haha. Ik had me kaarten voor de melkweg verkocht. Hadden op het laatste moment geen zin meerquote:Op zondag 3 april 2011 15:38 schreef julian6 het volgende:
.
Chase & Satus gister was hard, mogen nog wel een keer op LL komen
Het ging erg hard los, zo hard dat ik de helft van het optreden maar vanaf het balkon heb aangeschouwdquote:Op zondag 3 april 2011 15:52 schreef Tatser het volgende:
[..]
haha. Ik had me kaarten voor de melkweg verkocht. Hadden op het laatste moment geen zin meer
Het was echt fucking hard! Mijn vriend heeft er zelfs nog een schram aan overgehouden maar het was wel lekker. Nog een keertje op LL zou ik ook geen probleem vinden (ook al zal het wel niet, maar toch)quote:Op zondag 3 april 2011 16:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Het ging erg hard los, zo hard dat ik de helft van het optreden maar vanaf het balkon heb aangeschouwd
http://www.festivalinfo.n(...)tatus_naar_Lowlands/quote:Het Londense producerduo Chase & Status stond gisteravond in de Amsterdamse Melkweg en zou zichzelf hier hebben bevestigd voor Lowlands. Ook de elctro-act Modeselektion - het nieuwe project van Modeselektor - zou naar het festival komen.
De tekst 'Weve acknowledged that there will be a big chance of Modeselektion being on the Lowlands festival line-up this year' schittert onderaan een recent interview op Thekoolkids.com.
Ik heb het niet gehoord. Jij wel julian? Op het einde werd er iets verteld over een afterparty in Club Air maar niks over Lowlands dacht ik.quote:Op zondag 3 april 2011 18:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)tatus_naar_Lowlands/
nee niet gehoord, maar een vriend van mij werd ziek dus ook ff buiten gestaan.quote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord. Jij wel julian? Op het einde werd er iets verteld over een afterparty in Club Air maar niks over Lowlands dacht ik.
Edit: 20 en 21 augustus staan ze op V Festival, zou dan alleen op de vrijdag kunnen, hmm.
2 Dagen dezelfde act op 1 festival?quote:Op zondag 3 april 2011 18:28 schreef Soulagement het volgende:
Edit: 20 en 21 augustus staan ze op V Festival, zou dan alleen op de vrijdag kunnen, hmm.
V festival wordt op 2 locaties gehouden. De bands staan de ene dag op locatie A en de volgende dag op locatie B. De rest van de bands doet t precies andersom.quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
nee niet gehoord, maar een vriend van mij werd ziek dus ook ff buiten gestaan.
Zou wel tof zijn als ze kwamen!
[..]
2 Dagen dezelfde act op 1 festival?
wat is dat nou voor uitmelkerijquote:Op zondag 3 april 2011 18:48 schreef portie het volgende:
[..]
V festival wordt op 2 locaties gehouden. De bands staan de ene dag op locatie A en de volgende dag op locatie B. De rest van de bands doet t precies andersom.
Zeker, alleen jammer dat moshpits gewoon écht níks voor mij zijn. Het was ook gewoon te druk, voelde me net een ingeblikt sardientje af en toe.quote:
Het was echt té druk idd. Wist ook niet dat het uiteindelijk toch uitverkocht was. Pits zijn ook helemaal niks voor mij, gelukkig hadden we wel een redelijke plek aan de zijkant op de verhoging.quote:Op zondag 3 april 2011 19:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor uitmelkerij
[..]
Zeker, alleen jammer dat moshpits gewoon écht níks voor mij zijn. Het was ook gewoon te druk, voelde me net een ingeblikt sardientje af en toe.
Melkweg + uitverkocht = altijd kut.quote:Op zondag 3 april 2011 19:11 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Het was echt té druk idd. Wist ook niet dat het uiteindelijk toch uitverkocht was. Pits zijn ook helemaal niks voor mij, gelukkig hadden we wel een redelijke plek aan de zijkant op de verhoging.
En ik weet wel zeker dat ze niks over LL gezegd hebben tegen het publiek. Misschien tegen iemand persoonlijk? Ik weet iig niet waar het gerucht vandaan komt.
Thanks, ik heb me 2 dagen af lopen vragen wat er nou op dat plaatje stond wat ik zo leuk vondquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 3 april 2011 19:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Thanks, ik heb me 2 dagen af lopen vragen wat er nou op dat plaatje stond wat ik zo leuk vondNou kan ik vanavond weer slapen.
Die zag ik ooit live in een uitverkochte Melkwegquote:
KT Tunstall mag van mij eigenlijk wel langskomenquote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, bij KT Tunstall kon ik nog wel lekker staan.
ik stond eerst in het midden achterin, maar toen ze begonnen werd ik daar weggedrukt. Toen even buiten een sigaretje gerookt en daarna boven op het balkon gaan staan waar het geluid weer tegenvielquote:Op zondag 3 april 2011 19:11 schreef Soulagement het volgende:
[..]
Het was echt té druk idd. Wist ook niet dat het uiteindelijk toch uitverkocht was. Pits zijn ook helemaal niks voor mij, gelukkig hadden we wel een redelijke plek aan de zijkant op de verhoging.
Dit idd, voor driekwart gevuld is perfect. Maar ze willen winst maken hequote:
Ik zag op mijn podiuminfodinges dat ze op Lowlands staan, ik heb ze eens gezien in het voorprogramma van Paolo Nutini. Beetje vage lui maar wel chille muziekquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef theodoor9 het volgende:
Will and the People staat gepland voor de zaterdag, althans volgens hun eigen myspace.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |