Hij is mijn vriend op fbquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:43 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Damn, jij doet wel grondig research zeg

Ben er niet echt kapot van, maar ben dan ook niet zo'n fan van Electro, vind het voor even wel leuk, maar op den duur gaat het me vervelen.quote:

Dit dus, ook mooi dat bruno mars op RW staat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef N-E-R-D het volgende:
OFWGKTA staat naast Reading ook op Rock Werchter, nu moeten ze wel naar lowlands komen

En Ke$ha!!!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus, ook mooi dat bruno mars op RW staat.

Is dat die gast van die chille hiphop nrs? Zou echt vet zijn als die kwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef N-E-R-D het volgende:
OFWGKTA staat naast Reading ook op Rock Werchter, nu moeten ze wel naar lowlands komen

die bassquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:47 schreef vault_tec het volgende:
heel het nummer incl. clip is geniaal maar vanaf 1:49 tot 2:00

bazenshowquote:
 ik zie 'm al rondspringen in de bravo
 ik zie 'm al rondspringen in de bravo

Gisterenavond was het 40 jaar OOR-feest in Paradiso, waar onder andere The Naked And Famous optraden. Ik vond het zelf ook wel een Lowlands-band. Evenals Morning Parade, die er ook stond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:20 schreef friekin_ het volgende:
Gerucht erbij?
Eric Van Eerdenburg
Naked&famous paradiso
Zojuist op facebook. En ik heb het idee dat hij bijna alles bezoekt dat evt. op LL komt.

quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit dus, ook mooi dat bruno mars op RW staat.

Jij snaptquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
bazenshowik zie 'm al rondspringen in de bravo

Lees: een user heeft ze er bij gezetquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef willemwaus het volgende:
Lastfm geeft aan dat chase and status wederom aanwezig is op LL..!?
 .
.

Zag 'tquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lees: een user heeft ze er bij gezet.

Mensen blij maken met een dooie musquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lees: een user heeft ze er bij gezet.

Voeg deze maar tegelijk toe op je lijstjequote:Op woensdag 6 april 2011 07:49 schreef gewoonfaye het volgende:
Straks maar eens die namen opzoeken en luisteren. Ik loop achter

http://www.lowlove.nl/nieuws/twee-zelfbevestigingen-voor-lowlandsquote:Dat wordt nog een leuke tongbreker voor de presentatoren van Lowlands, die nieuwe zelfbevestigingen voor LL11. Uit Groot-Brittannië komt dj SBTRKT, de Fransen leveren feestband The Inspector Cluzo af.
Dat melden beide acts op hun MySpace. Daarin laat SBTRKT, dat gelukkig voor de presentatoren kennelijk als Subtractone wordt uitgesproken, dat hij op zaterdag 20 augustus present is. Hij stond eerder al op STRP Festival en op Eurosonic.
The Inspector Cluzo heeft het in zijn blog over 'the notorious Lowlands festival'. Op hun Franstalige site herhalen ze die bewering.

JA! Ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen op zoek naar kaarten of...?

Van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Fuszy het volgende:
Misschien Kanye West naar Lowlands?
http://www.festivalinfo.n(...)ugustus_naar_Europa/
 .
.

Aha, if so, dan weer een extra reden om mijn kaart in de verkoop te gooien... ;:Pquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Fuszy het volgende:
Misschien Kanye West naar Lowlands?
http://www.festivalinfo.n(...)ugustus_naar_Europa/

Van mij ook niet hoor, maar het zou wel kunnen als hiphop artiest. Ik denk en hoop dat hij te duur is.quote:

Jay-Z en Snoop dog hebben er ook gestaan. Lijkt me ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van mij ook niet hoor, maar het zou wel kunnen als hiphop artiest. Ik denk en hoop dat hij te duur is.

Nice!!quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef vaasinbloem het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)nieuw-festival-pitch

ik ook 1!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen op zoek naar kaarten of...?

Je hoeft niet naar kanye te gaanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:48 schreef Cowwithmilk het volgende:
Ik vind veel goed op lowlands, maar als kanye west komt zal hij toch echt moeten wegduiken voor mijn schoen!

Dat klopt, maar we moeten toch iets doen zodat hij zeker weten nooit meer terug komt en het geld aan goede bands word besteedt?quote:

Doe dan maar iets zoals OFWTGKA.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we moeten toch iets doen zodat hij zeker weten nooit meer terug komt en het geld aan goede bands word besteedt?

, vraag me alleen af of dat live nog iets aan is.
 , vraag me alleen af of dat live nog iets aan is.

Laat Kanye West lekker thuis bijven, heb niks met Hip Hop / Rap maar Beastie Boys is daarop een uitzondering! Wat een heerlijk nummer! denk dat ze ook meer passen op een festival.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef N-E-R-D het volgende:
Nieuwe Beastie Boys:
Ik hoop het zo hard hè..

DIE ZIJN LIVE ECHT DE BOM.quote:
Mits hij zijn hippe poppy rotzooi thuis laat.quote:

Ik zei het tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Geen Arcade Fire op Lowlands
Velen hoopten op hun komst, Lowlands-directeur Van Eerdenburg incluis. Maar Arcade Fire laat het festival dus links liggen. Dat laat Bente Bollmann, marketing manager van Lowlands, weten op zijn persoonlijke Twitter-pagina.
http://www.lowlove.nl/nieuws/geen-arcade-fire-op-lowlands

Ik hoorde het ja! Ze klonken best grappigquote:

Nice, niet meer dan terecht!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:19 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja! Ze klonken best grappig
"Lowlands is de ultieme droom" Aldus de gelogeerde aap, we wachten af

niks ipv Keesquote:Op woensdag 6 april 2011 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dode mui5 mag ook wel weer komen. De komende tien jaar. Vaste act ipv Kees van Hondt. En Richie erbij.

En mijn leven was nooit meer hetzelfde.
 En mijn leven was nooit meer hetzelfde.  

vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeldquote:Op donderdag 7 april 2011 00:25 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, het leek echt van overal te komen, echt dope

Ik weet dat. Nee, ze zijn niet duurder, maar ze hebben weinig keuze en bijvoorbeeld Pall Mall kan snel op zijn waardoor je verplicht Malboro mag gaan roken.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeld
vraagje, weet iemand of sigaretten op LL duurder zijn dan in de winkel hier?

Ik heb nog nooit wat anders dan marlboro kunnen kopen! Gelukkig is de gold advance nog wel te doen voor de lucky strike rokers onder ons.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet dat. Nee, ze zijn niet duurder, maar ze hebben weinig keuze en bijvoorbeeld Pall Mall kan snel op zijn waardoor je verplicht Malboro mag gaan roken.

quote:Op donderdag 7 april 2011 00:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik heb daar gespaced op de muziek en het decor

Gosh echt hè.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Die hele Bravo zaterdagavond was 1 groot hoogtepunt.

lucky strikequote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat anders dan marlboro kunnen kopen! Gelukkig is de gold advance nog wel te doen voor de lucky strike rokers onder ons.
 Ik neem gewoon een slof mee dan denk ik, als het zo slecht geregeld is.
 Ik neem gewoon een slof mee dan denk ik, als het zo slecht geregeld is.

Sigaretten zijn overal in Nederland even duur. Mag niet duurder of goedkoper.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
vind ik ook zo'n superpluspunt aan lowlands, het geluid is gewoon overal prima geregeld
vraagje, weet iemand of sigaretten op LL duurder zijn dan in de winkel hier?

oh okequote:Op donderdag 7 april 2011 13:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sigaretten zijn overal in Nederland even duur. Mag niet duurder of goedkoper.
 dacht misschien moet je in muntjes betalen ofzo
 dacht misschien moet je in muntjes betalen ofzo

Echt, zelfs als ik stop met bevestigingen loopt festivalinfo nog achterquote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het Britse swingorkest Swing Zazou heeft zichzelf bevestigd voor Lowlands. Wat kunnen we verwachten? 'Expect to hear a kicking up-tempo live show with a full clarinet-led live band of trumpet, violin, helicon, guitar, double-bass, drums and live-mixed beats', aldus de groep.
http://www.festivalinfo.n(...)_Fryslan_Naked_Song/

Ja I know, maar wist niet of het al genoemd was want ik volg dit topic nauwelijks.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt, zelfs als ik stop met bevestigingen loopt festivalinfo nog achter

quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef bibliophile het volgende:
ik wil kanye eigenlijk best wel zien op lowlands. liever dan die deadmau5 & techno/dubstep
pauper
 .
.

Hahahaahahaaa!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef bibliophile het volgende:
nee, gewoon in contant geld
vorig jaar kreeg je ze in een leuk doosje
ik wil kanye eigenlijk best wel zien op lowlands. liever dan die deadmau5 & techno/dubstep
pauper

Heimweequote:Op donderdag 7 april 2011 09:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Die hele Bravo zaterdagavond was 1 groot hoogtepunt.

Chef'Special zie ik ook wel zitten! De staat heb ik inmiddels al zo vaak gezien dat ik mijn tijd wel aan wat anders ga besteden, hoewel ze natuurlijk wel erg strak zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
In deze periode van namenstilte dan nog maar mijn Nederlands fabrikaat wishlistje droppen:
De Staat
Chef'Special
DeWolff
:-)

quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef bibliophile het volgende:
nee, gewoon in contant geld
vorig jaar kreeg je ze in een leuk doosje
pauper

Nieuwe show ook al gezien?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Chef'Special zie ik ook wel zitten! De staat heb ik inmiddels al zo vaak gezien dat ik mijn tijd wel aan wat anders ga besteden, hoewel ze natuurlijk wel erg strak zijn.

Nee, nog niet. De staat was vorig jaar alleen al 5x in hoorn en omstreken, dus dan zal ik dit jaar nog wel een kans krijgen.quote:

Is cool, best wel vernieuwend weer hoor! Met die machine enzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De staat was vorig jaar alleen al 5x in hoorn en omstreken, dus dan zal ik dit jaar nog wel een kans krijgen.

Mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 18:19 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
In deze periode van namenstilte dan nog maar mijn Nederlands fabrikaat wishlistje droppen:
De Staat
Chef'Special
DeWolff
:-)

ik zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef alors het volgende:
wtf als Kanye komt en dat is zijn enige show in NL ga ik echt mijn ogen uit mijn hoofd huilen dat ik geen kaartjes heb

Denk dat dat laatste bullshit eigenlijk. Het eerste ook. Maar dat weet ik niet zeker uiteraard.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik zou er niet op rekenen
veels te deur en het lowlandspubliek zit daar helemaal niet op te wachten..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:24 schreef N-E-R-D het volgende:
Kanye West
Zie ik liever in Ahoy ofzo met een hele show, op lowlands 10x liever iets anders.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |