Aangepastquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef theodoor9 het volgende:
Will and the People staat gepland voor de zaterdag, althans volgens hun eigen myspace.
Ik ben blijquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:17 schreef friekin_ het volgende:
Hehe, mensen die mij klakkeloos geloven.
En! Waarom is niemand blij met depeche mode :p
Hawly shit, wist helemaal niet dat daar een film van wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net Berlin Calling gezien en nu heb ik er weer fucking veel zin in.
#sarcasme?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja hij's vet, wel echt raar en totaaaal niet wat ik had verwacht.
quote:
Ik zie dat ik er nog niet tussen sta.. En we zitten al aan deeltje 19, heb al heel wat voorpret gemist.. (Het is mijn 7e keer trouwens, ik kon mijzelf er niet tussen zetten)quote:
Laat Alex Turner en Miles Kane maar een Last Shadow Puppets optreden doen idd!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Is er een kans aanwezig voor een suprise act van The Last Shadow Puppets??
De voorpret is nu pas echt begonnen vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:52 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik zie dat ik er nog niet tussen sta.. En we zitten al aan deeltje 19, heb al heel wat voorpret gemist.. (Het is mijn 7e keer trouwens, ik kon mijzelf er niet tussen zetten)
Nee, maar wel een terechte opmerking.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:35 schreef rubbereend het volgende:
oja had ik al gezegd dat Gold Panda moet komen?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Geen Arcade Fire op Lowlands
Velen hoopten op hun komst, Lowlands-directeur Van Eerdenburg incluis. Maar Arcade Fire laat het festival dus links liggen. Dat laat Bente Bollmann, marketing manager van Lowlands, weten op zijn persoonlijke Twitter-pagina.
http://www.lowlove.nl/nieuws/geen-arcade-fire-op-lowlands
Jammer hoor. Maargoed, nog genoeg leuks overquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Geen Arcade Fire op Lowlands
Velen hoopten op hun komst, Lowlands-directeur Van Eerdenburg incluis. Maar Arcade Fire laat het festival dus links liggen. Dat laat Bente Bollmann, marketing manager van Lowlands, weten op zijn persoonlijke Twitter-pagina.
http://www.lowlove.nl/nieuws/geen-arcade-fire-op-lowlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |