quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Een van de zeventien op de lijst die voor het eerst gaanquote:
Volgens mij wordt de line-up écht niet minderder per jaar. Elk jaar komen mensen weer klagen na een lichting namen en zeggen dat ze blij zijn dat ze niet gaan of dat ze overwegen niet te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef user_friendly het volgende:
gelukkig vallen de namen dit jaar weer wat tegen tot nu toe. Ik heb dit jaar en vorig jaar door het snelle uitverkopen geen kaartjes kunnen krijgen maar vind het steeds minder erg worden. Ik ben 6 keer geweest waarvan 5 achterelkaar (laatste in 2009 dus) en de line up werd steeds magerder naarmate het festival sneller was uitverkocht. Net of er dan geen moeite meer gedaan hoeft te worden. Neemt niet weg dat ik de sfeer van het festival wel erg zal missen
Gdn, n dn mn klnkrs ht nt mrquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je toetsenbord spoelen!
Nee, lukt ook niet me toe te voegen. Wil er wel supergraag op enzo! Wordt de 5e keer voor mij.quote:
Wilde een beetje tegenwicht geven tegen al die hippies hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef TWP het volgende:
Kut TT
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #20 - Arctic Monkeys!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 #21 - Miles Kane!
Zo'n 10 topics terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef conobram het volgende:
Wanneer starten de onzinnige discussies weer over welke kleur de bandjes we zullen krijgen en welke camping het beste is?
Agree.quote:
Nee, patat met satesaus is niet te eten man. Geef mij 's ochtends maar een broodje tonijn en 's avonds Grieks.quote:
Had hem al gezien jaquote:
Ja dit jaar ook Grolsch voor mij. We hadden Export bij ons, maar wisten wij veel dat je dat Grolsch voor ijskoud om kan ruilenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik neem vooral grolsch mee en voor de rest bijna niks kost alleen maar sjouwtijd.
Ik ga lekker met de auto dit jaar en als het goed is zit ik met 2 personen in de auto dus mijn auto zal als pakezel gebruikt worden. Loop wel een paar keer heen en weer, de eerste keer alleen met een tent naar het terrein lopen, ideaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem dit jaar meer sterke drank, minder bier (zat aan de max vorig jaar), en een lichtere tent mee.
Bijzonder lopen sjouwen vorig jaar, dat gaat mij niet weer gebeuren.
Wij hadden gelukkig (toevallig) wat Grolsch mee. Maar voor de laatste dag hadden we al 3 dagen six packjes Dommelsch in de tent staan. dat spul was niet meer te drinken zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dit jaar ook Grolsch voor mij. We hadden Export bij ons, maar wisten wij veel dat je dat Grolsch voor ijskoud om kan ruilen
Dat is dan niet meer te zuipen neequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij hadden gelukkig (toevallig) wat Grolsch mee. Maar voor de laatste dag hadden we al 3 dagen six packjes Dommelsch in de tent staan. dat spul was niet meer te drinken zeg.
Zodra LWL opent.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef conobram het volgende:
Wanneer starten de onzinnige discussies weer over welke kleur de bandjes we zullen krijgen en welke camping het beste is?
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik neem dit jaar meer sterke drank, minder bier (zat aan de max vorig jaar), en een lichtere tent mee.
Bijzonder lopen sjouwen vorig jaar, dat gaat mij niet weer gebeuren.
Oja ik herinner me nu weer dat ik voor sinterklaas een koffer met wieltjes heb gekregen om bier in t doen voor naar lowlands enzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:
[ afbeelding ]
Onderin leg ik een tray met 24 halve liters Best Bier of Schultenbrauer en daarbovenop dan mijn tassen. Ik neem ook een klein emmertje mee waar ik koud water in doe en dan blikjes bier (koud bier) Nog bedankt aan diegene die mij die tip had gegeven
Poeh, dat karretje zou ik niet te zwaar beladen, dan zakt die door zijn wielen heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat voor tent heb jij dan? Ik ga dit jaar de 3-persoons quechua tent van mn pa meenemen, die kan je als rugzak op je rug doen. Verder heb ik bij de ikea een steekwagen aangeschaft, zo eentje:
[ afbeelding ]
Onderin leg ik een tray met 24 halve liters Best Bier of Schultenbrauer en daarbovenop dan mijn tassen. Ik neem ook een klein emmertje mee waar ik koud water in doe en dan blikjes bier (koud bier) Nog bedankt aan diegene die mij die tip had gegeven
Dus als je dit jaar iemand op de dijk met een ikea steegwagen, een krat schultenbrau, een emmer aan zn hand en een tent op zijn rug ziet: dat ben ik![]()
Ach daar verzin ik wel iets opquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Poeh, dat karretje zou ik niet te zwaar beladen, dan zakt die door zijn wielen heen.
Goed idee, de laatste keer was er ook zo'n karretje met van die kleine wielen kapot, nou dat was flink sjouwen voor die gasten.quote:
Was dat jouw karretje? Ik heb vorig jaar mensen een partij zuur zien kijken toen dat karretje door z'n wielen gingquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Goed idee, de laatste keer was er ook zo'n karretje met van die kleine wielen kapot, nou dat was flink sjouwen voor die gasten.
Ik heb geen karretje, misschien dit jaar eens gebruiken. Afgelopen jaar was ik er niet, iets met een verloren kaartjequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Was dat jouw karretje? Ik heb vorig jaar mensen een partij zuur zien kijken toen dat karretje door z'n wielen ging
wtf had je die niet teruggevonden? zoiets kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb geen karretje, misschien dit jaar eens gebruiken. Afgelopen jaar was ik er niet, iets met een verloren kaartje
*kuch*quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zoiets, of met tie-wraps het gewicht verdelen.
Tie wrapsquote:
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik die bij het opruimen heb weggegooid, ver voor LL.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
wtf had je die niet teruggevonden? zoiets kan ik me herinneren
Precies dat dacht ik ook laatst met m'n OV-chipkaart. En wat vond ik terug net nadat ik gebeld had om hem te laten blokkerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik die bij het opruimen heb weggegooid, ver voor LL.
Altijd jammer dat soort dingen. Dit jaar ligt in hij een kluisje met andere belangrijke papieren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik ook laatst met m'n OV-chipkaart. En wat vond ik terug net nadat ik gebeld had om hem te laten blokkeren
IJsblokjes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als je dit jaar iemand op de dijk met een ikea steegwagen, een krat schultenbrau, een tent op zijn rug en een emmer aan zn hand ziet: dat ben ik![]()
Dat doet me denken aan Werchter vorig jaar, een groep Belgen daar hadden echt een gigantische vrieskist bij zich. Je moest over de rand hangen om tot de bodem te komen. Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat ding daar gekregen hebben, die moet echt dieplood gewogen hebben. Maar de drank die eruit kwam was wel heerlijk koud.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als jij de vriezer regelt, regel ik de ijsblokjes. Deal?
Hadden ze geen elektriciteit nodig of hebben ze dat op werchter?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Werchter vorig jaar, een groep Belgen daar hadden echt een gigantische vrieskist bij zich. Je moest over de rand hangen om tot de bodem te komen. Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat ding daar gekregen hebben, die moet echt dieplood gewogen hebben. Maar de drank die eruit kwam was wel heerlijk koud.
Ze hadden er droogijs in liggen. Het was gewoon een grote metalen (volgens mij) bak met droogijs erin. Ze deden er ook een beetje vaag over, hoe ze dat ding daar gekregen hadden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hadden ze geen elektriciteit nodig of hebben ze dat op werchter?
Dan had je het kaartje kunnen laten blokkeren en een nieuwe laten opsturenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik durf met enige zekerheid te stellen dat ik die bij het opruimen heb weggegooid, ver voor LL.
idd, dat hadden we een tijd terug nog uitgezocht in dit topicquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had je het kaartje kunnen laten blokkeren en een nieuwe laten opsturen![]()
Joh, dat deden ze dus niet. Daar heb ik heus wel voor gebeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan had je het kaartje kunnen laten blokkeren en een nieuwe laten opsturen![]()
Serieus? Bij mij wel! Ik ben heus niet zomaar bijdehand hoor, heb het zelf ook meegemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Joh, dat deden ze dus niet. Daar heb ik heus wel voor gebeld
Ik heb geen idee waarom ze dat niet deden, misschien omdat het kort dag was. Ik kwam er een week van te voren achter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij wel! Ik ben heus niet zomaar bijdehand hoor, heb het zelf ook meegemaaktKon toen op de dag zelf met mijn paspoort een nieuw kaartje ophalen. Raar dat dat bij jou niet kon dan
Het echte kaartje vond ik maanden later weer terug
Ik een dag van tevoren dus dat kan het niet zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom ze dat niet deden, misschien omdat het kort dag was. Ik kwam er een week van te voren achter.
Zou zomaar kunnen, er staat ook gewoon in de voorwaarden dat ze geen kaartjes opnieuw opsturen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een dag van tevoren dus dat kan het niet zijnRaar verhaal... Bij mij was het 2 jaar geleden, misschien zijn ze nu strenger ofzo?
Weet je dat dat eigenlijk stiekem heel erg stoer en totaal des Lowlands zou zijn?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef Beaudelaire het volgende:
Het schijnt dat ze bezig zijn om George Michael te boeken. Hij heeft net een nieuw album uit.
PiRANiA heeft gisteren een script ervoor geschrevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:49 schreef TWP het volgende:
Wie heeft dat link-bestandje gemaakt in Dropbox? Pro hoor.
Het zal vast heel simpel zijn maar ik ben nogal een drama in dat soort dingen
Het is een site waarop je een account aanmaakt en vervolgens bestanden met elkaar kunt delen. We hebben een Lowlands 2011 map waarin we downloadlinks zetten zodat je makkelijk alle albums kunt vinden. Als je een account aanmaakt op dropbox.com en me een PM stuurt met je geregistreerde e-mail adres kan ik je uitnodigen zodat je ook bij de bestanden kuntquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:23 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat dropbox? Zie het steeds voorbij komen maar geen idee wat het is
Wat een bullshit. Lowlands is in het boeken van bands net zo mainstream als andere festivals en in veel gevallen falen ze enorm hard omdat ze grappige thema avonden moeten verzinnen zoals met het Nederlandse lied of iets dergelijks. Bovendien, het laatste album van George Michael dateert van 2004.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, er staat ook gewoon in de voorwaarden dat ze geen kaartjes opnieuw opsturen.
heruitgave. Dateert van ongeveer 3 weken terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lowlands is in het boeken van bands net zo mainstream als andere festivals en in veel gevallen falen ze enorm hard omdat ze grappige thema avonden moeten verzinnen zoals met het Nederlandse lied of iets dergelijks. Bovendien, het laatste album van George Michael dateert van 2004.
Maar ik hoor iedereen hier over bergen bier dat ze mee naar binnen nemen, terwijl je officieel in Pinkpop een 12packje mee mag nemen. En, waarom hoef jij niet langs de officiele ingang?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:18 schreef MB88 het volgende:
Neen, strenger. Maar volgens mij heb ik nog nooit de officiele ingang hoeven nemen
jup, de beveiliging maakt er een sport van om alle regels zo streng mogelijk te handhaven (zo krijgen we 'respect voor het gezag'quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef Jaytonism het volgende:
Is Lowlands minder "streng" met drank meenemen, dan Pinkpop is?
Ik neem aan dat je de verkeerde quote?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lowlands is in het boeken van bands net zo mainstream als andere festivals en in veel gevallen falen ze enorm hard omdat ze grappige thema avonden moeten verzinnen zoals met het Nederlandse lied of iets dergelijks. Bovendien, het laatste album van George Michael dateert van 2004.
Radiohead?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:11 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga ook met een kar dit jaar want whisky en bier en tent en tas.
Verder:
RADIOHEAD KOMT
DEPECHE MODE KOMT
Hé kijken we een beetje uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alleen moet arctic monkeys daar dan optreden ipv radioheadradiohead
Nee man, niet eens door een vage bron, dus dit is allemaal ongefundeerd gezeverquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:20 schreef Jaytonism het volgende:
Radiohead is nog niet bevestigd, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |