Zozo, deze cover of wat ie ook speelde ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef Allrounder het volgende:
Godsamme wat mooi. Kippenvel. Kunnen we hier niet 3 uur lang naar luisteren. Dotan: Ik ben fan!
![]()
waar slaat dit nou opquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Pino112 het volgende:
Hans is te laat met pensioen gegaan, ik heb Piles gePM't, of ie 32 topics toe kan voegen aan de stats, die er dus niet in staan..
De topicnummering klopt volgens mij voor geen hol, het moet nu 2934 zijn.
Na SR06 is weer opnieuw begonnen met #1 namelijk.
Volgende keer 2935 doen dus?
topic 2860 mist nog in het lijstjequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik het best irritant vond dat hier:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
staat dat er 2903 topic zijn, terwijl de TT 2910 zegt.
Ben ik zonet dus uit gaan zoeken.
Oke, ze zijn aangepast, volgende dus #2934 denk ik.
The Girl You Lost To Cocaine, haar beste nummer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Ah, eindelijk eens een niet-zeikerig nummer van Sia, en dan ook nog in de mix
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Allrounder het volgende:
Paul Kalkbrenner waar?
Lowlands dus, kut.
Die staat bij mij standaard op z'n hoogst.quote:
Hoef je ook niet te hebben hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die staat bij mij standaard op z'n hoogst.Beetje jammer dat ik geen megastereoset heb.
Wel, da's vet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te hebben hoor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan volume maar up.
Was laatst op een party waar mijn aansteker uitging door de bass.![]()
![]()
fucking vet.
Het was in Watergate in Berlijn, echt zíek geluid daar. Súpermooi, echt echt heel goed. Had oordopjes in, van die kutdingen van de Kruidvat en alsnog was het het beste geluid wat ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij ons in de kroeg willen de glazen nog wel eens van de tafels trillen.
Berlijn lijkt me echt een toffe stad, moet ik ooit nog eens heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wayo ik hoor allemaal bassdingen die ik nog nooit eerder gehoord heb.
[..]
Het was in Watergate in Berlijn, echt zíek geluid daar. Súpermooi, echt echt heel goed. Had oordopjes in, van die kutdingen van de Kruidvat en alsnog was het het beste geluid wat ik ooit gehoord heb.
Added. Hans komt nu op 101213 posts uit dus, weg rond getalquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
topic 2860 mist nog in het lijstje
Ja lekker, een stomend heet biertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Maar dat zou serieus nog een goed ding zijn: de Bier Senseo![]()
ja, mieters man! die veenstra draait keigave beatmuziek en straks komt de heavymetalmaster!quote:
Goede shit ouwe!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, mieters man! die veenstra draait keigave beatmuziek en straks komt de heavymetalmaster!
Ene Tess Milne.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
en morgenavond weer een ouderwetse Ekstra Stenders avond![]()
wie is er morgen te gast eigenlijk?
ALWEER????quote:
Klopt, de beste heren hebben weer nieuw fapvoer nodig denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALWEER????
die is al een keer geweest en ze heeft ook al een keer voor Ekdom gestript en ze was ook nog bij het bowlen vorig jaar!
[ afbeelding ]
Ze heeft weer een nieuw programma te promoten, daarom was ze ook al bij Pauw en Witteman een paar dagen terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALWEER????
die is al een keer geweest en ze heeft ook al een keer voor Ekdom gestript en ze was ook nog bij het bowlen vorig jaar!
[ afbeelding ]
Tis niet voor niets Sekstra Weekend hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, de beste heren hebben weer nieuw fapvoer nodig denk ik.
iedereen schrikt van mij...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, het kakt hier wel weer in na tienen zeg. Moeten jullie allemaal zo vroeg naar bed
Ja, ik ben hier om 6u weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, het kakt hier wel weer in na tienen zeg. Moeten jullie allemaal zo vroeg naar bed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier om 6u weer.
Bij dezen tot morgen.![]()
ik blijf nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
Ja, mooie boel!! Gaat iedereen weg![]()
Ah well, ik moet toch voor school aan de slag
had ik eigenlijk ook niet anders verwacht eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 1 april 2011 06:44 schreef Pino112 het volgende:
Die Frank Danetape is dus een 1-aprilgrap![]()
.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ik eigenlijk ook niet anders verwacht eerlijk gezegd....
goedemorgen iedereen! ja, ik ben er vroeg bij. wil vroeg op mn werk zijn aangezien we het bureau va nde collega die altijd vroeg begint hebben ingepakten ik heb in het kantoor naast me alle muizen omgewisseld
Je bent verrast?quote:Op vrijdag 1 april 2011 06:44 schreef Pino112 het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, ik ben mij er eentjequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef heloef het volgende:
Die Giel schudt de grappen wel uit zijn mouw he. Toen ik hem tegen het lijf liep zei die ook: het is wel leuk dat je een blackberry hebt en ook echt zwart bent.![]()
Ik heb maar heel veilig een pak aangetrokkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, ik ben mij er eentje
en ik heb mijn 3voor12shirt aan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent verrast?![]()
GoedeMIDDAG!Niet echt verrast, vind het wel geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No shit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 06:44 schreef Pino112 het volgende:
.
Sinds Eric weer 3v12 doet luister ik amper, dat FF gekontkruip moet ik niet en al die ramherrie die hij mee heeft ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik nog steeds.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:52 schreef alors het volgende:
Mysterious Girl
Was vroeger verliefd op hem![]()
![]()
Ik heb Titanic in de bioscoop gezien. Dat waren de 3 vreselijkste uren van mijn leven. Wat een schijtfilm is datquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef alors het volgende:
Ik ga em echt keihard zetten, ik vind het echt mooi maar Titanic is dan ook mijn lievelingsfilm![]()
Ik vind het ook heerlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:55 schreef CindieY het volgende:
Wat eigenlijk een vrolijkmakende 2 uurtjes met Domien. Ik stuiter een beetje rond van blijheid en energie
Is dat de crypto?quote:
Ik was al aan Crazytown of Jason Mraz aan het denken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat de crypto?
Ehmm ikzie het nu pas... Oooooohjaaaaaaaaaaa natuurlijk Papillon
haha ja ik zat ook op Butterfly te zoeken in mijn hoofdquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik was al aan Crazytown of Jason Mraz aan het denken.
Het was dan ook een vermakelijke uitzending.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef Pino112 het volgende:
Topic is nog nooit zo snel gegaan tijdens @Work volgens mij..
Ik heb het gelezen ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het was dan ook een vermakelijke uitzending.
ook van mij geloof ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:40 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de nr. 1 uit de hitlijsten op mijn geboortedatum.
En het origineel is al geen streling van de orenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nog verscrhikkelijker dan het origineel.
Ik ga stuk als het megahit wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Nog verscrhikkelijker dan het origineel.
Sowieso Claudiaquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:36 schreef henkde_j het volgende:
Pff Ik blijf mij altijd verbazen hoe naïef Claudia kan zijn
hahah die komt echt niet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat een 1 april grap is maar op internet gaat rond dat Barry Paff per 1 mei op 3FM komt.Er zijn zelfs al jingles in omloop
Natuurlijk een grap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat een 1 april grap is maar op internet gaat rond dat Barry Paff per 1 mei op 3FM komt.Er zijn zelfs al jingles in omloop
Sowieso een grapquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Je bedoelt die Nederlandstatlige? Die weet ik niet, die andere is op de melodie van een nummer van Mamas Gun...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is die jingle nou op gebaseerd???
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bert zit in de studio..quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wut, Bert van Lent
Hebben ze alle namen omgewisseld ofzo
Oh, is Rob er niet? Geen idee, die jingle was zo'n beetje de eerste die ik hoorde toen ik mn radio aanzette.quote:
Ik denk dat er hier en daar wat in geknipt wordt om de stiltes wat in te korten.quote:
ja Bert gaat het doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef 3rdRock het volgende:
Rob is ziek
wie gaat vanavond Stenders Late Vermaak doen? Bert?
nu ff boodschappen doen enzo. ben er tegen 19u wel weer denk ik.
ciao!
Jep, beetje aan de late kant maar met het aankomende weer opzich best een aardige keuze (vind ik dan).quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef alors het volgende:
Nu al de megahit??
Plage te horen aan het verhaaltje...
Hij is ook al bekendgemaakt op de radio.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef Vlindur het volgende:
Huh? Coen twittert de MH al?
YEAH!! RT @coenensander: Vrijdagmiddag, (bijna) half vijf. De nieuwe 3FM Megahit: Crystal Fighters - Plage. #CSSHOW #3FM
rond half 5 meestal, maar dit keer dus al vroeg. Waarschijnlijk omdat ze alleen nu konden bellen met Jan Smit....quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik daar dan gewoon 'overheen gehoord?'![]()
Oeps!
Maar dat doen ze toch altijd rond 10 over half 5?
Epilepsie is met medicatie heel goed te onderdrukken... Alleen echt een grafstreek om iemands medicijnen te jattenquote:
Michiel alleen nog..quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Zeg, komen de DJ's hier nog wel eens buurten? Ik weet dat ik niet meer actief ben hier, maar zijn hun dat nog wel?
Alleen Venema komt nog wel eens langs.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Zeg, komen de DJ's hier nog wel eens buurten? Ik weet dat ik niet meer actief ben hier, maar zijn hun dat nog wel?
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat Plage, maar wel veel te vaak gedraaid, zoals wel vaker bij 3FM
Beter hadden ze Lady Luck gedaan.
quote:
Venema is hier de laatste tijd ook niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen Venema komt nog wel eens langs.
Roel heeft Domien weggepest, die was er ook nog wel eens.
of die nieuwe vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:53 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer van de MH, ik had liever deze als MH gehad.
nee Claudia is er niet bij dus die kun je de schuld niet gevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef miieejj het volgende:
Waarom plageeigenlijk .. claudia zit toch nooit bij die overleg ?
giel ??quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
nee Claudia is er niet bij dus die kun je de schuld niet geven
Ook prima, of zoals iemand hier al zei de nieuwe van Jamie Woon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
of die nieuwe van
Jonathan Jeremiah met Happiness
tsja dat is toch zovaak zo? Die plaat hadden ze al veel eerder megahit kunnen maken, maarja ze lijken het nu pas te durven toen ze zoveel positieve reacties kregen op de plaat...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme man, dat nummer is al 127x gedraaid![]()
.
ik vind het vooral een kutplaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef miieejj het volgende:
whitin temptation .. is het gewoon een pop plaat.. vind het nie zo heel bijzonder..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
tsja dat is toch zovaak zo? Die plaat hadden ze al veel eerder megahit kunnen maken, maarja ze lijken het nu pas te durven toen ze zoveel positieve reacties kregen op de plaat...
quote:De 3FM Megahit is een singlerelease met mogelijke hitpotentie, die gedurende een week in elk programma van het Nederlandse radiostation 3FM is te horen. De Megahit wordt gekozen tijdens wekelijks overleg van de DJ's van het station.
9 van 10 gasten komt om te promoten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tess Milne om iets te promoten ofzo![]()
.
Zat afgelopen week ook al bij Pauw en Wittemanquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tess Milne om iets te promoten ofzo![]()
.
Dit, en Gerard en Michiel vinden haar helemaal geweeeeeldigquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Zat afgelopen week ook al bij Pauw en Witteman
Irritant kind vind ik het, ik zap weer weg na 8 uur...
Iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM, altijd de laatste met nieuwe megahits.
Plage
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM, altijd de laatste met nieuwe megahits.
Plage
zal met het weer te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef CindieY het volgende:
Ik vind de nieuwe MH ook nog steeds fijn om te horen, maar ik verbaas me er wel over dat ze die nu pas kiezen. Je kunt em al als hit bestempelen op 3FM.
dat dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef CindieY het volgende:
Ik vind de nieuwe MH ook nog steeds fijn om te horen, maar ik verbaas me er wel over dat ze die nu pas kiezen. Je kunt em al als hit bestempelen op 3FM.
quote:
Weer of geen weer, dat doet er niet toe. Er postte hier net iemand wat de MH eigenlijk is en daar voldoet deze plaat natuurlijk niet meer aanquote:
die morning parade van 2 weken terug, was bijv. nog maar een paar keer gedraaid voordat het MH werdquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weer of geen weer, dat doet er niet toe. Er postte hier net iemand wat de MH eigenlijk is en daar voldoet deze plaat natuurlijk niet meer aanSowieso vind ik de laatste tijd de keuzes wat vreemd.
senk joe!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef paul3fm het volgende:
@tleemhuis heeft zich voorbereid. http://plixi.com/p/88637150
En zo hoort het dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die morning parade van 2 weken terug, was bijv. nog maar een paar keer gedraaid voordat het MH werd
Wel een beetje jammer dat Paul dat irritante Plixi gebruikt... tijd voor 'm om over te stappen naar Moby of Tinypic.quote:
het frappante is dat hij al in november 2010 voor het eerst werd gedraaid in 3voor12 en sinds kort weer werd herontdekt.quote:
mijn voorkeur gaat naar mobyquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat Paul dat irritante Plixi gebruikt... tijd voor 'm om over te stappen naar Moby of Tinypic.
Zoals je kan zien aan de 3FM Serious Request en Awards NOW-pagina's kan je zien dat dat bij 3FM en mij persoonlijk ook het geval is.quote:
Daaaaag, licht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef gerardekdom het volgende:
WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Daaaaag, licht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |