Ja lekker, een stomend heet biertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Maar dat zou serieus nog een goed ding zijn: de Bier Senseo![]()
ja, mieters man! die veenstra draait keigave beatmuziek en straks komt de heavymetalmaster!quote:
Goede shit ouwe!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, mieters man! die veenstra draait keigave beatmuziek en straks komt de heavymetalmaster!
Ene Tess Milne.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
en morgenavond weer een ouderwetse Ekstra Stenders avond![]()
wie is er morgen te gast eigenlijk?
ALWEER????quote:
Klopt, de beste heren hebben weer nieuw fapvoer nodig denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALWEER????
die is al een keer geweest en ze heeft ook al een keer voor Ekdom gestript en ze was ook nog bij het bowlen vorig jaar!
[ afbeelding ]
Ze heeft weer een nieuw programma te promoten, daarom was ze ook al bij Pauw en Witteman een paar dagen terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALWEER????
die is al een keer geweest en ze heeft ook al een keer voor Ekdom gestript en ze was ook nog bij het bowlen vorig jaar!
[ afbeelding ]
Tis niet voor niets Sekstra Weekend hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, de beste heren hebben weer nieuw fapvoer nodig denk ik.
iedereen schrikt van mij...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, het kakt hier wel weer in na tienen zeg. Moeten jullie allemaal zo vroeg naar bed
Ja, ik ben hier om 6u weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, het kakt hier wel weer in na tienen zeg. Moeten jullie allemaal zo vroeg naar bed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier om 6u weer.
Bij dezen tot morgen.![]()
ik blijf nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
Ja, mooie boel!! Gaat iedereen weg![]()
Ah well, ik moet toch voor school aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |