quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Allrounder het volgende:
Paul Kalkbrenner waar?
Lowlands dus, kut.
Die staat bij mij standaard op z'n hoogst.quote:
Hoef je ook niet te hebben hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die staat bij mij standaard op z'n hoogst.Beetje jammer dat ik geen megastereoset heb.
Wel, da's vet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te hebben hoor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan volume maar up.
Was laatst op een party waar mijn aansteker uitging door de bass.![]()
![]()
fucking vet.
Het was in Watergate in Berlijn, echt zíek geluid daar. Súpermooi, echt echt heel goed. Had oordopjes in, van die kutdingen van de Kruidvat en alsnog was het het beste geluid wat ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij ons in de kroeg willen de glazen nog wel eens van de tafels trillen.
Berlijn lijkt me echt een toffe stad, moet ik ooit nog eens heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wayo ik hoor allemaal bassdingen die ik nog nooit eerder gehoord heb.
[..]
Het was in Watergate in Berlijn, echt zíek geluid daar. Súpermooi, echt echt heel goed. Had oordopjes in, van die kutdingen van de Kruidvat en alsnog was het het beste geluid wat ik ooit gehoord heb.
Added. Hans komt nu op 101213 posts uit dus, weg rond getalquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
topic 2860 mist nog in het lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |