Epilepsie is met medicatie heel goed te onderdrukken... Alleen echt een grafstreek om iemands medicijnen te jattenquote:
Michiel alleen nog..quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Zeg, komen de DJ's hier nog wel eens buurten? Ik weet dat ik niet meer actief ben hier, maar zijn hun dat nog wel?
Alleen Venema komt nog wel eens langs.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Zeg, komen de DJ's hier nog wel eens buurten? Ik weet dat ik niet meer actief ben hier, maar zijn hun dat nog wel?
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat Plage, maar wel veel te vaak gedraaid, zoals wel vaker bij 3FM
Beter hadden ze Lady Luck gedaan.
quote:
Venema is hier de laatste tijd ook niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen Venema komt nog wel eens langs.
Roel heeft Domien weggepest, die was er ook nog wel eens.
of die nieuwe vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:53 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer van de MH, ik had liever deze als MH gehad.
nee Claudia is er niet bij dus die kun je de schuld niet gevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef miieejj het volgende:
Waarom plageeigenlijk .. claudia zit toch nooit bij die overleg ?
giel ??quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
nee Claudia is er niet bij dus die kun je de schuld niet geven
Ook prima, of zoals iemand hier al zei de nieuwe van Jamie Woon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
of die nieuwe van
Jonathan Jeremiah met Happiness
tsja dat is toch zovaak zo? Die plaat hadden ze al veel eerder megahit kunnen maken, maarja ze lijken het nu pas te durven toen ze zoveel positieve reacties kregen op de plaat...quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme man, dat nummer is al 127x gedraaid![]()
.
ik vind het vooral een kutplaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef miieejj het volgende:
whitin temptation .. is het gewoon een pop plaat.. vind het nie zo heel bijzonder..
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
tsja dat is toch zovaak zo? Die plaat hadden ze al veel eerder megahit kunnen maken, maarja ze lijken het nu pas te durven toen ze zoveel positieve reacties kregen op de plaat...
quote:De 3FM Megahit is een singlerelease met mogelijke hitpotentie, die gedurende een week in elk programma van het Nederlandse radiostation 3FM is te horen. De Megahit wordt gekozen tijdens wekelijks overleg van de DJ's van het station.
9 van 10 gasten komt om te promoten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tess Milne om iets te promoten ofzo![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |