hahah die komt echt niet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat een 1 april grap is maar op internet gaat rond dat Barry Paff per 1 mei op 3FM komt.Er zijn zelfs al jingles in omloop
Natuurlijk een grap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat een 1 april grap is maar op internet gaat rond dat Barry Paff per 1 mei op 3FM komt.Er zijn zelfs al jingles in omloop
Sowieso een grapquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Je bedoelt die Nederlandstatlige? Die weet ik niet, die andere is op de melodie van een nummer van Mamas Gun...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is die jingle nou op gebaseerd???
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bert zit in de studio..quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wut, Bert van Lent
Hebben ze alle namen omgewisseld ofzo
Oh, is Rob er niet? Geen idee, die jingle was zo'n beetje de eerste die ik hoorde toen ik mn radio aanzette.quote:
Ik denk dat er hier en daar wat in geknipt wordt om de stiltes wat in te korten.quote:
ja Bert gaat het doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef 3rdRock het volgende:
Rob is ziek
wie gaat vanavond Stenders Late Vermaak doen? Bert?
nu ff boodschappen doen enzo. ben er tegen 19u wel weer denk ik.
ciao!
Jep, beetje aan de late kant maar met het aankomende weer opzich best een aardige keuze (vind ik dan).quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef alors het volgende:
Nu al de megahit??
Plage te horen aan het verhaaltje...
Hij is ook al bekendgemaakt op de radio.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef Vlindur het volgende:
Huh? Coen twittert de MH al?
YEAH!! RT @coenensander: Vrijdagmiddag, (bijna) half vijf. De nieuwe 3FM Megahit: Crystal Fighters - Plage. #CSSHOW #3FM
rond half 5 meestal, maar dit keer dus al vroeg. Waarschijnlijk omdat ze alleen nu konden bellen met Jan Smit....quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:23 schreef Vlindur het volgende:
Heb ik daar dan gewoon 'overheen gehoord?'![]()
Oeps!
Maar dat doen ze toch altijd rond 10 over half 5?
Epilepsie is met medicatie heel goed te onderdrukken... Alleen echt een grafstreek om iemands medicijnen te jattenquote:
Michiel alleen nog..quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Zeg, komen de DJ's hier nog wel eens buurten? Ik weet dat ik niet meer actief ben hier, maar zijn hun dat nog wel?
Alleen Venema komt nog wel eens langs.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Zeg, komen de DJ's hier nog wel eens buurten? Ik weet dat ik niet meer actief ben hier, maar zijn hun dat nog wel?
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat Plage, maar wel veel te vaak gedraaid, zoals wel vaker bij 3FM
Beter hadden ze Lady Luck gedaan.
quote:
Venema is hier de laatste tijd ook niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen Venema komt nog wel eens langs.
Roel heeft Domien weggepest, die was er ook nog wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |