hahah die komt echt niet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat een 1 april grap is maar op internet gaat rond dat Barry Paff per 1 mei op 3FM komt.Er zijn zelfs al jingles in omloop
Natuurlijk een grap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Ik hoop dat een 1 april grap is maar op internet gaat rond dat Barry Paff per 1 mei op 3FM komt.Er zijn zelfs al jingles in omloop
Sowieso een grapquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef themauster het volgende:
Je bedoelt die Nederlandstatlige? Die weet ik niet, die andere is op de melodie van een nummer van Mamas Gun...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is die jingle nou op gebaseerd???
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bert zit in de studio..quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
Wut, Bert van Lent
Hebben ze alle namen omgewisseld ofzo
Oh, is Rob er niet? Geen idee, die jingle was zo'n beetje de eerste die ik hoorde toen ik mn radio aanzette.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |