Zozo, deze cover of wat ie ook speelde ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef Allrounder het volgende:
Godsamme wat mooi. Kippenvel. Kunnen we hier niet 3 uur lang naar luisteren. Dotan: Ik ben fan!
![]()
waar slaat dit nou opquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef Pino112 het volgende:
Hans is te laat met pensioen gegaan, ik heb Piles gePM't, of ie 32 topics toe kan voegen aan de stats, die er dus niet in staan..
De topicnummering klopt volgens mij voor geen hol, het moet nu 2934 zijn.
Na SR06 is weer opnieuw begonnen met #1 namelijk.
Volgende keer 2935 doen dus?
topic 2860 mist nog in het lijstjequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik het best irritant vond dat hier:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
staat dat er 2903 topic zijn, terwijl de TT 2910 zegt.
Ben ik zonet dus uit gaan zoeken.
Oke, ze zijn aangepast, volgende dus #2934 denk ik.
The Girl You Lost To Cocaine, haar beste nummer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:07 schreef Pino112 het volgende:
Ah, eindelijk eens een niet-zeikerig nummer van Sia, en dan ook nog in de mix
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:33 schreef Allrounder het volgende:
Paul Kalkbrenner waar?
Lowlands dus, kut.
Die staat bij mij standaard op z'n hoogst.quote:
Hoef je ook niet te hebben hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Die staat bij mij standaard op z'n hoogst.Beetje jammer dat ik geen megastereoset heb.
Wel, da's vet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te hebben hoor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan volume maar up.
Was laatst op een party waar mijn aansteker uitging door de bass.![]()
![]()
fucking vet.
Het was in Watergate in Berlijn, echt zíek geluid daar. Súpermooi, echt echt heel goed. Had oordopjes in, van die kutdingen van de Kruidvat en alsnog was het het beste geluid wat ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bij ons in de kroeg willen de glazen nog wel eens van de tafels trillen.
Berlijn lijkt me echt een toffe stad, moet ik ooit nog eens heen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wayo ik hoor allemaal bassdingen die ik nog nooit eerder gehoord heb.
[..]
Het was in Watergate in Berlijn, echt zíek geluid daar. Súpermooi, echt echt heel goed. Had oordopjes in, van die kutdingen van de Kruidvat en alsnog was het het beste geluid wat ik ooit gehoord heb.
Added. Hans komt nu op 101213 posts uit dus, weg rond getalquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
topic 2860 mist nog in het lijstje
Ja lekker, een stomend heet biertjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Timo20 het volgende:
Maar dat zou serieus nog een goed ding zijn: de Bier Senseo![]()
ja, mieters man! die veenstra draait keigave beatmuziek en straks komt de heavymetalmaster!quote:
Goede shit ouwe!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, mieters man! die veenstra draait keigave beatmuziek en straks komt de heavymetalmaster!
Ene Tess Milne.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
en morgenavond weer een ouderwetse Ekstra Stenders avond![]()
wie is er morgen te gast eigenlijk?
ALWEER????quote:
Klopt, de beste heren hebben weer nieuw fapvoer nodig denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALWEER????
die is al een keer geweest en ze heeft ook al een keer voor Ekdom gestript en ze was ook nog bij het bowlen vorig jaar!
[ afbeelding ]
Ze heeft weer een nieuw programma te promoten, daarom was ze ook al bij Pauw en Witteman een paar dagen terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ALWEER????
die is al een keer geweest en ze heeft ook al een keer voor Ekdom gestript en ze was ook nog bij het bowlen vorig jaar!
[ afbeelding ]
Tis niet voor niets Sekstra Weekend hequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, de beste heren hebben weer nieuw fapvoer nodig denk ik.
iedereen schrikt van mij...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, het kakt hier wel weer in na tienen zeg. Moeten jullie allemaal zo vroeg naar bed
Ja, ik ben hier om 6u weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, het kakt hier wel weer in na tienen zeg. Moeten jullie allemaal zo vroeg naar bed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier om 6u weer.
Bij dezen tot morgen.![]()
ik blijf nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
Ja, mooie boel!! Gaat iedereen weg![]()
Ah well, ik moet toch voor school aan de slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |