had ik eigenlijk ook niet anders verwacht eerlijk gezegd....quote:Op vrijdag 1 april 2011 06:44 schreef Pino112 het volgende:
Die Frank Danetape is dus een 1-aprilgrap![]()
.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ik eigenlijk ook niet anders verwacht eerlijk gezegd....
goedemorgen iedereen! ja, ik ben er vroeg bij. wil vroeg op mn werk zijn aangezien we het bureau va nde collega die altijd vroeg begint hebben ingepakten ik heb in het kantoor naast me alle muizen omgewisseld
Je bent verrast?quote:Op vrijdag 1 april 2011 06:44 schreef Pino112 het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaja, ik ben mij er eentjequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:49 schreef heloef het volgende:
Die Giel schudt de grappen wel uit zijn mouw he. Toen ik hem tegen het lijf liep zei die ook: het is wel leuk dat je een blackberry hebt en ook echt zwart bent.![]()
Ik heb maar heel veilig een pak aangetrokkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 07:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaja, ik ben mij er eentje
en ik heb mijn 3voor12shirt aan!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 07:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent verrast?![]()
GoedeMIDDAG!Niet echt verrast, vind het wel geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No shit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 06:44 schreef Pino112 het volgende:
.
Sinds Eric weer 3v12 doet luister ik amper, dat FF gekontkruip moet ik niet en al die ramherrie die hij mee heeft ook niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Pff, het kakt hier wel weer in na tienen zeg. Moeten jullie allemaal zo vroeg naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |