Zat afgelopen week ook al bij Pauw en Wittemanquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tess Milne om iets te promoten ofzo![]()
.
Dit, en Gerard en Michiel vinden haar helemaal geweeeeeldigquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Zat afgelopen week ook al bij Pauw en Witteman
Irritant kind vind ik het, ik zap weer weg na 8 uur...
Iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM, altijd de laatste met nieuwe megahits.
Plage
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM, altijd de laatste met nieuwe megahits.
Plage
zal met het weer te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef CindieY het volgende:
Ik vind de nieuwe MH ook nog steeds fijn om te horen, maar ik verbaas me er wel over dat ze die nu pas kiezen. Je kunt em al als hit bestempelen op 3FM.
dat dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:01 schreef CindieY het volgende:
Ik vind de nieuwe MH ook nog steeds fijn om te horen, maar ik verbaas me er wel over dat ze die nu pas kiezen. Je kunt em al als hit bestempelen op 3FM.
quote:
Weer of geen weer, dat doet er niet toe. Er postte hier net iemand wat de MH eigenlijk is en daar voldoet deze plaat natuurlijk niet meer aanquote:
die morning parade van 2 weken terug, was bijv. nog maar een paar keer gedraaid voordat het MH werdquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weer of geen weer, dat doet er niet toe. Er postte hier net iemand wat de MH eigenlijk is en daar voldoet deze plaat natuurlijk niet meer aanSowieso vind ik de laatste tijd de keuzes wat vreemd.
senk joe!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef paul3fm het volgende:
@tleemhuis heeft zich voorbereid. http://plixi.com/p/88637150
En zo hoort het dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die morning parade van 2 weken terug, was bijv. nog maar een paar keer gedraaid voordat het MH werd
Wel een beetje jammer dat Paul dat irritante Plixi gebruikt... tijd voor 'm om over te stappen naar Moby of Tinypic.quote:
het frappante is dat hij al in november 2010 voor het eerst werd gedraaid in 3voor12 en sinds kort weer werd herontdekt.quote:
mijn voorkeur gaat naar mobyquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat Paul dat irritante Plixi gebruikt... tijd voor 'm om over te stappen naar Moby of Tinypic.
Zoals je kan zien aan de 3FM Serious Request en Awards NOW-pagina's kan je zien dat dat bij 3FM en mij persoonlijk ook het geval is.quote:
Daaaaag, licht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef tleemhuis het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef gerardekdom het volgende:
WWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDD!!! #3fm #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Daaaaag, licht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |