Ik heb ook nooit een uitnodiging gehad, hoor. Ben gewoon zelf begonnen aangifte te doen toen ik wist dat ik geld terug zou krijgen (meerdere werkgevers in één jaar)!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Probability het volgende:
Ik heb dit jaar weer geen uitnodiging gehad
O en als ik ben vergeten loonheffingskorting aan te vragen, kan dat alsnog?
Een vrouw heeft nooit genoeg schoenen!quote:
Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.quote:
qftquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.
Ik moet nog 14jr wachten tot ik cadeautjes mag...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor de goeie uitslag van Merel!![]()
Schoenen voor V1z0R!
Ja na de eerste keer kon ik 3 dagen niet lopen, nu is de vierde keer en ik ben teleurgesteldquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bodypump en dan géén spierpijn?Gij held! De laatste keer dat ik het deed had ik ook alles vrij licht, en ik kon de dag erna nauwelijks lopen
Als je het lief vraagt mag je vast eerder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Vanaf je 40e wordt je als man toch van achter bezocht door de dokter?
Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.quote:Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
bodypump is idd krachttraining in een groep, op muziek, met deadlifts, squats, opdrukken en weet ik veel wat. Voor mij werkt het goed omdat ik geen ruggengraat heb en in zo'n groep moet ik wel! werkt lekker voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Vanaf je 40e wordt je als man toch van achter bezocht door de dokter?
Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een hele extra cracker?!Doe maar wild!
Geen behoefte aan eerder!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt mag je vast eerder.
[..]
Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.
*stilquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Iiiiieuhw Madonna
Over zichzelf heen getild paard!
Co is niet alleen de Low-Carb-Queen, maar ook de Discipline Divaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto!
Struisvogelen, want je ziet er toch wel goed uit. Been there, done that. Bright side: wegwerken en niet nog een keer laten gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga ook maar eens low-carben geloof ik!
Ik heb namelijk een rol ontdekt *huuuuuuh* zo een die er ook nog is als je staat èn als je je uitrekt *huuuuuh* hoe heeft ie dat zo snel gedaan?!!
SPOILER: Foooowd!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
Ik had er al expres extra bij gezet. Extra, dus naast mijn gekookte eitje en plakjes gerookte kipfilet!En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat loveli zegt Billy! Maatje S hebben en dan over rollen beginnen...Ik ben vrij smal gebouwd, als ik aankom is het bij buik+gezicht..SPOILER: Foooowd!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Syrena: "Nee."quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:
Collega2: Er is straks die lezing waar ik heen wil, kun jij afsluiten??
Dankjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0Rmans, je zorgt beter voor jezelf dan menig manskerel die ik ken! Props voor jou!![]()
![]()
En yay, net fijne brainstormsessie gehad met zus, ik heb weer Hoop voor mn skripzi!
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"quote:
Dat is ook een idee..hup de stroom eraf om 17hquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"en er wordt meteen al van de routine afgeweken.
De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg![]()
(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter![]()
)
Nee iets anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Om je vetrol of iets anders? Hormonen? Studie?
Ooooh daar zou ik echt zo boos van wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"en er wordt meteen al van de routine afgeweken.
De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg![]()
(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter![]()
)
Ik neem aan dat je al voor 1700 gewaarschuwd wordt daarvoor hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.
Bah, regen.
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.
Bah, regen.
Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waaromquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..
Jawel, hangt van de locatie af. Dan staat er een klokje in beeld 'nog X minuten voordat de computer uit gaat'quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waarom. Niet tegen die mensen, maar boos op de pc ofzo. Nouja, gelukkig zit ik meestal thuis.
Doe ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Rijles is kut puff, je denkt dat je het nooooooit gaat kunnen, maar opeens slaag je toch! Volhouden!!!
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doe ik!
Morgen wordt een goede dag!
Alleen de fiets-planning gaat niet door, maar daar had ik sowieso niet zo'n zin in als het van dat weer is als vandaag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
[..]
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?
Denk over 5min. wel weer!quote:
quote:
Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staatquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
Alles goed mo?
Nieuw daglijstje:
O: 2x volkoren (paturain/kip, boter/jam)
T: evergreen, koffie met melk
L: wrap met kipshoarma, 150 gr salade (sla, tomaat, ui, komkommer)
T: appel, 250 ml yoghurtdrank
B: 2x 20 min. fietsen (maar als het zo regent maar 1x)
T: sinaasapppel
B: shoppen ;') (geintje is geen B)
D: uit met vriendje
ik zég graag heulemaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik het kader van seks --> sex & chagrijnig --> sjacherijnig:
Ik schrijf graag heulemaal. Als in, "Heulemaal niet!". Dus.
ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staat
Het bekt lekker he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik zég graag heulemaalhelemaal als er NIET achter komt en bij wel is het "heus"
Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:
ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondetenhaha!
Hoe is het coco?
Yay!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).
Maar de laatste week begin ik me eigenlijk weer steeds beter te voelen. Wat happier, vrolijker, gelukkiger. Geloof dat de ergste crisis voorbij is, yeuy!![]()
Deze week is de laatste lesweek van mijn belachelijk drukke blok. Dus hierna heb ik ook weer meer tijd voor mezelf. Ga weer opnieuw starten met rennen, beter koken, lief vor mezelf zijn. Dus dat komt helemaal goed
Plan Jät? Que? Maar wel: hurray!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ik ben vandaag weer begonnen met Gezond Doen, volgens wat ik Plan Jät heb gedooptDus *boks!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef MarMar het volgende:
Had ik al gezegd dat ik "sporten" met de laptop op schoot tof vind?
Jägar inspireerde mij, vandaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Plan Jät? Que? Maar wel: hurray!![]()
Hoest met de bunnieflops trouwens?
Yay, nieuwe picsquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jägar inspireerde mij, vandaarPlan = wat strenger worden voor mezelf wat meuk betreft
Voornamelijk cola uitbannen, en ga kijken hoever ik kom met gewoon snacks (vooral de suikerige) uitbannen in het algemeen. En verder goed en normaal eten he!
![]()
Met de bunnyflops gaat het goei!Ze kruipen nu steeds heel knus tegen mekaar aan! Heul gezellig! Ze deconstructen wel steeds het hok, want ze hebben door hoe het trapje los kan, handige Harries
Net weer een paar foto's gemaakt, zal ik later uploaden
Dat is al jaren zo, op vrijdag vielen ze vroeger om 16 uur uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bah, regen.
Dat was Razzt geloof ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Wie had er nou een week de huishoudelijke werkzaamheden geruild met vriendlief?
Razz!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Wie had er nou een week de huishoudelijke werkzaamheden geruild met vriendlief?
jij wordt sjagerijnig van sekx??quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik het kader van seks --> sex & chagrijnig --> sjacherijnig:
Ik schrijf graag heulemaal. Als in, "Heulemaal niet!". Dus.
Ik ben erg trots op plan Jat. Nu het zelf nog lange tijd blijven doen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yay, nieuwe pics![]()
Ahzooo.... Plan Jät klinkt ook wel geschikt voor mij :p Dan ben ik straks weer prachtig slank en mooi![]()
Ik wil helemaal geen big wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
Coco!
Plan V1: Eet veel, gezond en lekker + get mad, get angry, get big!![]()
Voordeel er van is, er gaat nu een 2e portie van wat ik voor lunch had erin alleen een appel i.p.v. kiwi
Best heel netjes, nog niet genoeg groentequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far, so good..?
O: banaan
T: -
L: volkorenpistoletje met soort worst en 1 zacht puntje met kaas
T: krentenbol
T: grapefruit
S: RPM, met eigen muziek
D: lasagne, part II
Als je structureel extra werkt mag je contractuitbreiding vragen, dus niet fijn voor jou, maar wel verstandig van ze als ze je niet meer vaste uren willen geven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
nee, super druk op 't werk, frustraties omdat er genoeg werk is en mensen overlopen maar ik geen extra uren mag werken om die druk bij de woonconsulenten weg te nemen door een groot deel van de administratie op me te nemen. Komt zowel mij als hen gunstig uitmaar nee, bezuinigingen
Da's best jammer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij wordt sjagerijnig van sekx??
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Het uitblijven ervan maakt je daarentegen wel chagrijnig...
Ik denk zomaar dat dat niet helemaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?
Niet hetzelfde!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?
Geen leuk gesprek?quote:
uniek, jij bent vandaag's vlaggenschip...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hi Coco
Fijn Merel dat het goed is!
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
's: wortels, cherrytomaatjes, appel, peer, boterham gerookt paard
L: 2 boterhammen kaas met mosterd, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: 2 boterhammen met 1 zoute haring/uitjes, blokje choco
D: 750 gr roerbakgroente met een pakje conimex tjap tjoy en wat garnaaltjes (met sambal en atjar)
T: cola berenburg, zoute sticks, 2 tuc koekjes met selleriesalade
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweestquote:
Hmm.. niet zo handig. Maar het was in elk geval weer een oefening.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest
Waar was het dan ergens in Amsterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest
V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind een gehorig pand sowieso wel irritant eigenlijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
In Merel's geval zou het desastreus zijn!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij wordt sjagerijnig van sekx??
Coco heeft wel een partner.quote:
Ik heb een Martijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef loveli het volgende:
Coco heeft wel een partner.
Oi, die klinkt een beetje gemeen, maar is nog wel tof bedoeld hoor!
daar denk ik nog even niet over na geloof ik. Hangt ook af van hoeveel opties ik heb op het moment dat ik hoor dat ze verder willen met me. Maar echt een sfeerloos pand, ik voelde me niet veilig toen ik daar liep en ik vind het gewoon teveel: 40 uur werken, 3,5 uur reistijd per dag en ik ben al sneller moe ivm slechthorendheid. Ik wil best concessies doen voor een droombaan maar dat is deze baan nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm.. niet zo handig. Maar het was in elk geval weer een oefening.
Wat doe je als je het daar wel wordt?
Noord, in de buurt van Mosplein, voor de kennersquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waar was het dan ergens in Amsterdam?
Een gehorig pand lijkt me in jouw situatie idd rete irritant.
LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
In Merel's geval zou het desastreus zijn!
Oh, mijn mond trekt al samen bij alleen het ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, ik vind griekse yoghurt met citroensap erg lekker. Misschien kun je dat eens proberen?
Muesli? Honing is toch ook gewoon zoet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraagje!
Ik wil dus enigszins afkicken van meuk en voornamelijk suiker![]()
Dusss ik wou geen vla / gezoete yoghurt / etc. kopen. Maar ik wil op zich best zuivel. Ik vind zuivel zonder fruit/honing/suiker ofzo alleen niet lekkerAls ik dan een bak ongezoete (Griekse of boeren)yoghurt neem, wat kan ik daar dan het beste bijmikken? Zoetstof is dus geen optie
![]()
Ik dacht aan honing, of banaan/perzikOf kan ik de zuivel dan gewoon beter laten
Ik weet dat je niet zo goed tegen aspartaam kan, maar heb je die vloeibare Natrena al eens geprobeerd? Ik vind dat die geen bijsmaak heeft en ik heb er ook geen last van. (wel van maltitol en zo, daar gaat mijn buik raar van doen)quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraagje!
Dusss ik wou geen vla / gezoete yoghurt / etc. kopen. Maar ik wil op zich best zuivel. Ik vind zuivel zonder fruit/honing/suiker ofzo alleen niet lekkerAls ik dan een bak ongezoete (Griekse of boeren)yoghurt neem, wat kan ik daar dan het beste bijmikken? Zoetstof is dus geen optie
![]()
Ja dat neutraliseert het zoet zodanig dat het precies goed is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Of áls je een een halve raip reep milka daim bij je koffie op hebt, dank je Co
Noord, altijd sfeerloos.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noord, in de buurt van Mosplein, voor de kenners
De gezonde variant is een sinaasappelquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef MarMar het volgende:
sinaasappelsap (wel de gezonde variant natuurlijk!)
Wat kan je uitwendig met stevia doen? scrubben?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef progje het volgende:
Maria er is ook een zoetstof die niet uit aspartaam bestaat.
Stevia.
In Amerika wordt stevia gebruikt als zoetmiddel. In Nederland wordt dit product, in afwachting van de administratieve goedkeuring om gebruikt te worden als voedingsmiddel, verkocht voor uitwendig gebruik.
Heb je dat als eens geprobeerd?
Een lepeltje Nutella op een dag vind ik wel kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Lijnzaad
Gaat om de balans, dus honing kan best. Als je èn honing in je yoghurt doet èn nutella op brood smeert (of op je cracker, mini) èn daar bovenop anderhalve fles cola drinkt, dan is het teveel van het goede, zeker als er ook nog eens macaroni op het programma staat.
Of áls je een een halve raip reep milka daim bij je koffie op hebt, dank je Co
fruit! Banaan, appel, whatsoever...En misschien wat muesli ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraagje!
![]()
Almhof is Evilquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
Almhof roomyoghurt heeft ook niets nodig
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat kan je uitwendig met stevia doen? scrubben?
En een routebeschrijving.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Als ik weer ergens ga solliciteren vraag ik eerst hier voor een sfeerimpressie, zodat ik me evt de moeite kan besparen
Oh en dit ken ik niet! Nog nooit gezien ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef progje het volgende:
Maria er is ook een zoetstof die niet uit aspartaam bestaat.
Stevia.
In Amerika wordt stevia gebruikt als zoetmiddel. In Nederland wordt dit product, in afwachting van de administratieve goedkeuring om gebruikt te worden als voedingsmiddel, verkocht voor uitwendig gebruik.
Heb je dat als eens geprobeerd?
serieus, ik stond op het punt om gewoon weer naar huis te gaan. Zo slecht aangegeven waar het zat. Ik zag een reeks brievenbussen, een reeks bellen met het juiste nr en de bedrijfsnaam erbij. Ik aanbellen, hoor niks. Toen iemand gevraagd en het was dus een stuk verderopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
perzikken op sap is ook heel erg gezoet, he. Daar zit ook reteveel suiker doorheen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, hier kan ik wat mee, bedankt weer!![]()
Co: die natrena had ik ook ja! Ik krijg er helaas ook hoofdpijn van. Misschien zit het tussen de oortjes, hoe dan ook voel ik me er niet lekker bijPlus mn mams zal me door de plee spoelen als ik teveel nepzoetstof tot me neem, maar dat terzijde, want wat niet weet wat niet deert
![]()
Ik ga gewoon voor fruit danAls ik verder gezond doe kan dat dan wel
Ik vind de boerenyoghurt van ehh *even vergeten* erg lekker met banaan in stukjes en 'perziken op sap' in stukjes erdoor
Is ook betaalbaar!
Citroensap (hihi ik tikte citroensoep) lijkt me een beetje huuu
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
perzikken op sap is ook heel erg gezoet, he. Daar zit ook reteveel suiker doorheen...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hahaha! Ik word raar aangekeken in de trein.
Klopt, maar ik best soms best wel een gemakstruusjequote:
Nog geen perziken, deze week druiven in de actie en aardbeien. Zou nog even wachten met de aardbeien denk ik. Bessen komen ook steeds meer, maar nog wel aan de prijs, mango's zijn ook meer dan normaal net als meloenen. Geen dank.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt, maar ik best soms best wel een gemakstruusjeNouja ik ga maar eens zien wat Appie me weer te bieden heeft.
www.dieetwebshop.nl verkoopt het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en dit ken ik niet! Nog nooit gezien ook.*ziet zichzelf yoghurt met stevia op de huid smeren*
Die bevroren aardbeien met griekse yoghurt blenderenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
De aardbeien zijn goed te doen, mits met zoetstof en citroensap door de volle kwark.
Ik ben alleen nog steeds een beetje van streek door de spinazie die hij me vorig jaar verkocht en die ik de volgende dag al weg kon gooien omdat het prut was geworden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
De lokale groenteboer sponsoren is ook leuker dan appie spekken. En de slager, poelier, visboer...
Lekker héquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die bevroren aardbeien met griekse yoghurt blenderenSupertip was dat!
Ja he? ^^quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een problemen, Coco...
Bwuh, ik ben al een paar dagen steeds duizelig. Ik snap er niks van...
Denk dat ik de pasta met groente van vanavond maar vervang door chili con carne, misschien is het ijzer.
water er in, drupje afwasmiddel en weer aanzettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk: fruit + yoghurt + blender =
Maar direct daarop volgt:
fruit + yoghurt + blender = blender schoonmaken =![]()
De truc daarbij is om zodra je de blender leeg hebt gegooid, het ding gelijk om te spoelen met water. Kost je nog geen 30 seconden (afhankelijk van de waterdruk natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk: fruit + yoghurt + blender =
Maar direct daarop volgt:
fruit + yoghurt + blender = blender schoonmaken =![]()
kijk wel uit met de hoeveelheid water en vooral niet te veel afwasmiddel anders wordt het een zooitjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de tip van prog is het proberen waard. Zal het stof eens van dat ding afblazen binnenkort.
Gaarne, is het economische zin?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Woeiiiii! I'm on a roll![]()
Wil je een beetje van mijn zin, Probby?
Ehrm... Wel werk-zinquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Gaarne, is het economische zin?
Dat werkt goed hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de tip van prog is het proberen waard. Zal het stof eens van dat ding afblazen binnenkort.
Doe ik nu ook met de perculator, scheelt ook een boel bij de volgende koffiebeurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De truc daarbij is om zodra je de blender leeg hebt gegooid, het ding gelijk om te spoelen met water. Kost je nog geen 30 seconden (afhankelijk van de waterdruk natuurlijk).
Sinds mijn gehandicapte fase ben ik ook ineens een stuk praktischer met dingen schoonmaken. Als je het gelijk doet, is het ook veeeeeeeeeel sneller schoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 3
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
etenVolgens mij zie ik alleen groenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 3
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Blaas ook ff wat zin naar mij danquote:
*blaast*quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Blaas ook ff wat zin naar mij danik heb totáál geen zin meer....
Heb een ontzettend irritant stuk muur-met-radiator-en-buizen geschilderd, er zou een vriendin langskomen maar die is niet op komen dagen en nu heb ik geen zin meer
Misschien ga ik nog een stuk van Fingersmith kijken, gisteren aan begonnen en ik vond t tof!
ik vind dit een beetje weinig, lieve Maria! Met plan Jätje moet je wel voldoende blijven eten he!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijst!
O: Broodje Co![]()
L: twee roggebroodjes met pindakaas
T: 3 plakjes parmaham
T: paar augurkjes met ham
D: witlofsalade
En indien S: Zumba, dan nog T: yoghurt met aardbeien!
Er zit zowel op een broodje Co als in de witlofsalade mayo he! Anders neem ik sowieso de yoghurt er wel bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje weinig, lieve Maria! Met plan Jätje moet je wel voldoende blijven eten he!
Zelfs met mayo is het niet zoveel.. Inderdaad, wel gezonde dingen, maar weinig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er zit zowel op een broodje Co als in de witlofsalade mayo he! Anders neem ik sowieso de yoghurt er wel bij![]()
Time was not on my side enzulksVandaag is geslaagd qua gezond eten tot nu toe, nu nog de timing aanpassen
oh, en een koud karbonaadje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zelfs met mayo is het niet zoveel.. Inderdaad, wel gezonde dingen, maar weinig!
Mijn lijstje:
T: appel
O: vruchtenyoghurt met muesli
T: 2 boterhammen met kaas, trosje druiven
L: 2 volkorenwraps met kipshoarma, knoflookyoghurt en komkommer
T: sinaasappel
T: glas wijn
D: kipsate (zelfgemaakt) met peultjes en rijst
T: chocolade/nougat reep (145 kcal).
Ik vind het netjes, geloof ik.
Valt inderdaad nog best mee die 1450 (had echt geschat dat 't veel minder zou zijn toen ik je lijstje zag), dus komt met iets extra's helemaal goed: goed bezig! Overigens vond ik mijn eigen lijstje erg netjes vandaag en ontdek net dat ik maar net boven de 1300 kom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even door een tellertje gegooid! Ik kom rond de 1450 uit (ik heb Griekse yoghurt!). Is idd niet veel, maar kan erger denk ik. Zal kijken of ik er nog wat bij kan doen wat ook niet slecht is
.
Manlief heeft voor morgen een verrassing voor me. Ik vrees dat het een hemataart isquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en even een schouderklopje voor mezellefs, het is Die Tijd, ik voel me niet zo lekker, en ik had veel zin in chocola, en er was chocola in de bonus, en ik heb NIKS meegenomen![]()
Wel heb ik rauwkost, zalmfilet, witlof, mandarijn, augurken, ham, parmaham, etc meegenomen
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurrah! Nog één verslag en dan heb ik dit vak afgesloten
Koud karbonaadje, huuquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en een koud karbonaadje!
@ Maria: dat is inderdaad knap. Ik ben wat teleurgesteld in mezelf deze week, elke avond nog wat van chocola gegeten. Maar, ik kan het opzich wel hebben in m'n lijsjtes en met het sporten...
Ha, herkenbaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben de laatste tijd geloof ik eerder aangekomen / opgeblazen dan afgevallen
Ben benieuwd naar je lijstjes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben helemaal Atkins-voorbereid: een dagmenuhouvast, een boodschappenlijst en het van conleche geleende Atkinsboek uitgelezen.
Morgen boodschappen doen, zaterdag beginnen. En m'n tedergeliefde doet ook mee.
Maximaal 14 dagen op <20 gram koolhydraten (ik denk dat ik dat ga terugbrengen naar 10 dagen).
Maar eerst maar eens zien hoe dag 1 gaat. Zaterdag. Ik heb er nu al zin an.
Het went wel hoor, de stilte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Mark is nu weg en ik zie hem pas maandag weer. Niet cool. Ik ga morgen weg en kom zondag terug.
Ik geloof het bijna!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben helemaal Atkins-voorbereid: een dagmenuhouvast, een boodschappenlijst en het van conleche geleende Atkinsboek uitgelezen.
Maximaal 14 dagen op <20 gram koolhydraten (ik denk dat ik dat ga terugbrengen naar 10 dagen).
ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk! En spannend Jäger!
Heb je er zin in?
Oeh, ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Aangezien je je vorige gig 'dode mensen tellen' noemde en nu gewoon een kick-ass PhD gaat worden, denk ik dat je goed zit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.
Kan ik me helemaal voorstellen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.
Hmmmm..... misschien kan ik mijn vakanties wel gedeeltelijk aftrekken als geld besteed aan een goed doel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gipsvluchten zijn niet aftrekbaar he HKPFNPWMN!
Ik ben heel benieuwd naar je lijstjes, misschien kan ik er nog wat uit pikken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ja, dit is ook zo. Nu twijfel ik vooral over Zweden weer. Ik zou bijvoorbeld vanavond graag wat sociaals gaan doen, maar heb niemand om dat mee te doen. Dus, ik heb me voorgenomen volgend jaar weer bij een volleybal team te gaan, dat is vast een goede manier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aangezien je je vorige gig 'dode mensen tellen' noemde en nu gewoon een kick-ass PhD gaat worden, denk ik dat je goed zit!
Naar het Van Gogh Museum? Is tot 10 uur open.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Nog leuke suggesties voor een date op vrijdagavond?
Met het vriendje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Morgen eerste dag *boks*quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
oh ja, vandaag laatste dag op m'n huidige werk, morgen begin ik met m'n promotie onderzoek.
Wat ik morgen dan moet gaan doen, geen idee!
Wat is daar gebeurd?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Het gaat weer lekker hier... Wil ik eindelijk beginnen met koken, gebeurt er dit.
Ik vind het goed, tijd voor thuisbezorgd.nl.
Dat is best knap!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Het gaat weer lekker hier... Wil ik eindelijk beginnen met koken, gebeurt er dit.
Ik vind het goed, tijd voor thuisbezorgd.nl.
Ja dat!quote:
Canvas?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Dat is behoorlijk lang! Wat voor verdoving had je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed.. Lange dag. Operatie duurde een uur, met 3 mensen. Lig nu bij mn ouders op de bank.
Maar dan alleen als je in een hoekje wil staan kleffen. Praten is uit den boze!quote:
En hoe voel je je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed.. Lange dag. Operatie duurde een uur, met 3 mensen. Lig nu bij mn ouders op de bank.
Fijn dat het goed is gegaan en rust lekker uit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon volledige narcose. Heb Diclofenac meegekregen..
Verpleeghuisquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef Sjaapje het volgende:
Och en Puff ook succes! Waar begin je nu precies? Misschien worden we wel collega's volgend jaar...
Jaja nog 3 maand! Mijn vriendje is echter nog in beraad op interne geneeskunde, en als hij niet wordt aanvaard, dan zouden we wel eens durven uitwijken naar Nederland... Al behoorlijk veel volk van bij ons begint volgend jaar in Maastricht.quote:Verpleeghuis![]()
Jij bent ook al bijna klaar?
Ja, in het zuiden zijn erg veel belgische artsenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jaja nog 3 maand! Mijn vriendje is echter nog in beraad op interne geneeskunde, en als hij niet wordt aanvaard, dan zouden we wel eens durven uitwijken naar Nederland... Al behoorlijk veel volk van bij ons begint volgend jaar in Maastricht.
Verpleeghuis? Dat is dan als huisarts of?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Rituals het volgende:
Weten jullie nog dat mijn vorige tentamen een slechte afspiegeling was van de stof, maar dat mijn intuïtie/goktalent goed bleek te zijn die dag? De sleutelwijziging is bekend gemaakt en ik ben nog 6% gestegen![]()
. De uitslag komt hopelijk morgen (en anders na het weekend).
Ouderengeneeskunde, hmm bij ons is dat geriatrie en je moet dat doen via interne geneeskunde. Mijn vriendje wil heel graag geriater worden... Ik ga voor de iets jongeren....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja, in het zuiden zijn erg veel belgische artsen
Praktisch gezien is het als huisarts, maar hier is dat een apart specialisme, ouderengeneeskunde. Uiteindelijk wil ik wel huisarts worden.
Het gaat voor mijn doen best oké. Nog lang niet 100%, maar ik doe mijn best. Zoals verwacht kom ik wel aan, maar dat komt omdat ik nu meer eet. Ik weet dat het een goede verandering is, maar aankomen is niet leuk natuurlijk. Wat dat betreft bevalt het me dus nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met de lijstjes? Bevalt je aanpassing ook?
Tja, dat handvat hing al los en toen maakte ik hem open en zei hij pats.quote:
Geriatrie is hier ook, dat is inderdaad via interne in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ouderengeneeskunde, hmm bij ons is dat geriatrie en je moet dat doen via interne geneeskunde. Mijn vriendje wil heel graag geriater worden... Ik ga voor de iets jongeren....
Hoi! Heb ik jou bij de Appie gezien om een uur of half 7?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: 2 crackers met gekookte eieren
L: 2 roggebrood met oude kaas, kwark met vanilleyoghurt
T: half ons nootjes, paar plakjes rookvlees
D: pasta met veel groente (350 gram) in de saus, met veel geraspte parmezaanse kaas erover
T: kwark met vanilleyoghurt, glaasje wijn (misschien)
Ik heb trouwens een weddenschap met mijn meneer: volgens mij is het niet mogelijk zelf transvetten te maken thuis, tijdens het bakken/bereiden of wat. Dat kan toch alleen industrieel? Chico? loveli?
Ja volgens mij leer je echt super veel zo over ouderen, en dat is nu eenmaal een altijd grotere doelgroep. Gaan gewone huisartsen dan niet op visite in het bejaardentehuis?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geriatrie is hier ook, dat is inderdaad via interne in het ziekenhuis.
Ouderengeneeskunde is voor de ouderen in het verpleeghuis echt, dus meer de chronische zorg.
Op dit moment denk ik niet dat ik dat 'later' wil gaan doen, maar je kan er echt veel leren
Het was buitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Jij, sjacherijnig kijkende vrouw, had een mandje vol ananas, nootjes en zure matten.![]()
voor vik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Laureline het volgende:
Yip, ik heb net boodschappen gedaan! Zag jou niet, maar ik staar meestal sjagerijnig() voor me uit, terwijl ik eigenlijk niets of niemand goed zie. Overigens heb ik wel veel lookalikes hoor
Oh daar heb ik even overheen gelezen. En toch weet ik niet zeker of jij het wel wasquote:
quote:
Awquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
god, wat heb ik een hekel aan die afstand. De Duutser voelt zich rot vanavond, ik voel me kut, we huilen allebei over skype, zo machteloos.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
god, wat heb ik een hekel aan die afstand. De Duutser voelt zich rot vanavond, ik voel me kut, we huilen allebei over skype, zo machteloos.
dr is ook niets zinnigs over te zeggen. Gewoon erg kut, niet meer en niet minder! Ach ja, morgen is weer een dag...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Er is niks zinnigs over te zeggen, maar wel een
Dat je maar een geweldige nieuwe-baan-dag mag hebben!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dr is ook niets zinnigs over te zeggen. Gewoon erg kut, niet meer en niet minder! Ach ja, morgen is weer een dag...
niet zo heel veel meer. Plus, elkaar een weekend zien kost 2 hele dagen reizen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jagar![]()
Maar het wordt beter of niet?
Je hebt straks meer financiële vrijheid om elkaar vaker in het weekend te zien toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Crap, dat lukt mij nu niet meer he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb volgens mij voor het eerst in mijn leven mijn belastingaangifte op tijd ingevuld.
jammer alleen dat t hoekje niet in groningen zit maar in drachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef Probability het volgende:
Als ik ooit in Groningen ben dan ga ik sowieso naar 't Hoekje en dan zeg ik: doe mij maar wat vik altijd neemt!
dat is best veel, maar je meezitmeter slaat nog steeds behoorlijk groen uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. kon er ook nog wel bijhet zat me echt mee begin vorige week
![]()
![]()
186 euro.. bezwaar maken heeft vast geen zin
Ik greeg indertijd cjib-fanpost dagtekening 25 decemberquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. kon er ook nog wel bijhet zat me echt mee begin vorige week
![]()
![]()
186 euro.. bezwaar maken heeft vast geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |