abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:15:23 #1
331 Merel
Be here now.
pi_94846968

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1414: Waar we verlangen naar warme oorden

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Ontvangen van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_94846990
Nog meer schoenen? :|W :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94847020
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Probability het volgende:
Ik heb dit jaar weer geen uitnodiging gehad :?

O en als ik ben vergeten loonheffingskorting aan te vragen, kan dat alsnog?
Ik heb ook nooit een uitnodiging gehad, hoor. Ben gewoon zelf begonnen aangifte te doen toen ik wist dat ik geld terug zou krijgen (meerdere werkgevers in één jaar)!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:17:31 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94847054
Yay voor de goeie uitslag van Merel! *O*

Schoenen voor V1z0R! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94847139
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Een vrouw heeft nooit genoeg schoenen!
Alhoewel.... Imelda Marcos had er misschien wel genoeg. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94847155
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 11:25:15 #7
70532 loveli
N
pi_94847337
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.
qft
crap in = crap out
pi_94847365
Schoenen O+ (maar ik ga er niet weer over discussieren :P)

Puff, ik, ok wist niet van je eetbuien. Hoe komt dat dan, als ik zo vrij mag zijn?
pi_94847391
Ik ga trouwens vanavond winkelen met vriendje *O* jeej!

En gisteren bodypump, maar heb nergens spierpijn. Volgende keer maar weer meer gewicht..!!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:29:05 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94847499
Bodypump en dan géén spierpijn? :o Gij held! De laatste keer dat ik het deed had ik ook alles vrij licht, en ik kon de dag erna nauwelijks lopen :')
pi_94847530
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor de goeie uitslag van Merel! *O*

Schoenen voor V1z0R! :D
Ik moet nog 14jr wachten tot ik cadeautjes mag... *O* :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94847560
14???
pi_94847577
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bodypump en dan géén spierpijn? :o Gij held! De laatste keer dat ik het deed had ik ook alles vrij licht, en ik kon de dag erna nauwelijks lopen :')
Ja na de eerste keer kon ik 3 dagen niet lopen, nu is de vierde keer en ik ben teleurgesteld :') maar het is ook een nieuwe routine weer, misschien heb ik het niet goed gedaan? Volgende keer meer gewicht maar :)
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 11:30:50 #14
70532 loveli
N
pi_94847585
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef MarMar het volgende:
14???
Dan wordt 'ie pap. Da's gezinsplanning.
crap in = crap out
pi_94847700
Yay Merel *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94847713
Vanaf je 40e wordt je als man toch van achter bezocht door de dokter? :@

Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 11:35:07 #17
70532 loveli
N
pi_94847751
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Als je het lief vraagt mag je vast eerder.
quote:
Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.
crap in = crap out
pi_94847788
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:

bodypump is idd krachttraining in een groep, op muziek, met deadlifts, squats, opdrukken en weet ik veel wat. Voor mij werkt het goed omdat ik geen ruggengraat heb en in zo'n groep moet ik wel! werkt lekker voor mij ;)

@ loveli: dat lichte gewichten ligt er maar aan! sommige mensen (vooral mannen) hebben echt veel kilos. Omdat je meer herhalingen hebt zijn de gewichten wel lichter dan wanneer je bijv. 3x8 rep ofzo doet.
pi_94847844
Ik heb net bikini's gepast (gewoon hier thuis, ik heb dus echt veel bikini's en omdát ik er zoveel heb, raken ze ook niet versleten, da's hetzelfde met schoenen), om te kijken welke ik meeneem naar Griekenland en ik werd niet eens chagrijnig. (Ik vind sjacherijnig echt zoveel mooier, als je dat ziet staan, dan straalt dat ook norsige onvrede uit. Ik overweeg er dan ook een sex-woord van te maken, zo'n woord dat je expres fout schrijft).

Maar goed, hoewel ik wel een kleurtje kan gebruiken ben ik niet ontevreden. Vanochtend was er 100 gram af, dus ik heb mezelf getrakteerd op een extra cracker bij het ontbijt. :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:39:58 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94847925
Hooooooooooi :W.

Even lunchen :9.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:42:30 #21
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94848000
Zo zo, toe maar Co, een extra cracker!! :9~ oO<

Ik ben doorweekt, stomme regen. Daar word ik nou sjacherijnig van. Nog even één dagje hard leren voor het tentamen morgen en dan morgenmiddag/avond naar Antwerpen O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94848001
Een hele extra cracker?! :D Doe maar wild!
Doe wat je niet durft.
pi_94848086
En Co maar lachen in dr vuistje met d'r slanke lijntje :P

Ik zag gisteren trouwens iemand in de sportschool die me aan Co deed denken. Maar Co doet geen bodypump geloof ik :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:47:59 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94848210
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een hele extra cracker?! :D Doe maar wild!
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94848274
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je het lief vraagt mag je vast eerder.

[..]

Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.
Geen behoefte aan eerder! :D

Wordt niet echt op de uitvoering gelet in het filmpje dat ik zag :{ Ach met wat minder gewicht is het misschien niet zo erg...
pi_94848321
Ik had er al expres extra bij gezet. Extra, dus naast mijn gekookte eitje en plakjes gerookte kipfilet! :P En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto! :+

Pruusj: ik was gister niet in de sportschool, maar ik doe weleens bodyshape, da's ook met gewichtjes, maar ik vind dat saai, dus meestal doe ik een combi met steppen, in de intervals moet je dan alsnog met gewichtjes aan de gang, maar da's maar even. Ik neem trouwens nooit meer dan een kilo, ben veel te bang voor Madonna-armen.
pi_94848362
Iiiiieuhw Madonna :r
Over zichzelf heen getild paard!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:54:53 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94848423
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Iiiiieuhw Madonna :r
Over zichzelf heen getild paard!
*stil

*mooi

_O-
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:55:54 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94848449
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto! :+
Co is niet alleen de Low-Carb-Queen, maar ook de Discipline Diva O+
pi_94848555
Ik ga ook maar eens low-carben geloof ik :')!

Ik heb namelijk een rol ontdekt *huuuuuuh* zo een die er ook nog is als je staat èn als je je uitrekt *huuuuuh* hoe heeft ie dat zo snel gedaan?!!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 12:08:31 #31
70532 loveli
N
pi_94848870
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga ook maar eens low-carben geloof ik :')!

Ik heb namelijk een rol ontdekt *huuuuuuh* zo een die er ook nog is als je staat èn als je je uitrekt *huuuuuh* hoe heeft ie dat zo snel gedaan?!!
Struisvogelen, want je ziet er toch wel goed uit. Been there, done that. Bright side: wegwerken en niet nog een keer laten gebeuren.
crap in = crap out
pi_94849655
Wat loveli zegt Billy! Maatje S hebben en dan over rollen beginnen... :P

SPOILER: Foooowd!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:35:17 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94849740
V1z0Rmans, je zorgt beter voor jezelf dan menig manskerel die ik ken! Props voor jou! ^O^ *O*

En yay, net fijne brainstormsessie gehad met zus, ik heb weer Hoop voor mn skripzi! O+
pi_94849829
Terug van het deelgemeentekantoor èn de lidl (het regent :+ , dus ik deed het maar allemaal tegelijk).
- Bij het deelgemeentekantoor bleek dat de werkgever een vooringevuld formulier had moeten invullen wat ze wilden weten van mij. Gelukkig moet ik morgen toch naar P&O, maar het is natuurlijk niet handig dat ik dat formulier niet meegekregen heb :')
- Bij de lidl heb ik goed m'n best gedaan: muesli, roggebrood, rundergehakt, sinaasappelen, tomaten, komkommer, ijsbergsla, champignons, bleekselderij, radijs, wortelen, mozarella, griekse yoghurt, eieren, volle melk (voor paneer). En de hardloopcapri, ik ga 'm zo passen.

Perruche: ontslagen worden, rijlesgedoe, oudersgedoe (heftige scheiding en alles eromheen) en algemeen slecht voelen is voor mij wel een reden voor eetbuien. Maar ik ben dus weer op de goede weg, zeker met de soort van lente nu ^O^

V1z0r: zo'n onderzoek gebeurt niet in bevolkingsonderzoeksverband in elk geval. Ze zijn wel bezig met een bevolkingsonderzoek naar darmkanker, maar dat is er nog niet doorheen.
Als je niet meer over het hek kan, is voor de meeste mannen reden voor zo'n onderzoek van achteren :+
pi_94849913
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
Ik had er al expres extra bij gezet. Extra, dus naast mijn gekookte eitje en plakjes gerookte kipfilet! :P En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto! :+
:D O+

Ik ben al twee dagen vergeten te wegen, maar het zal wel goed gaan. :P Morgen maar weer even kijken!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94850090
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat loveli zegt Billy! Maatje S hebben en dan over rollen beginnen... :P

SPOILER: Foooowd!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vrij smal gebouwd, als ik aankom is het bij buik+gezicht..
pi_94850094
zelfs ik merk al effect van m'n gezonder eten, ik kon m'n winterbroek gister uittrekken zonder m'n knoop open te doen.

Jammer dat al het vet van de billen en heupen verdwijnt, waardoor m'n buik groter lijkt..
pi_94850159
Ooohhh ik echt zin om te werken 8-) Kom ik binnen:
Collega1: Ik ben om 15 uur weg!
Collega2: Er is straks die lezing waar ik heen wil, kun jij afsluiten??
Oja en collega3 is ziek, maar daar schijnt een beetje een drama aan vooraf gegaan en toen bleek ook nog dat ik een heul belangrijk boek (niet meer te krijgen) had afgeschreven :') maar dat is wel weer teruggedraaid.

Doei goeie zin }:| Ik ben nl. 30 minuten vroeger gekomen zodat ik ook eerder wegkon, collega2 begon al een klaagzang dat het zo druk was dus ik dacht ach, dan blijf ik wel en sluiten we samen af, kan ik het nu alleen doen }:| Nais going.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 12:51:01 #39
70532 loveli
N
pi_94850298
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:
Collega2: Er is straks die lezing waar ik heen wil, kun jij afsluiten??
Syrena: "Nee."

Oefenen meid.
crap in = crap out
pi_94850435
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0Rmans, je zorgt beter voor jezelf dan menig manskerel die ik ken! Props voor jou! ^O^ *O*

En yay, net fijne brainstormsessie gehad met zus, ik heb weer Hoop voor mn skripzi! O+
Dankje O+
Ben ook gek op lekker eten :D Punt was alleen het verschuiven naar gezonde voeding, want ik wil en zal niet meer dik worden! }:| Nu kon het ook al snel gezonder van friet en worstebroodjes tussen de middag :')

pi_94850439
Zo ik heb zowat alle zomerkleding tevoorschijn gehaald en 2 te krappe broeken apart gelegd om te zien of ik erin kom :P
Nu lunch :Y)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94850441
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Syrena: "Nee."

Oefenen meid.
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig" *) en er wordt meteen al van de routine afgeweken.

De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg :7

(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter :@ :') )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94850713
Ik ben sjachrijnig.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 13:03:49 #44
70532 loveli
N
pi_94850752
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef Probability het volgende:
Ik ben sjachrijnig.
Om je vetrol of iets anders? Hormonen? Studie?
crap in = crap out
pi_94850756
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig" *) en er wordt meteen al van de routine afgeweken.

(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter :@ :') )
Dat is ook een idee..hup de stroom eraf om 17h :P
pi_94850818
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Om je vetrol of iets anders? Hormonen? Studie?
Nee iets anders.
pi_94850829
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden :@. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.

Bah, regen.
pi_94850854
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden :@. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.

Bah, regen.
Ik neem aan dat je al voor 1700 gewaarschuwd wordt daarvoor hoor ;)
pi_94850979
quote:

[..]

Bah, regen.
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 13:10:17 #51
70532 loveli
N
pi_94851005
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee iets anders.
:*

Enne... komt wel goed, schatje!
*schuift glas roosvicee die kant op*
crap in = crap out
pi_94851075
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..
Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waarom :P. Niet tegen die mensen, maar boos op de pc ofzo. Nouja, gelukkig zit ik meestal thuis.
pi_94851127
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waarom :P. Niet tegen die mensen, maar boos op de pc ofzo. Nouja, gelukkig zit ik meestal thuis.
Jawel, hangt van de locatie af. Dan staat er een klokje in beeld 'nog X minuten voordat de computer uit gaat'
pi_94851138
Knuffel voor Billy!

Indiaantje succes met je scriptzie! ^O^

En veel geluk voor de mensen achter de studenten-PC's! Denk er om CTRL(+SHIFT)+S
pi_94851179
Ik ben gewoon sjacherijnig, er is verder niets aan de hand hoor en ik ben ook niet zielig ;)

Eigenlijk heel kinderachtig dat ik sjacherijnig ben :')!
pi_94851229
Dagplanning
O: dubbele boterham pindakaas
B: boodschappen
L: 2 plakken roggebrood met kaas
T: witlofsalade met dressing
T: appel
B/S: yoga
D: kipcurry met zilvervliesrijst
T: griekse yoghurt met lepel bosbessenjam of muesli (waar ik zin in heb)

Morgen vanuit het werk heb ik m'n eerste rijles bij de nieuwe rijschool.
pi_94851332
Merel wat fijn dat de uitslag goed was!
Ik was zelf helemaal niet zenuwachtig voor de uitslag, totdat ik ging bellen wat de uitslag was toen merkte ik opeens dat ik zenuwen kreeg :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94851341
Rijles is kut puff, je denkt dat je het nooooooit gaat kunnen, maar opeens slaag je toch! Volhouden!!!
pi_94851591
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Rijles is kut puff, je denkt dat je het nooooooit gaat kunnen, maar opeens slaag je toch! Volhouden!!!
Doe ik!
Morgen wordt een goede dag!
Alleen de fiets-planning gaat niet door, maar daar had ik sowieso niet zo'n zin in als het van dat weer is als vandaag :')
pi_94851645
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Doe ik!
Morgen wordt een goede dag!
Alleen de fiets-planning gaat niet door, maar daar had ik sowieso niet zo'n zin in als het van dat weer is als vandaag :')
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?
pi_94851983
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Probability het volgende:

[..]

En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?
:)

Vik, die hardloopcapri ziet er prima uit! Die van mij is maat M en zwart met een roze stiksel. Er zit op de rug een ritszakje waar m'n iPod mini zelfs in past en hij lijkt niet echt op te kruipen.
pi_94852285
:W

:%
Ja doei.
pi_94852626
Alles goed mo?

Nieuw daglijstje:

O: 2x volkoren (paturain/kip, boter/jam)
T: evergreen, koffie met melk
L: wrap met kipshoarma, 150 gr salade (sla, tomaat, ui, komkommer)
T: appel, 250 ml yoghurtdrank
B: 2x 20 min. fietsen (maar als het zo regent maar 1x :P )
T: sinaasapppel
B: shoppen ;') (geintje is geen B)
D: uit met vriendje
pi_94852678
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
Alles goed mo?
Denk over 5min. wel weer! :D
pi_94852792
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk over 5min. wel weer! :D
je ne comprends pas :@
pi_94852873
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

je ne comprends pas :@
:% = poepen waarschijnlijk!
pi_94852874
wel handjes wassen daalijk mo!
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:57:21 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94852906
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94852944
_O_ voor xms googleskills _O-
pi_94853045
O bah XM!
pi_94853243
Z'n hoofd!

Hèhè, heel wat gebel, maar volgens mij is het nu allemaal rond afspraak-wise :+
pi_94853328
nee, super druk op 't werk, frustraties omdat er genoeg werk is en mensen overlopen maar ik geen extra uren mag werken om die druk bij de woonconsulenten weg te nemen door een groot deel van de administratie op me te nemen. Komt zowel mij als hen gunstig uit :') maar nee, bezuinigingen :r
Ja doei.
pi_94853740
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
Alles goed mo?

Nieuw daglijstje:

O: 2x volkoren (paturain/kip, boter/jam)
T: evergreen, koffie met melk
L: wrap met kipshoarma, 150 gr salade (sla, tomaat, ui, komkommer)
T: appel, 250 ml yoghurtdrank
B: 2x 20 min. fietsen (maar als het zo regent maar 1x :P )
T: sinaasapppel
B: shoppen ;') (geintje is geen B)
D: uit met vriendje
Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staat :P
pi_94853777
En ik het kader van seks --> sex & chagrijnig --> sjacherijnig:

Ik schrijf graag heulemaal. Als in, "Heulemaal niet! :( ". Dus.
pi_94853864
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

ik zég graag heulemaal :P helemaal als er NIET achter komt en bij wel is het "heus"
pi_94854106
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staat :P
ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondeten :9 haha!

Hoe is het coco?
pi_94854120
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik zég graag heulemaal :P helemaal als er NIET achter komt en bij wel is het "heus"
Het bekt lekker he? :D

*boks*
pi_94854398
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:

ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondeten :9 haha!

Hoe is het coco?
Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).

Maar de laatste week begin ik me eigenlijk weer steeds beter te voelen. Wat happier, vrolijker, gelukkiger. Geloof dat de ergste crisis voorbij is, yeuy! *O*

Deze week is de laatste lesweek van mijn belachelijk drukke blok. Dus hierna heb ik ook weer meer tijd voor mezelf. Ga weer opnieuw starten met rennen, beter koken, lief vor mezelf zijn. Dus dat komt helemaal goed :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:32:20 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94854412
In navolging van Co zeg ik IRL nu wel eens 'heul nie!" :P Was het Co? Ik dacht van wel!
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:33:03 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94854445
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).

Maar de laatste week begin ik me eigenlijk weer steeds beter te voelen. Wat happier, vrolijker, gelukkiger. Geloof dat de ergste crisis voorbij is, yeuy! *O*

Deze week is de laatste lesweek van mijn belachelijk drukke blok. Dus hierna heb ik ook weer meer tijd voor mezelf. Ga weer opnieuw starten met rennen, beter koken, lief vor mezelf zijn. Dus dat komt helemaal goed :)
Yay! *O*

Ik ben vandaag weer begonnen met Gezond Doen, volgens wat ik Plan Jät heb gedoopt :7 Dus *boks!
pi_94854536
Had ik al gezegd dat ik "sporten" met de laptop op schoot tof vind? :D
pi_94854550
Hoi... Nog niet bijgelezen maar ik drop vast even een lijstje.

O: 2x volkoren-Wasa met Slankie
T: 1x Wasa met Nutella, koffie met melk
L: nog niet gehad, voel me helemaal niet lekker dus het wordt iets lichts
T: fruit/groente
D: tortellini met veel groente en tomatensaus
T: misschien een bakje magere yoghurt met fruit
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94854662
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yay! *O*

Ik ben vandaag weer begonnen met Gezond Doen, volgens wat ik Plan Jät heb gedoopt :7 Dus *boks!
Plan Jät? Que? Maar wel: hurray! *O*

Hoest met de bunnieflops trouwens?
pi_94854665
Ik heb hongerrr, maar heb net de verkeerde dingen om iets lekkers te maken :'(!!
pi_94854684
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef MarMar het volgende:
Had ik al gezegd dat ik "sporten" met de laptop op schoot tof vind? :D
:D
pi_94854772
Twee karige boterhammen uit de vriezer, mayonaise, sambal, kaas en sla. Klinkt nog best prima.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:42:12 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94854865
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Plan Jät? Que? Maar wel: hurray! *O*

Hoest met de bunnieflops trouwens?
Jägar inspireerde mij, vandaar :+ Plan = wat strenger worden voor mezelf wat meuk betreft :+ Voornamelijk cola uitbannen, en ga kijken hoever ik kom met gewoon snacks (vooral de suikerige) uitbannen in het algemeen. En verder goed en normaal eten he! :P

Met de bunnyflops gaat het goei! O+ Ze kruipen nu steeds heel knus tegen mekaar aan! Heul gezellig! Ze deconstructen wel steeds het hok, want ze hebben door hoe het trapje los kan, handige Harries _O- Net weer een paar foto's gemaakt, zal ik later uploaden :9
pi_94855057
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jägar inspireerde mij, vandaar :+ Plan = wat strenger worden voor mezelf wat meuk betreft :+ Voornamelijk cola uitbannen, en ga kijken hoever ik kom met gewoon snacks (vooral de suikerige) uitbannen in het algemeen. En verder goed en normaal eten he! :P

Met de bunnyflops gaat het goei! O+ Ze kruipen nu steeds heel knus tegen mekaar aan! Heul gezellig! Ze deconstructen wel steeds het hok, want ze hebben door hoe het trapje los kan, handige Harries _O- Net weer een paar foto's gemaakt, zal ik later uploaden :9
Yay, nieuwe pics *O*

Ahzooo.... Plan Jät klinkt ook wel geschikt voor mij :p Dan ben ik straks weer prachtig slank en mooi O+

_O-
pi_94855231
Wie had er nou een week de huishoudelijke werkzaamheden geruild met vriendlief?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94855265
quote:

[..]

Bah, regen.
Dat is al jaren zo, op vrijdag vielen ze vroeger om 16 uur uit O+ (wel na waarschuwing idd).
Bovendien sluiten we om 17 uur, dus na 17 uur heb je niks meer op te slaan ja o|O

(laatst een foutje vanuit Heerlen waar centraal alles geregeld wordt, die hadden een update laten lopen midden op de dag en toen startten dus alle pc's overal opnieuw op :X :X :X )
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:52:22 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94855279
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Dat was Razzt geloof ik!
pi_94855300
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Razz!
Ben benieuwd hoe het gaat :)

Bij ons, als LAT-ers is het makkelijk. Hij doet zijn zooi, ik doe dat van mezelf. Al vind ik het niet erg om bij hem te koken :)
pi_94855440
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

jij wordt sjagerijnig van sekx??
pi_94855511
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yay, nieuwe pics *O*

Ahzooo.... Plan Jät klinkt ook wel geschikt voor mij :p Dan ben ik straks weer prachtig slank en mooi O+

_O-
Ik ben erg trots op plan Jat. Nu het zelf nog lange tijd blijven doen...
pi_94855879
:W Coco! :)

Plan V1: Eet veel, gezond en lekker + get mad, get angry, get big! B-)
Voordeel er van is, er gaat nu een 2e portie van wat ik voor lunch had erin alleen een appel i.p.v. kiwi :9
pi_94855953
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
:W Coco! :)

Plan V1: Eet veel, gezond en lekker + get mad, get angry, get big! B-)
Voordeel er van is, er gaat nu een 2e portie van wat ik voor lunch had erin alleen een appel i.p.v. kiwi :9
Ik wil helemaal geen big worden :')!
pi_94856004
Moet je geen plan V1 volgen :P
Als jij zoveel zou eten zou je denk ik ook een biggetje worden :P :@
pi_94856059
Mannen mogen best plan V1 volgen! Ik denk dat ik er niet hard genoeg voor sport, ik zou inderdaad ook een big worden :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:12:55 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94856093
So far, so good..?

O: banaan
T: -
L: volkorenpistoletje met soort worst en 1 zacht puntje met kaas
T: krentenbol
T: grapefruit
S: RPM, met eigen muziek
D: lasagne, part II
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94856162
Nog wat groente misschien? Volgens mij zat er maar 125gr. groente in een portie lasagne toch?
pi_94856175
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far, so good..?

O: banaan
T: -
L: volkorenpistoletje met soort worst en 1 zacht puntje met kaas
T: krentenbol
T: grapefruit
S: RPM, met eigen muziek
D: lasagne, part II
Best heel netjes, nog niet genoeg groente :).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:21:42 #102
70532 loveli
N
pi_94856443
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
nee, super druk op 't werk, frustraties omdat er genoeg werk is en mensen overlopen maar ik geen extra uren mag werken om die druk bij de woonconsulenten weg te nemen door een groot deel van de administratie op me te nemen. Komt zowel mij als hen gunstig uit :') maar nee, bezuinigingen :r
Als je structureel extra werkt mag je contractuitbreiding vragen, dus niet fijn voor jou, maar wel verstandig van ze als ze je niet meer vaste uren willen geven.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:22:11 #103
70532 loveli
N
pi_94856471
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Da's best jammer.
crap in = crap out
pi_94856780
Het uitblijven ervan maakt je daarentegen wel chagrijnig... :{
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:30:20 #105
70532 loveli
N
pi_94856848
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Het uitblijven ervan maakt je daarentegen wel chagrijnig... :{
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?
crap in = crap out
pi_94856909
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat dat niet helemaal hetzelfde is. :+

Mevrouw Pashok, is zij helemaal uit the picture, Viezor?
pi_94857014
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet hetzelfde! :{w <- :D

@ Co, yup!
Maar zijn al andere gegadigden :@ En aangezien Coco nog steeds getrouwd is... :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:35:25 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94857090
Hi Coco *O*

Fijn Merel dat het goed is!

Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
's: wortels, cherrytomaatjes, appel, peer, boterham gerookt paard
L: 2 boterhammen kaas met mosterd, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: 2 boterhammen met 1 zoute haring/uitjes, blokje choco
D: 750 gr roerbakgroente met een pakje conimex tjap tjoy en wat garnaaltjes (met sambal en atjar)
T: cola berenburg, zoute sticks, 2 tuc koekjes met selleriesalade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:40:09 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94857332
Dus :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94857355
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Dus :').
Geen leuk gesprek?
Doe wat je niet durft.
pi_94857409
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hi Coco *O*

Fijn Merel dat het goed is!

Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
's: wortels, cherrytomaatjes, appel, peer, boterham gerookt paard
L: 2 boterhammen kaas met mosterd, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: 2 boterhammen met 1 zoute haring/uitjes, blokje choco
D: 750 gr roerbakgroente met een pakje conimex tjap tjoy en wat garnaaltjes (met sambal en atjar)
T: cola berenburg, zoute sticks, 2 tuc koekjes met selleriesalade
uniek, jij bent vandaag's vlaggenschip...
pi_94857532
Even 'n lijstje droppen:

o 2 volkoren boterhammen (allinson :9 ) kipfilet
t appel
l 4 volkoren boterhammen kipfilet
t appel
d tagliatelle met spinazie en zalm
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:44:37 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94857541
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Geen leuk gesprek?
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest _O-
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:44:48 #114
70532 loveli
N
pi_94857546
Drop :9
crap in = crap out
pi_94857562
Pen! :7

...11
pi_94857612
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest _O-
Hmm.. niet zo handig. Maar het was in elk geval weer een oefening.
Wat doe je als je het daar wel wordt? ;)
pi_94857662
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar was het dan ergens in Amsterdam? :D
Een gehorig pand lijkt me in jouw situatie idd rete irritant.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:48:08 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94857692
Ik vind een gehorig pand sowieso wel irritant eigenlijk :').
pi_94857720
In Merel's geval zou het desastreus zijn! :@
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:49:20 #120
70532 loveli
N
pi_94857733
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind een gehorig pand sowieso wel irritant eigenlijk :').
V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.
crap in = crap out
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:52:16 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94857878
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef loveli het volgende:

[..]

V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:52:50 #122
331 Merel
Be here now.
pi_94857914
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_94857932
Waren gordijnen van wel hele dikke stof! :Y
pi_94858042
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:D!

Hmmm, meestal niet. Maar het is wel eens voorgekomen ^^
pi_94858081
Batterijen raakten op? :P
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 15:57:06 #126
70532 loveli
N
pi_94858100
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef V1z0R het volgende:
Coco heeft wel een partner.
Oi, die klinkt een beetje gemeen, maar is nog wel tof bedoeld hoor!
crap in = crap out
pi_94858142
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef V1z0R het volgende:
Ha! Nee. Alhoewel dat ook irritant is :(
pi_94858177
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef loveli het volgende:

Coco heeft wel een partner.
Oi, die klinkt een beetje gemeen, maar is nog wel tof bedoeld hoor!
Ik heb een Martijn O+
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:04:40 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94858399
Vraagje!

Ik wil dus enigszins afkicken van meuk en voornamelijk suiker :+

Dusss ik wou geen vla / gezoete yoghurt / etc. kopen. Maar ik wil op zich best zuivel. Ik vind zuivel zonder fruit/honing/suiker ofzo alleen niet lekker :') Als ik dan een bak ongezoete (Griekse of boeren)yoghurt neem, wat kan ik daar dan het beste bijmikken? Zoetstof is dus geen optie :+

Ik dacht aan honing, of banaan/perzik oO< Of kan ik de zuivel dan gewoon beter laten :+
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:05:52 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94858449
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmm.. niet zo handig. Maar het was in elk geval weer een oefening.
Wat doe je als je het daar wel wordt? ;)
daar denk ik nog even niet over na geloof ik. Hangt ook af van hoeveel opties ik heb op het moment dat ik hoor dat ze verder willen met me. Maar echt een sfeerloos pand, ik voelde me niet veilig toen ik daar liep en ik vind het gewoon teveel: 40 uur werken, 3,5 uur reistijd per dag en ik ben al sneller moe ivm slechthorendheid. Ik wil best concessies doen voor een droombaan maar dat is deze baan niet :) . Enfin we zullen zien. Nu op weg naar huis.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:06:53 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94858489
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Waar was het dan ergens in Amsterdam? :D
Een gehorig pand lijkt me in jouw situatie idd rete irritant.
Noord, in de buurt van Mosplein, voor de kenners :')
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:07:35 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94858528
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
LOL :D
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:07:41 #133
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94858533
@ Maria, ik vind griekse yoghurt met citroensap erg lekker. Misschien kun je dat eens proberen?
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 16:07:56 #134
70532 loveli
N
pi_94858548
Lijnzaad ;)

Gaat om de balans, dus honing kan best. Als je èn honing in je yoghurt doet èn nutella op brood smeert (of op je cracker, mini }:| ) èn daar bovenop anderhalve fles cola drinkt, dan is het teveel van het goede, zeker als er ook nog eens macaroni op het programma staat.

Of als je een een halve raip reep milka daim bij je koffie op hebt, dank je Co :')
crap in = crap out
pi_94858554
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, ik vind griekse yoghurt met citroensap erg lekker. Misschien kun je dat eens proberen?
Oh, mijn mond trekt al samen bij alleen het idee :D
pi_94858571
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraagje!

Dusss ik wou geen vla / gezoete yoghurt / etc. kopen. Maar ik wil op zich best zuivel. Ik vind zuivel zonder fruit/honing/suiker ofzo alleen niet lekker :') Als ik dan een bak ongezoete (Griekse of boeren)yoghurt neem, wat kan ik daar dan het beste bijmikken? Zoetstof is dus geen optie :+

Ik dacht aan honing, of banaan/perzik oO< Of kan ik de zuivel dan gewoon beter laten :+
Muesli? Honing is toch ook gewoon zoet...
Zelf doe ik honing/eetlepel jam of muesli met fruit en noten

Maar jaaa ik ben niet mrs sugarless, dus je kan beter iemand anders z'n antwoord afwachten :+
pi_94858598
quote:
Vraagje!

Ik weet dat je niet zo goed tegen aspartaam kan, maar heb je die vloeibare Natrena al eens geprobeerd? Ik vind dat die geen bijsmaak heeft en ik heb er ook geen last van. (wel van maltitol en zo, daar gaat mijn buik raar van doen)

Fruit kan ook altijd, maar dat is misschien niet zoet genoeg, nu het zomerfruit nog aan de zure kant is.

Honing zou ik niet doen. Da's gewoon suiker eigenlijk.
pi_94858629
@vik dat is (bijna) geen adam gek :D
lekker dicht bij het oude asterdorp ook :9
pi_94858645
@maria:

appel in stukjes, minuutje in de magnetron, daarna yoghurt eroverheen, of verse ananas, of sinaasappelsap (wel de gezonde variant natuurlijk!) door de yoghurt ehm.. alle fruit is lekker bij yoghurt eigenlijk :)
pi_94858652
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef loveli het volgende:

Of áls je een een halve raip reep milka daim bij je koffie op hebt, dank je Co :')
Ja dat neutraliseert het zoet zodanig dat het precies goed is. O+
pi_94858667
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Noord, in de buurt van Mosplein, voor de kenners :')
Noord, altijd sfeerloos. O+
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 16:11:24 #142
70532 loveli
N
pi_94858692
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef MarMar het volgende:
sinaasappelsap (wel de gezonde variant natuurlijk!)
De gezonde variant is een sinaasappel :P
crap in = crap out
pi_94858703
Maria er is ook een zoetstof die niet uit aspartaam bestaat.
Stevia.

In Amerika wordt stevia gebruikt als zoetmiddel. In Nederland wordt dit product, in afwachting van de administratieve goedkeuring om gebruikt te worden als voedingsmiddel, verkocht voor uitwendig gebruik.

Heb je dat als eens geprobeerd?
pi_94858726
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef progje het volgende:
Stevia.

In Amerika wordt stevia gebruikt als zoetmiddel. In Nederland wordt dit product, in afwachting van de administratieve goedkeuring om gebruikt te worden als voedingsmiddel, verkocht voor uitwendig gebruik.

Wat kan je uitwendig met stevia doen? scrubben? :?
pi_94858728
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Lijnzaad ;)

Gaat om de balans, dus honing kan best. Als je èn honing in je yoghurt doet èn nutella op brood smeert (of op je cracker, mini }:| ) èn daar bovenop anderhalve fles cola drinkt, dan is het teveel van het goede, zeker als er ook nog eens macaroni op het programma staat.

Of áls je een een halve raip reep milka daim bij je koffie op hebt, dank je Co :')
Een lepeltje Nutella op een dag vind ik wel kunnen. :6 Voor de rest eet ik niet veel zoet.
Hoewel, hier staat ook pasta op het menu...
pi_94858729
Ik vatte 'm wel hoor loveli! :)

Ik zou 'm gewoon voldrukken met een lading fruit Maria! Als je noten er doorheen doet, neutraliseer je het 'zure' wel een beetje dus dat zou ook kunnen. Om niet in de verleiding te komen van meer zoet zeg maar.
pi_94858765
quote:
Vraagje!

fruit! Banaan, appel, whatsoever...En misschien wat muesli ofzo?
pi_94858793
Maria, de biologische yoghurt van AH is van zichzelf al wat minder zuur dan andere yoghurt. :)
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 16:15:05 #149
70532 loveli
N
pi_94858830
Almhof roomyoghurt heeft ook niets nodig :9
crap in = crap out
pi_94858887
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
Almhof roomyoghurt heeft ook niets nodig :9
Almhof is Evil :(
pi_94858892
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat kan je uitwendig met stevia doen? scrubben? :?
_O-
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:16:52 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94858899
Als ik weer ergens ga solliciteren vraag ik eerst hier voor een sfeerimpressie, zodat ik me evt de moeite kan besparen :P
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 16:18:18 #153
70532 loveli
N
pi_94858959
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Als ik weer ergens ga solliciteren vraag ik eerst hier voor een sfeerimpressie, zodat ik me evt de moeite kan besparen :P
En een routebeschrijving.
crap in = crap out
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:22:35 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94859138
Yay, hier kan ik wat mee, bedankt weer! O+

Co: die natrena had ik ook ja! Ik krijg er helaas ook hoofdpijn van. Misschien zit het tussen de oortjes, hoe dan ook voel ik me er niet lekker bij :P Plus mn mams zal me door de plee spoelen als ik teveel nepzoetstof tot me neem, maar dat terzijde, want wat niet weet wat niet deert :+

Ik ga gewoon voor fruit dan :Y Als ik verder gezond doe kan dat dan wel :Y) Ik vind de boerenyoghurt van ehh *even vergeten* erg lekker met banaan in stukjes en 'perziken op sap' in stukjes erdoor :9 Is ook betaalbaar!

Citroensap (hihi ik tikte citroensoep :') ) lijkt me een beetje huuu :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:25:37 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94859278
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef progje het volgende:
Stevia.

Oh en dit ken ik niet! Nog nooit gezien ook. :o *ziet zichzelf yoghurt met stevia op de huid smeren* :+
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:28:37 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94859409
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 16:18 schreef loveli het volgende:

[..]

En een routebeschrijving.
serieus, ik stond op het punt om gewoon weer naar huis te gaan. Zo slecht aangegeven waar het zat. Ik zag een reeks brievenbussen, een reeks bellen met het juiste nr en de bedrijfsnaam erbij. Ik aanbellen, hoor niks. Toen iemand gevraagd en het was dus een stuk verderop :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_94859487
Ik ga vandaag lekker lang doorwerken :)

Zit alleen op kantoor, heb lekker muziek* opstaan die eigenlijk niet kan. Nu lekker werk gaan nakijken, woeiii! :s)

* Dit dus:
SPOILER
pi_94859570
Yo!
pi_94859663
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Yo! [ afbeelding ]
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:38:13 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94859787
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Yo! [ afbeelding ]
hahaha! Ik word raar aangekeken in de trein :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94859900
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, hier kan ik wat mee, bedankt weer! O+

Co: die natrena had ik ook ja! Ik krijg er helaas ook hoofdpijn van. Misschien zit het tussen de oortjes, hoe dan ook voel ik me er niet lekker bij :P Plus mn mams zal me door de plee spoelen als ik teveel nepzoetstof tot me neem, maar dat terzijde, want wat niet weet wat niet deert :+

Ik ga gewoon voor fruit dan :Y Als ik verder gezond doe kan dat dan wel :Y) Ik vind de boerenyoghurt van ehh *even vergeten* erg lekker met banaan in stukjes en 'perziken op sap' in stukjes erdoor :9 Is ook betaalbaar!

Citroensap (hihi ik tikte citroensoep :') ) lijkt me een beetje huuu :D
perzikken op sap is ook heel erg gezoet, he. Daar zit ook reteveel suiker doorheen...
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:42:35 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94859973
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

perzikken op sap is ook heel erg gezoet, he. Daar zit ook reteveel suiker doorheen...
:o Maar die zijn zo lekker! Ik dacht perziken op sap >> perziken op siroop... Nouja het zal dan wel beter maar alsnog niet goed zijn :+ ;(
pi_94860079
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hahaha! Ik word raar aangekeken in de trein :').
:') :P

Je hebt ook verse perziken... :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:46:37 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94860166
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:') :P

Je hebt ook verse perziken... :P
Klopt, maar ik best soms best wel een gemakstruusje :') Nouja ik ga maar eens zien wat Appie me weer te bieden heeft.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 16:49:07 #165
70532 loveli
N
pi_94860277
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Klopt, maar ik best soms best wel een gemakstruusje :') Nouja ik ga maar eens zien wat Appie me weer te bieden heeft.
Nog geen perziken, deze week druiven in de actie en aardbeien. Zou nog even wachten met de aardbeien denk ik. Bessen komen ook steeds meer, maar nog wel aan de prijs, mango's zijn ook meer dan normaal net als meloenen. Geen dank.
crap in = crap out
pi_94860439
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh en dit ken ik niet! Nog nooit gezien ook. :o *ziet zichzelf yoghurt met stevia op de huid smeren* :+
www.dieetwebshop.nl verkoopt het.
pi_94860500
De aardbeien zijn goed te doen, mits met zoetstof en citroensap door de volle kwark. :9
pi_94860652
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
De aardbeien zijn goed te doen, mits met zoetstof en citroensap door de volle kwark. :9
Die bevroren aardbeien met griekse yoghurt blenderen :9 Supertip was dat!
pi_94860719
Ik zag in het lokale suffertje dat de lokale groenteboer allemaal lekkere lokale groenten heeft dit weekend! Eens kijken of ik een expeditie kan regelen. :Y

Fruit door de yoghurt heen blenderen is sowieso een bijzonder goed idee! :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 16:58:14 #170
70532 loveli
N
pi_94860762
De lokale groenteboer sponsoren is ook leuker dan appie spekken. En de slager, poelier, visboer...
crap in = crap out
pi_94860955
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
De lokale groenteboer sponsoren is ook leuker dan appie spekken. En de slager, poelier, visboer...
Ik ben alleen nog steeds een beetje van streek door de spinazie die hij me vorig jaar verkocht en die ik de volgende dag al weg kon gooien omdat het prut was geworden. :{
Maar in het seizoen heeft 'ie wel goddelijke aardbeien. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_94861001
Ik moet plassen. Maar de wc is ver weg en ik heb geen zin om te lopen.

:')
pi_94861123
Wat een problemen, Coco... :D

Bwuh, ik ben al een paar dagen steeds duizelig. Ik snap er niks van...
Denk dat ik de pasta met groente van vanavond maar vervang door chili con carne, misschien is het ijzer.
pi_94861138
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die bevroren aardbeien met griekse yoghurt blenderen :9 Supertip was dat!
Lekker hé :9

Ben ook in de moppermodus inmiddels :')
Belt er een ** van een uitzendbureau "jaaa ik sta nú voor de deur, laat me even binnen!"
"Ik ben er niet... dus dat wordt lastig"
"Oh maar ik dacht ik kom gezellig even als verrassing langs!!"
"Ja leuk...(ijzig)"
"Bij wie kan ik mijn info achterlaten??"
"Tsja geen idee wie er is..moet je zelf even kijken :)"
"Okkkk!!! Ga ik dooehhooeeen"

Jeetje tegen zoveel gehuppel kan ik niet op hoor :')
pi_94861216
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een problemen, Coco... :D

Bwuh, ik ben al een paar dagen steeds duizelig. Ik snap er niks van...
Denk dat ik de pasta met groente van vanavond maar vervang door chili con carne, misschien is het ijzer.
Ja he? ^^

Duizelig zijn daarentegen is niet zo goed natuurlijk... :*
pi_94861291
Zzzzzzzz 0 zin
pi_94861657
Woeiiiii! I'm on a roll *O*

Wil je een beetje van mijn zin, Probby? :s)
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:22:01 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94861844
Ik denk: fruit + yoghurt + blender = *O*

Maar direct daarop volgt:

fruit + yoghurt + blender = blender schoonmaken = -O-

:@ :')
pi_94861943
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

water er in, drupje afwasmiddel en weer aanzetten :P
werkt perfect :)
pi_94861946
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

De truc daarbij is om zodra je de blender leeg hebt gegooid, het ding gelijk om te spoelen met water. Kost je nog geen 30 seconden (afhankelijk van de waterdruk natuurlijk B-)).
Sinds mijn gehandicapte fase ben ik ook ineens een stuk praktischer met dingen schoonmaken. Als je het gelijk doet, is het ook veeeeeeeeeel sneller schoon. *)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:27:06 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94862017
Hm, de tip van prog is het proberen waard. Zal het stof eens van dat ding afblazen binnenkort.
pi_94862114
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de tip van prog is het proberen waard. Zal het stof eens van dat ding afblazen binnenkort.
kijk wel uit met de hoeveelheid water en vooral niet te veel afwasmiddel anders wordt het een zooitje :P
pi_94862151
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Woeiiiii! I'm on a roll *O*

Wil je een beetje van mijn zin, Probby? :s)
Gaarne, is het economische zin?
pi_94862187
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef Probability het volgende:

[..]

Gaarne, is het economische zin?
Ehrm... Wel werk-zin :)

En ik ben rapporten aan het beoordelen ende zo, dus het heeft wel met cijfers te maken :p
pi_94862241
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat werkt goed hoor :Y al mik ik hem tegenwoordig in de vaatwasser :@
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:34:49 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94862291
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De truc daarbij is om zodra je de blender leeg hebt gegooid, het ding gelijk om te spoelen met water. Kost je nog geen 30 seconden (afhankelijk van de waterdruk natuurlijk B-)).
Sinds mijn gehandicapte fase ben ik ook ineens een stuk praktischer met dingen schoonmaken. Als je het gelijk doet, is het ook veeeeeeeeeel sneller schoon. *)
Doe ik nu ook met de perculator, scheelt ook een boel bij de volgende koffiebeurt :Y
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:34:52 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94862292
eten
SPOILER
x 3 :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94862331
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
eten
SPOILER
x 3 :')
Volgens mij zie ik alleen groente :9
pi_94862392
O+ werkborrel O+

nu uit eten en daarna naar het theater O+ *O* :9
Ja doei.
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:38:37 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94862434
:W

Ik kom even een lijstje droppen
O: kwark met jam en nootjes
L: boterham pindakaas, 2 boterhammen met hummus & olijfjes
T: cappuccino
B: schilderen
T: dropjes
D: rucolasalade met cherrytomaatjes, paprika, mozzarella en honingmosterddressing :9 (voor vriendje kook ik er pasta bij, voor mezelf laat ik het mogelijk weg)
pi_94862865
T: liter limo
O: geroosterde boterham 2x met sellerysalade
T: latte met magere melk
L: geroosterde boterham 3x met mayo-lijn, sambal, belegen kaas en gemengde sla
D: 1 liter karnemelk, handje geroosterde amandelen

Als laatste T neem ik een bord gewokte groenten met eventueel tofu en een blikje cola zero
pi_94862925
Ik ga hard, ik ga lekker!

*O*
  donderdag 31 maart 2011 @ 17:53:13 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_94863015
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga hard, ik ga lekker!

*O*
Blaas ook ff wat zin naar mij dan :') ik heb totáál geen zin meer....

Heb een ontzettend irritant stuk muur-met-radiator-en-buizen geschilderd, er zou een vriendin langskomen maar die is niet op komen dagen en nu heb ik geen zin meer :')

Misschien ga ik nog een stuk van Fingersmith kijken, gisteren aan begonnen en ik vond t tof!
pi_94863092
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Blaas ook ff wat zin naar mij dan :') ik heb totáál geen zin meer....

Heb een ontzettend irritant stuk muur-met-radiator-en-buizen geschilderd, er zou een vriendin langskomen maar die is niet op komen dagen en nu heb ik geen zin meer :')

Misschien ga ik nog een stuk van Fingersmith kijken, gisteren aan begonnen en ik vond t tof!
*blaast*

En ter motivatie:

En, en, en, en... hielp het? :D
pi_94863387
vanavond naar een vriendin en daar ook heerlijk in de sauna O+

zin in O+

Als ik later groot ben :+ wil ik ook een sauna thuis :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:02:26 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94863420
Lijst!

O: Broodje Co :9
L: twee roggebroodjes met pindakaas
T: 3 plakjes parmaham
T: paar augurkjes met ham
D: witlofsalade

En indien S: Zumba, dan nog T: yoghurt met aardbeien!
pi_94863733
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijst!

O: Broodje Co :9
L: twee roggebroodjes met pindakaas
T: 3 plakjes parmaham
T: paar augurkjes met ham
D: witlofsalade

En indien S: Zumba, dan nog T: yoghurt met aardbeien!
ik vind dit een beetje weinig, lieve Maria! Met plan Jätje moet je wel voldoende blijven eten he!
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:10:59 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94863800
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind dit een beetje weinig, lieve Maria! Met plan Jätje moet je wel voldoende blijven eten he!
Er zit zowel op een broodje Co als in de witlofsalade mayo he! Anders neem ik sowieso de yoghurt er wel bij :Y
Time was not on my side enzulks :+ Vandaag is geslaagd qua gezond eten tot nu toe, nu nog de timing aanpassen :D
pi_94863856
Plan geef hem van Jätje? :P

Het lijkt mij ook niet al te veel Maria, vooral je D lijkt me wel erg weinig. Het zijn wel allemaal gezonde dingen!
pi_94864078
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Er zit zowel op een broodje Co als in de witlofsalade mayo he! Anders neem ik sowieso de yoghurt er wel bij :Y
Time was not on my side enzulks :+ Vandaag is geslaagd qua gezond eten tot nu toe, nu nog de timing aanpassen :D
Zelfs met mayo is het niet zoveel.. Inderdaad, wel gezonde dingen, maar weinig!

Mijn lijstje:

O: vruchtenyoghurt met muesli
T: 2 boterhammen met kaas, trosje druiven
L: 2 volkorenwraps met kipshoarma, knoflookyoghurt en komkommer
T: sinaasappel
T: glas wijn
D: kipsate (zelfgemaakt) met peultjes en rijst
T: chocolade/nougat reep (145 kcal).

Ik vind het netjes, geloof ik.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:27:06 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94864441
Even door een tellertje gegooid! Ik kom rond de 1450 uit (ik heb Griekse yoghurt! :P). Is idd niet veel, maar kan erger denk ik. Zal kijken of ik er nog wat bij kan doen wat ook niet slecht is :P.

Edit: oh mandarijntjes van de witlofsalade vergeten! Dus 1500 dan denk ik.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:28:48 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94864502
Oh en even een schouderklopje voor mezellefs, het is Die Tijd, ik voel me niet zo lekker, en ik had veel zin in chocola, en er was chocola in de bonus, en ik heb NIKS meegenomen *)

Wel heb ik rauwkost, zalmfilet, witlof, mandarijn, augurken, ham, parmaham, etc meegenomen :7
pi_94864564
Hurrah! Nog één verslag en dan heb ik dit vak afgesloten :)
pi_94864578
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zelfs met mayo is het niet zoveel.. Inderdaad, wel gezonde dingen, maar weinig!

Mijn lijstje:

O: vruchtenyoghurt met muesli
T: 2 boterhammen met kaas, trosje druiven
L: 2 volkorenwraps met kipshoarma, knoflookyoghurt en komkommer
T: sinaasappel
T: glas wijn
D: kipsate (zelfgemaakt) met peultjes en rijst
T: chocolade/nougat reep (145 kcal).

Ik vind het netjes, geloof ik.
oh, en een koud karbonaadje!

@ Maria: dat is inderdaad knap. Ik ben wat teleurgesteld in mezelf deze week, elke avond nog wat van chocola gegeten. Maar, ik kan het opzich wel hebben in m'n lijsjtes en met het sporten...
pi_94864606
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even door een tellertje gegooid! Ik kom rond de 1450 uit (ik heb Griekse yoghurt! :P). Is idd niet veel, maar kan erger denk ik. Zal kijken of ik er nog wat bij kan doen wat ook niet slecht is :P.
Valt inderdaad nog best mee die 1450 (had echt geschat dat 't veel minder zou zijn toen ik je lijstje zag), dus komt met iets extra's helemaal goed: goed bezig! Overigens vond ik mijn eigen lijstje erg netjes vandaag en ontdek net dat ik maar net boven de 1300 kom. :@ Maar goed gezien de omstandigheden ben ik eigenlijk wel tevreden.
pi_94864633
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en even een schouderklopje voor mezellefs, het is Die Tijd, ik voel me niet zo lekker, en ik had veel zin in chocola, en er was chocola in de bonus, en ik heb NIKS meegenomen *)

Wel heb ik rauwkost, zalmfilet, witlof, mandarijn, augurken, ham, parmaham, etc meegenomen :7
Manlief heeft voor morgen een verrassing voor me. Ik vrees dat het een hemataart is :Y)

Dus, ik ga het morgen sowieso niet zo goed doen als jij vandaag ^^
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:32:34 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94864646
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurrah! Nog één verslag en dan heb ik dit vak afgesloten :)
Goed bezig! :D *O*
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, en een koud karbonaadje!

@ Maria: dat is inderdaad knap. Ik ben wat teleurgesteld in mezelf deze week, elke avond nog wat van chocola gegeten. Maar, ik kan het opzich wel hebben in m'n lijsjtes en met het sporten...
Koud karbonaadje, huu :D

Lekker lijstje wel! :9 Ik ben de laatste tijd geloof ik eerder aangekomen / opgeblazen dan afgevallen, dus ik moet maar even gemeen zijn voor mezelf :P
pi_94865107
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben de laatste tijd geloof ik eerder aangekomen / opgeblazen dan afgevallen
Ha, herkenbaar ;(
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:45:38 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94865163
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ha, herkenbaar ;(
*schuift gigabak witlofsalade richting Coco* *;
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:46:25 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94865184
2300 kcal vandaag... Hmmm, morgen beter :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:47:49 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94865239
En weer thuis :').

En volgens mij zag ik Lau of een Lau-look-a-like bij de super net. Is dat mogelijk, Lau? Ik durfde niet "hoi" te zeggen, want ik zag geen teken van herkenning :').
Niet meer actief op Fok!
pi_94865498
oh ja, vandaag laatste dag op m'n huidige werk, morgen begin ik met m'n promotie onderzoek.

Wat ik morgen dan moet gaan doen, geen idee!
pi_94866408
Ik ben helemaal Atkins-voorbereid: een dagmenuhouvast, een boodschappenlijst en het van conleche geleende Atkinsboek uitgelezen.
Morgen boodschappen doen, zaterdag beginnen. En m'n tedergeliefde doet ook mee *O*.
Maximaal 14 dagen op <20 gram koolhydraten (ik denk dat ik dat ga terugbrengen naar 10 dagen).
Maar eerst maar eens zien hoe dag 1 gaat. Zaterdag. Ik heb er nu al zin an.
pi_94866413
Leuk! En spannend Jäger!
Heb je er zin in? :)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:21:20 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94866521
Mark is nu weg en ik zie hem pas maandag weer :'(. Niet cool. Ik ga morgen weg en kom zondag terug.
Niet meer actief op Fok!
pi_94866572
Tauge krijgen als je tofu besteld. ;(
pi_94866585
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben helemaal Atkins-voorbereid: een dagmenuhouvast, een boodschappenlijst en het van conleche geleende Atkinsboek uitgelezen.
Morgen boodschappen doen, zaterdag beginnen. En m'n tedergeliefde doet ook mee *O*.
Maximaal 14 dagen op <20 gram koolhydraten (ik denk dat ik dat ga terugbrengen naar 10 dagen).
Ben benieuwd naar je lijstjes! :)
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Mark is nu weg en ik zie hem pas maandag weer :'(. Niet cool. Ik ga morgen weg en kom zondag terug.
Het went wel hoor, de stilte. :Y
Echt waar!
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:25:46 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94866698
quote:
Ik geloof het bijna!

Zo, net lekker gefietst. Zelf. Met iPod. Zonder les. En het ging best goed! Ook gezweet en zulks.

Wel ben ik m'n pijnlijke oog zo langzamerhand een beetje zat. Het doet zeer, ik kijk er raar doorheen en het zalfje helpt niet }:| .
pi_94866700
Ik kan mij niet voorstellen dat er überhaupt iemand is die extra tauge besteld. :')
pi_94866935
Yip, ik heb net boodschappen gedaan! Zag jou niet, maar ik staar meestal sjagerijnig( :7 ) voor me uit, terwijl ik eigenlijk niets of niemand goed zie. Overigens heb ik wel veel lookalikes hoor :P
pi_94866994
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk! En spannend Jäger!
Heb je er zin in? :)
ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.
pi_94867041
quote:
Oeh, ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen!

Ik eet zo groene asperges met ei, ham en botersaus. :9
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:34:46 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94867112
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.
Aangezien je je vorige gig 'dode mensen tellen' noemde en nu gewoon een kick-ass PhD gaat worden, denk ik dat je goed zit! *)
pi_94867248
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Kan ik me helemaal voorstellen! :) Hoort erbij en het komt vast wel goed. :)

Ik heb vandaag mijn belastingaangifte ingevuld, alleen ik krijg meer geld terug dan vorig jaar dus nu denk ik dat ik het fout heb gedaan. :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:38:12 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94867292
Gipsvluchten zijn niet aftrekbaar he HKPFNPWMN!
pi_94867425
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gipsvluchten zijn niet aftrekbaar he HKPFNPWMN!
Hmmmm..... misschien kan ik mijn vakanties wel gedeeltelijk aftrekken als geld besteed aan een goed doel. B-)
Je brengt me op ideeën. :P
Doe wat je niet durft.
pi_94867485
quote:
Ik ben heel benieuwd naar je lijstjes, misschien kan ik er nog wat uit pikken!

Die stomme Co voegt al weer crackers toe enzo }:|
pi_94867565
Nog leuke suggesties voor een date op vrijdagavond?
pi_94867699
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aangezien je je vorige gig 'dode mensen tellen' noemde en nu gewoon een kick-ass PhD gaat worden, denk ik dat je goed zit! *)
Ja, dit is ook zo. Nu twijfel ik vooral over Zweden weer. Ik zou bijvoorbeld vanavond graag wat sociaals gaan doen, maar heb niemand om dat mee te doen. Dus, ik heb me voorgenomen volgend jaar weer bij een volleybal team te gaan, dat is vast een goede manier.
pi_94867703
Het gaat weer lekker hier... Wil ik eindelijk beginnen met koken, gebeurt er dit. :')

Ik vind het goed, tijd voor thuisbezorgd.nl.
pi_94867741
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Naar het Van Gogh Museum? Is tot 10 uur open. :)
Of is dat te cultureel?
Doe wat je niet durft.
pi_94867761
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Met het vriendje?

Ik wilde trouwens Toomler aanraden, maar zie dat de shows zijn afgelast vanwege het overlijden van één van de comedians (Floor van der Wal).
pi_94867776
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
oh ja, vandaag laatste dag op m'n huidige werk, morgen begin ik met m'n promotie onderzoek.

Wat ik morgen dan moet gaan doen, geen idee!
Morgen eerste dag *boks*

Yoga was weer fijn, nu kipcurry eten :9
pi_94867781
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Het gaat weer lekker hier... Wil ik eindelijk beginnen met koken, gebeurt er dit. :')

Wat is daar gebeurd? :o _O-
pi_94867794
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:

Dat is best knap!
Doe wat je niet durft.
pi_94867895
ik moet m'n bankrekeningnummer invullen op m'n zweedse belastingaangifte, maar ik kan niet uitvinden wat m'n bankrekeningnummer is en wat m'n clearingcode is... :+
pi_94867924
Heel veel succes morgen, Jag!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:51:34 #239
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94867965
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ging het?
pi_94868065
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thanks! Hoe gaat het met jou?
pi_94868209
Goed. :). Lange dag. Operatie duurde een uur, met 3 mensen. Lig nu bij mn ouders op de bank.
  donderdag 31 maart 2011 @ 19:57:45 #242
331 Merel
Be here now.
pi_94868303
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
O+ werkborrel O+
Ja dat!

quote:
Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Canvas? :+
pi_94868307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed. :). Lange dag. Operatie duurde een uur, met 3 mensen. Lig nu bij mn ouders op de bank.
Dat is behoorlijk lang! Wat voor verdoving had je?
Vergeet niet om er genoeg pijnstillers in te gooien. :)
Doe wat je niet durft.
pi_94868341
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja dat!

[..]

Maar dan alleen als je in een hoekje wil staan kleffen. Praten is uit den boze! :P
pi_94868369
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En hoe voel je je?
pi_94868434
Gewoon volledige narcose. Heb Diclofenac meegekregen. :).
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:00:47 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94868497
Fijn dat het goed is gegaan DaD!
pi_94868587
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon volledige narcose. Heb Diclofenac meegekregen. :).
Fijn dat het goed is gegaan en rust lekker uit! :*
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:06:28 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94868768
Wat voor operatie was het ook alweer? :@. FIjn dat het goed is gegaan iig :).
En voor ik het vergeet: veel succes met jullie eerste werkdag morgen, Jagär en Puff!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:06:58 #250
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94868799
Bankzit en pijnstiller goed Dad! En succes Jager morgen.

Lijstje vandaag:
O: appel
L: witte bol met gekookte ham, bak groenten, tomatensoep
T: potje magere yogurt
D: 2 spiegeleitjes, gebakken aardappelen, gewokte broccoli met paprika en ajuin. En nog spinazie met beetje room. Ging spinazie-omelet maken maar ik had halverwege meer zin in spiegelei...
T: Appelsien/Potje fruityogurt

Lijstje gisteren:
O: appel
L: 3 mini broodjes met divers beleg (iets van kaas, omelet met spek en rosbief)
D: Thai's met mijn papa en mijn vriendje, jum! Veel saus+vlees+groenten gegeten weinig rijst
T: warme chocolademelk met speculoossmaakje :@
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:07:17 #251
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94868823
Och en Puff ook succes! Waar begin je nu precies? Misschien worden we wel collega's volgend jaar...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:09:33 #252
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94868958
Fijn dat het goed is gegaan DaD!
pi_94869059
Fijn dat het goed ging DaD ^O^ Laat je maar lekker verzorgen door baardmans
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:07 schreef Sjaapje het volgende:
Och en Puff ook succes! Waar begin je nu precies? Misschien worden we wel collega's volgend jaar...
Verpleeghuis :)
Jij bent ook al bijna klaar? ^O^
pi_94869086
Mooi dat het allemaal goed is gegaan DaD: rust lekker uit!
pi_94869122
quote:
[b]Op donderdag 31 maart 2011 19:57 schreef Merel het volgende:[/b
[..]

Daar neem ik mijn broertje 's middags al mee naar toe
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:13:23 #256
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94869185
Weten jullie nog dat mijn vorige tentamen een slechte afspiegeling was van de stof, maar dat mijn intuïtie/goktalent goed bleek te zijn die dag? De sleutelwijziging is bekend gemaakt en ik ben nog 6% gestegen 8-) _O-. De uitslag komt hopelijk morgen (en anders na het weekend).
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:15:35 #257
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94869308
quote:
Verpleeghuis :)
Jij bent ook al bijna klaar? ^O^
Jaja nog 3 maand! Mijn vriendje is echter nog in beraad op interne geneeskunde, en als hij niet wordt aanvaard, dan zouden we wel eens durven uitwijken naar Nederland... Al behoorlijk veel volk van bij ons begint volgend jaar in Maastricht.
Verpleeghuis? Dat is dan als huisarts of?
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_94869531
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:15 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Jaja nog 3 maand! Mijn vriendje is echter nog in beraad op interne geneeskunde, en als hij niet wordt aanvaard, dan zouden we wel eens durven uitwijken naar Nederland... Al behoorlijk veel volk van bij ons begint volgend jaar in Maastricht.
Verpleeghuis? Dat is dan als huisarts of?
Ja, in het zuiden zijn erg veel belgische artsen :)
Praktisch gezien is het als huisarts, maar hier is dat een apart specialisme, ouderengeneeskunde. Uiteindelijk wil ik wel huisarts worden.
pi_94869861
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:13 schreef Rituals het volgende:
Weten jullie nog dat mijn vorige tentamen een slechte afspiegeling was van de stof, maar dat mijn intuïtie/goktalent goed bleek te zijn die dag? De sleutelwijziging is bekend gemaakt en ik ben nog 6% gestegen 8-) _O-. De uitslag komt hopelijk morgen (en anders na het weekend).
^O^

Hoe gaat het met de lijstjes? Bevalt je aanpassing ook?
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:28:46 #260
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94870022
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja, in het zuiden zijn erg veel belgische artsen :)
Praktisch gezien is het als huisarts, maar hier is dat een apart specialisme, ouderengeneeskunde. Uiteindelijk wil ik wel huisarts worden.
Ouderengeneeskunde, hmm bij ons is dat geriatrie en je moet dat doen via interne geneeskunde. Mijn vriendje wil heel graag geriater worden... Ik ga voor de iets jongeren....
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:29:46 #261
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94870068
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:26 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^

Hoe gaat het met de lijstjes? Bevalt je aanpassing ook?
Het gaat voor mijn doen best oké. Nog lang niet 100%, maar ik doe mijn best. Zoals verwacht kom ik wel aan, maar dat komt omdat ik nu meer eet. Ik weet dat het een goede verandering is, maar aankomen is niet leuk natuurlijk. Wat dat betreft bevalt het me dus niet oO<, maar ik hou vol.
pi_94870115
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat is daar gebeurd? :o _O-
Tja, dat handvat hing al los en toen maakte ik hem open en zei hij pats. :+
Ach ja, ik heb maar roti besteld.

Puff en Jagär, voor ik het vergeet, heel veel succes morgen!

DaD: fijn dat het goed is gegaan, nu lekker uitrusten. :)
pi_94870144
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:28 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ouderengeneeskunde, hmm bij ons is dat geriatrie en je moet dat doen via interne geneeskunde. Mijn vriendje wil heel graag geriater worden... Ik ga voor de iets jongeren....
Geriatrie is hier ook, dat is inderdaad via interne in het ziekenhuis.
Ouderengeneeskunde is voor de ouderen in het verpleeghuis echt, dus meer de chronische zorg.
Op dit moment denk ik niet dat ik dat 'later' wil gaan doen, maar je kan er echt veel leren :Y
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:34:04 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94870322
Ik heb een baggerlijstje vandaag:

O: havermout
T: banaan
L: twee geroosterde boterhammen mayo, kaas, tomaat, komkommer
T: twee stroopwafels uit zo'n automaat
D: Panini Spaans van Bakker Bart :') + jus
T: blikje cola
T: anijsmelk
T: twee sinaasappels

Pas zondag wordt het weer beter (morgen patat van 't Hoekje, zaterdag Chinees + taart e.d.)
Niet meer actief op Fok!
pi_94870559
Ik heb volgens mij voor het eerst in mijn leven mijn belastingaangifte op tijd ingevuld. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_94870895
Lijst van vandaag:
• brinta
• 1 uur spitten
• broodmaaltijd (5 sneden)
• 1 uur houtsjouwen
• bruinebonensoep met knakworst
• 1 uur wandelen
• 1 port
• avondeten: rode rijst, zure bonen & 2 speklapjes
pi_94871145
Ik ook lijst:
O: gekookt eitje, cracker met mayo, 2 plakjes gerookte kipfilet en ui
L: 50 gram makreel, met mayo en ui op 2 crackers
T: wodka, gemengde noten
D: groene asperges, 2 eieren, wat ham en saus van boter, peterselie en kookvocht
T: volle kwark, citroensap, aardbeien, en zoetstof
pi_94871202
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: 2 crackers met gekookte eieren
L: 2 roggebrood met oude kaas, kwark met vanilleyoghurt
T: half ons nootjes, paar plakjes rookvlees
D: pasta met veel groente (350 gram) in de saus, met veel geraspte parmezaanse kaas erover
T: kwark met vanilleyoghurt, glaasje wijn (misschien)

Ik heb trouwens een weddenschap met mijn meneer: volgens mij is het niet mogelijk zelf transvetten te maken thuis, tijdens het bakken/bereiden of wat. Dat kan toch alleen industrieel? Chico? loveli?
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:51:57 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94871384
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:48 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: 2 crackers met gekookte eieren
L: 2 roggebrood met oude kaas, kwark met vanilleyoghurt
T: half ons nootjes, paar plakjes rookvlees
D: pasta met veel groente (350 gram) in de saus, met veel geraspte parmezaanse kaas erover
T: kwark met vanilleyoghurt, glaasje wijn (misschien)

Ik heb trouwens een weddenschap met mijn meneer: volgens mij is het niet mogelijk zelf transvetten te maken thuis, tijdens het bakken/bereiden of wat. Dat kan toch alleen industrieel? Chico? loveli?
Hoi! Heb ik jou bij de Appie gezien om een uur of half 7? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_94871504
Jij, sjacherijnig kijkende vrouw, had een mandje vol ananas, nootjes en zure matten. *;
pi_94871515
Lijstje!
O: dubbele boterham pindakaas
L: 2 plakken roggebrood met kaas, witlof met honingmosterddressing
T: worteltjes
T: salade van bleekselderij, appel en honingmosterddressing
B/S: yoga
D: curry van kip, champignons en spinazie met zilvervliesrijst :9
T: griekse yoghurt met muesli
T: mininepmagnum (maar denk niet dat ik daar nog trek in heb)
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:54:38 #272
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_94871530
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Geriatrie is hier ook, dat is inderdaad via interne in het ziekenhuis.
Ouderengeneeskunde is voor de ouderen in het verpleeghuis echt, dus meer de chronische zorg.
Op dit moment denk ik niet dat ik dat 'later' wil gaan doen, maar je kan er echt veel leren :Y
Ja volgens mij leer je echt super veel zo over ouderen, en dat is nu eenmaal een altijd grotere doelgroep. Gaan gewone huisartsen dan niet op visite in het bejaardentehuis?
Maar bon ik ga badmintonnen, en dan nog een beetje artikel schrijven.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 31 maart 2011 @ 20:55:12 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94871566
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Jij, sjacherijnig kijkende vrouw, had een mandje vol ananas, nootjes en zure matten. *;
Het was buiten :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_94872331
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:31 schreef Laureline het volgende:
Yip, ik heb net boodschappen gedaan! Zag jou niet, maar ik staar meestal sjagerijnig( :7 ) voor me uit, terwijl ik eigenlijk niets of niemand goed zie. Overigens heb ik wel veel lookalikes hoor :P
voor vik.
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:08:44 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94872462
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

voor vik.
Oh daar heb ik even overheen gelezen. En toch weet ik niet zeker of jij het wel was :'). Ging je met een man de winkel in?
Niet meer actief op Fok!
pi_94873046
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het was buiten :6.
:+
pi_94873821
Belastingaangifte! nog even snel versturen!

Thanks voor de tip PietKlaasWillem!
pi_94874116
Zo, terug van heeeele lange dag Autisme in hotel in Egmond aan Zee. Dag duurde 8 uren, waarvan ik hooguit 1,5 uur iets geleerd heb. Meeste wist ik al, ik ga niet meer heen voorlopig!
Gegeten:

O: broodje pindakaas
T: broodje kipfilet
L: kerriesoep, 2 broodjes kaas, 1 piccolini, hamprei salade, kokosmouse (wauw vet lekker!) (late lunch)
D: spaghetti

drinken: 1 appelsap, 1 ijsthee verder water en thee

Rare dag zo. Ben ook moe dus plof lekker op de bank straks!
Wel leuk: 1 workshop gedaan over mindfulness en daarbij ook aandachtoefeningen gedaan. Was helemaal ontspannen erna, en mn buikpijn was meteen weg. Wat me aan mn vorige vakantie deed denken, toen was ik ook relax en toen had ik heel platte buik voor mijn doen. Dus misschien dat stress ook ergens meewerkt (want quote: Uit onderzoek is gebleken dat leerkrachten de meest stressvolle baan hebben)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_94876653
god, wat heb ik een hekel aan die afstand. De Duutser voelt zich rot vanavond, ik voel me kut, we huilen allebei over skype, zo machteloos.
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:07:02 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94876839
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
god, wat heb ik een hekel aan die afstand. De Duutser voelt zich rot vanavond, ik voel me kut, we huilen allebei over skype, zo machteloos.
Aw -O-

Er is niks zinnigs over te zeggen, maar wel een :*
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:09:15 #281
331 Merel
Be here now.
pi_94876996
Ach Jagär :{ :*

Ik zap net langs de eerste aflevering van Modemeisjes met een Missie. Wat afschuwelijk zeg. Drie meisjes van begin 20 die eruitzien alsof ze halverwege de 30 zijn en een duur maar leeg leven leiden.
pi_94877004
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
pi_94877357
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aw -O-

Er is niks zinnigs over te zeggen, maar wel een :*
dr is ook niets zinnigs over te zeggen. Gewoon erg kut, niet meer en niet minder! Ach ja, morgen is weer een dag...
  donderdag 31 maart 2011 @ 22:16:58 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94877534
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dr is ook niets zinnigs over te zeggen. Gewoon erg kut, niet meer en niet minder! Ach ja, morgen is weer een dag...
Dat je maar een geweldige nieuwe-baan-dag mag hebben! *O*
pi_94877582
Jagar :*
Maar het wordt beter of niet?
Je hebt straks meer financiële vrijheid om elkaar vaker in het weekend te zien toch?
pi_94878033
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jagar :*
Maar het wordt beter of niet?
Je hebt straks meer financiële vrijheid om elkaar vaker in het weekend te zien toch?
niet zo heel veel meer. Plus, elkaar een weekend zien kost 2 hele dagen reizen...

Het is gewoon balen. Kijken hoe lang we het vol kunnen houden...
pi_94878694
Jullie werken er hard aan. Maar het is inderdaad rot, kost veel energie zo.

Tijd-van-de-maand-migraine :( , dus een roze snoepje voor het slapen gaan.
- lunch gesmeerd check
- koffie en water in het apparaat check
- kleren klaargelegd check
- wekker check
Moet goed gaan nu.
Trusten :W
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:00:37 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94880295
Jij ook succes en veel plezier morgen Puff! O+

Ik heb nieuwe gympies besteld :7 Onder een spoiler voor XMert en V1z0R :+
SPOILER
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:26:15 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94881875
Waarom klikte ik nou ;(.

En :* voor Jagar...
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:37:09 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94882508
Ik heb al twee uurtjes geslapen en nu ben ik klaarwakker :'). En ik voel me heel vreemd, dus ik hoop dat ik dadelijk gauw weer slaap, anders wordt het een lange nacht...
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 23:40:17 #291
70532 loveli
N
pi_94882695
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb volgens mij voor het eerst in mijn leven mijn belastingaangifte op tijd ingevuld. B-)
Crap, dat lukt mij nu niet meer he?
crap in = crap out
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:40:38 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94882709
:* voor jagar.

Ik wilde trouwens nog gaan lezen voor het slapen gaan. Blijk ik de boeken na het lenen in de bieb te hebben laten liggen :'). Morgen voor ik naar het noorden ga nog maar even langs dus.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 23:41:27 #293
70532 loveli
N
pi_94882749
duutser + jagar :*
crap in = crap out
pi_94882943
Als ik ooit in Groningen ben dan ga ik sowieso naar 't Hoekje en dan zeg ik: doe mij maar wat vik altijd neemt *)!
pi_94883002
:( ik ben 2 weken geleden echt per ongeluk door rood gereden. Ik stond te wachten, zag 't verkeerde licht groen worden en reed weg..

Vandaag de fanmail: 186 euro :( ;( :r bah..
Ja doei.
pi_94883134
Pff werk me de afgelopen dagen rot aan school...

lijstje:

O: 150 ml magere yoghurt, 2 weetabix
T: rijstewafel, kopje koffie met halfvolle melk
L: 2 meergranen bth, achterham/philadelphia light
T: klein bakje met rauwkost: komkommer, bleekselderij, cherrytomaatjes
D: gebakken aardappeltjes, kipfile, bruine bonen in tomatensaus
T: kopje koffie met halfvolle melk, 2 augurken,half plakje 30+ kaas.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 23:48:20 #297
70532 loveli
N
pi_94883140
Da hallo.. kost door rood rijden zoveel? Winkeldiefstal is maar 5 tientjes :X
* loveli kijkt voortaan nog beter uit
crap in = crap out
pi_94883243
ja.. kon er ook nog wel bij ;( het zat me echt mee begin vorige week :') -O-

186 euro.. bezwaar maken heeft vast geen zin _O-
Ja doei.
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:50:48 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94883289
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef Probability het volgende:
Als ik ooit in Groningen ben dan ga ik sowieso naar 't Hoekje en dan zeg ik: doe mij maar wat vik altijd neemt *)!
jammer alleen dat t hoekje niet in groningen zit maar in drachten :P
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 23:52:28 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94883380
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:

dat is best veel, maar je meezitmeter slaat nog steeds behoorlijk groen uit :P
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 23:53:15 #301
70532 loveli
N
pi_94883423
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:

Ik greeg indertijd cjib-fanpost dagtekening 25 december :')
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')