Hmmmm..... misschien kan ik mijn vakanties wel gedeeltelijk aftrekken als geld besteed aan een goed doel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gipsvluchten zijn niet aftrekbaar he HKPFNPWMN!
Ik ben heel benieuwd naar je lijstjes, misschien kan ik er nog wat uit pikken!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben helemaal Atkins-voorbereid: een dagmenuhouvast, een boodschappenlijst en het van conleche geleende Atkinsboek uitgelezen.
Morgen boodschappen doen, zaterdag beginnen. En m'n tedergeliefde doet ook mee.
Maximaal 14 dagen op <20 gram koolhydraten (ik denk dat ik dat ga terugbrengen naar 10 dagen).
Maar eerst maar eens zien hoe dag 1 gaat. Zaterdag. Ik heb er nu al zin an.
Ja, dit is ook zo. Nu twijfel ik vooral over Zweden weer. Ik zou bijvoorbeld vanavond graag wat sociaals gaan doen, maar heb niemand om dat mee te doen. Dus, ik heb me voorgenomen volgend jaar weer bij een volleybal team te gaan, dat is vast een goede manier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aangezien je je vorige gig 'dode mensen tellen' noemde en nu gewoon een kick-ass PhD gaat worden, denk ik dat je goed zit!
Naar het Van Gogh Museum? Is tot 10 uur open.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Nog leuke suggesties voor een date op vrijdagavond?
Met het vriendje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Morgen eerste dag *boks*quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
oh ja, vandaag laatste dag op m'n huidige werk, morgen begin ik met m'n promotie onderzoek.
Wat ik morgen dan moet gaan doen, geen idee!
Wat is daar gebeurd?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Het gaat weer lekker hier... Wil ik eindelijk beginnen met koken, gebeurt er dit.
Ik vind het goed, tijd voor thuisbezorgd.nl.
Dat is best knap!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Het gaat weer lekker hier... Wil ik eindelijk beginnen met koken, gebeurt er dit.
Ik vind het goed, tijd voor thuisbezorgd.nl.
Ja dat!quote:
Canvas?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Probability het volgende:
Dat is behoorlijk lang! Wat voor verdoving had je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed.. Lange dag. Operatie duurde een uur, met 3 mensen. Lig nu bij mn ouders op de bank.
Maar dan alleen als je in een hoekje wil staan kleffen. Praten is uit den boze!quote:
En hoe voel je je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed.. Lange dag. Operatie duurde een uur, met 3 mensen. Lig nu bij mn ouders op de bank.
Fijn dat het goed is gegaan en rust lekker uit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon volledige narcose. Heb Diclofenac meegekregen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |