Best heel netjes, nog niet genoeg groentequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far, so good..?
O: banaan
T: -
L: volkorenpistoletje met soort worst en 1 zacht puntje met kaas
T: krentenbol
T: grapefruit
S: RPM, met eigen muziek
D: lasagne, part II
Als je structureel extra werkt mag je contractuitbreiding vragen, dus niet fijn voor jou, maar wel verstandig van ze als ze je niet meer vaste uren willen geven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
nee, super druk op 't werk, frustraties omdat er genoeg werk is en mensen overlopen maar ik geen extra uren mag werken om die druk bij de woonconsulenten weg te nemen door een groot deel van de administratie op me te nemen. Komt zowel mij als hen gunstig uitmaar nee, bezuinigingen
Da's best jammer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij wordt sjagerijnig van sekx??
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Het uitblijven ervan maakt je daarentegen wel chagrijnig...
Ik denk zomaar dat dat niet helemaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?
Niet hetzelfde!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?
Geen leuk gesprek?quote:
uniek, jij bent vandaag's vlaggenschip...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hi Coco
Fijn Merel dat het goed is!
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
's: wortels, cherrytomaatjes, appel, peer, boterham gerookt paard
L: 2 boterhammen kaas met mosterd, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: 2 boterhammen met 1 zoute haring/uitjes, blokje choco
D: 750 gr roerbakgroente met een pakje conimex tjap tjoy en wat garnaaltjes (met sambal en atjar)
T: cola berenburg, zoute sticks, 2 tuc koekjes met selleriesalade
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweestquote:
Hmm.. niet zo handig. Maar het was in elk geval weer een oefening.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest
Waar was het dan ergens in Amsterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest
V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind een gehorig pand sowieso wel irritant eigenlijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
In Merel's geval zou het desastreus zijn!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij wordt sjagerijnig van sekx??
Coco heeft wel een partner.quote:
Ik heb een Martijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:57 schreef loveli het volgende:
Coco heeft wel een partner.
Oi, die klinkt een beetje gemeen, maar is nog wel tof bedoeld hoor!
daar denk ik nog even niet over na geloof ik. Hangt ook af van hoeveel opties ik heb op het moment dat ik hoor dat ze verder willen met me. Maar echt een sfeerloos pand, ik voelde me niet veilig toen ik daar liep en ik vind het gewoon teveel: 40 uur werken, 3,5 uur reistijd per dag en ik ben al sneller moe ivm slechthorendheid. Ik wil best concessies doen voor een droombaan maar dat is deze baan nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm.. niet zo handig. Maar het was in elk geval weer een oefening.
Wat doe je als je het daar wel wordt?
Noord, in de buurt van Mosplein, voor de kennersquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Waar was het dan ergens in Amsterdam?
Een gehorig pand lijkt me in jouw situatie idd rete irritant.
LOLquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
In Merel's geval zou het desastreus zijn!
Oh, mijn mond trekt al samen bij alleen het ideequote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef Rituals het volgende:
@ Maria, ik vind griekse yoghurt met citroensap erg lekker. Misschien kun je dat eens proberen?
Muesli? Honing is toch ook gewoon zoet...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraagje!
Ik wil dus enigszins afkicken van meuk en voornamelijk suiker![]()
Dusss ik wou geen vla / gezoete yoghurt / etc. kopen. Maar ik wil op zich best zuivel. Ik vind zuivel zonder fruit/honing/suiker ofzo alleen niet lekkerAls ik dan een bak ongezoete (Griekse of boeren)yoghurt neem, wat kan ik daar dan het beste bijmikken? Zoetstof is dus geen optie
![]()
Ik dacht aan honing, of banaan/perzikOf kan ik de zuivel dan gewoon beter laten
Ik weet dat je niet zo goed tegen aspartaam kan, maar heb je die vloeibare Natrena al eens geprobeerd? Ik vind dat die geen bijsmaak heeft en ik heb er ook geen last van. (wel van maltitol en zo, daar gaat mijn buik raar van doen)quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraagje!
Dusss ik wou geen vla / gezoete yoghurt / etc. kopen. Maar ik wil op zich best zuivel. Ik vind zuivel zonder fruit/honing/suiker ofzo alleen niet lekkerAls ik dan een bak ongezoete (Griekse of boeren)yoghurt neem, wat kan ik daar dan het beste bijmikken? Zoetstof is dus geen optie
![]()
Ja dat neutraliseert het zoet zodanig dat het precies goed is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Of áls je een een halve raip reep milka daim bij je koffie op hebt, dank je Co
Noord, altijd sfeerloos.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noord, in de buurt van Mosplein, voor de kenners
De gezonde variant is een sinaasappelquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:10 schreef MarMar het volgende:
sinaasappelsap (wel de gezonde variant natuurlijk!)
Wat kan je uitwendig met stevia doen? scrubben?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef progje het volgende:
Maria er is ook een zoetstof die niet uit aspartaam bestaat.
Stevia.
In Amerika wordt stevia gebruikt als zoetmiddel. In Nederland wordt dit product, in afwachting van de administratieve goedkeuring om gebruikt te worden als voedingsmiddel, verkocht voor uitwendig gebruik.
Heb je dat als eens geprobeerd?
Een lepeltje Nutella op een dag vind ik wel kunnen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Lijnzaad
Gaat om de balans, dus honing kan best. Als je čn honing in je yoghurt doet čn nutella op brood smeert (of op je cracker, mini) čn daar bovenop anderhalve fles cola drinkt, dan is het teveel van het goede, zeker als er ook nog eens macaroni op het programma staat.
Of áls je een een halve raip reep milka daim bij je koffie op hebt, dank je Co
fruit! Banaan, appel, whatsoever...En misschien wat muesli ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vraagje!
![]()
Almhof is Evilquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:15 schreef loveli het volgende:
Almhof roomyoghurt heeft ook niets nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |