Ik heb ook nooit een uitnodiging gehad, hoor. Ben gewoon zelf begonnen aangifte te doen toen ik wist dat ik geld terug zou krijgen (meerdere werkgevers in één jaar)!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Probability het volgende:
Ik heb dit jaar weer geen uitnodiging gehad
O en als ik ben vergeten loonheffingskorting aan te vragen, kan dat alsnog?
Een vrouw heeft nooit genoeg schoenen!quote:
Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.quote:
qftquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.
Ik moet nog 14jr wachten tot ik cadeautjes mag...quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor de goeie uitslag van Merel!![]()
Schoenen voor V1z0R!
Ja na de eerste keer kon ik 3 dagen niet lopen, nu is de vierde keer en ik ben teleurgesteldquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bodypump en dan géén spierpijn?Gij held! De laatste keer dat ik het deed had ik ook alles vrij licht, en ik kon de dag erna nauwelijks lopen
Als je het lief vraagt mag je vast eerder.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Vanaf je 40e wordt je als man toch van achter bezocht door de dokter?
Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.quote:Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
bodypump is idd krachttraining in een groep, op muziek, met deadlifts, squats, opdrukken en weet ik veel wat. Voor mij werkt het goed omdat ik geen ruggengraat heb en in zo'n groep moet ik wel! werkt lekker voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Vanaf je 40e wordt je als man toch van achter bezocht door de dokter?
Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een hele extra cracker?!Doe maar wild!
Geen behoefte aan eerder!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt mag je vast eerder.
[..]
Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.
*stilquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Iiiiieuhw Madonna
Over zichzelf heen getild paard!
Co is niet alleen de Low-Carb-Queen, maar ook de Discipline Divaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto!
Struisvogelen, want je ziet er toch wel goed uit. Been there, done that. Bright side: wegwerken en niet nog een keer laten gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga ook maar eens low-carben geloof ik!
Ik heb namelijk een rol ontdekt *huuuuuuh* zo een die er ook nog is als je staat čn als je je uitrekt *huuuuuh* hoe heeft ie dat zo snel gedaan?!!
SPOILER: Foooowd!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
Ik had er al expres extra bij gezet. Extra, dus naast mijn gekookte eitje en plakjes gerookte kipfilet!En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat loveli zegt Billy! Maatje S hebben en dan over rollen beginnen...Ik ben vrij smal gebouwd, als ik aankom is het bij buik+gezicht..SPOILER: Foooowd!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Syrena: "Nee."quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:
Collega2: Er is straks die lezing waar ik heen wil, kun jij afsluiten??
Dankjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0Rmans, je zorgt beter voor jezelf dan menig manskerel die ik ken! Props voor jou!![]()
![]()
En yay, net fijne brainstormsessie gehad met zus, ik heb weer Hoop voor mn skripzi!
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"quote:
Dat is ook een idee..hup de stroom eraf om 17hquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"en er wordt meteen al van de routine afgeweken.
De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg![]()
(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter![]()
)
Nee iets anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Om je vetrol of iets anders? Hormonen? Studie?
Ooooh daar zou ik echt zo boos van wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"en er wordt meteen al van de routine afgeweken.
De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg![]()
(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter![]()
)
Ik neem aan dat je al voor 1700 gewaarschuwd wordt daarvoor hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.
Bah, regen.
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.
Bah, regen.
Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waaromquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..
Jawel, hangt van de locatie af. Dan staat er een klokje in beeld 'nog X minuten voordat de computer uit gaat'quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waarom. Niet tegen die mensen, maar boos op de pc ofzo. Nouja, gelukkig zit ik meestal thuis.
Doe ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Rijles is kut puff, je denkt dat je het nooooooit gaat kunnen, maar opeens slaag je toch! Volhouden!!!
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doe ik!
Morgen wordt een goede dag!
Alleen de fiets-planning gaat niet door, maar daar had ik sowieso niet zo'n zin in als het van dat weer is als vandaag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
[..]
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?
Denk over 5min. wel weer!quote:
quote:
Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staatquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
Alles goed mo?
Nieuw daglijstje:
O: 2x volkoren (paturain/kip, boter/jam)
T: evergreen, koffie met melk
L: wrap met kipshoarma, 150 gr salade (sla, tomaat, ui, komkommer)
T: appel, 250 ml yoghurtdrank
B: 2x 20 min. fietsen (maar als het zo regent maar 1x)
T: sinaasapppel
B: shoppen ;') (geintje is geen B)
D: uit met vriendje
ik zég graag heulemaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik het kader van seks --> sex & chagrijnig --> sjacherijnig:
Ik schrijf graag heulemaal. Als in, "Heulemaal niet!". Dus.
ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staat
Het bekt lekker he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik zég graag heulemaalhelemaal als er NIET achter komt en bij wel is het "heus"
Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:
ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondetenhaha!
Hoe is het coco?
Yay!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).
Maar de laatste week begin ik me eigenlijk weer steeds beter te voelen. Wat happier, vrolijker, gelukkiger. Geloof dat de ergste crisis voorbij is, yeuy!![]()
Deze week is de laatste lesweek van mijn belachelijk drukke blok. Dus hierna heb ik ook weer meer tijd voor mezelf. Ga weer opnieuw starten met rennen, beter koken, lief vor mezelf zijn. Dus dat komt helemaal goed
Plan Jät? Que? Maar wel: hurray!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay!![]()
Ik ben vandaag weer begonnen met Gezond Doen, volgens wat ik Plan Jät heb gedooptDus *boks!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef MarMar het volgende:
Had ik al gezegd dat ik "sporten" met de laptop op schoot tof vind?
Jägar inspireerde mij, vandaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Plan Jät? Que? Maar wel: hurray!![]()
Hoest met de bunnieflops trouwens?
Yay, nieuwe picsquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jägar inspireerde mij, vandaarPlan = wat strenger worden voor mezelf wat meuk betreft
Voornamelijk cola uitbannen, en ga kijken hoever ik kom met gewoon snacks (vooral de suikerige) uitbannen in het algemeen. En verder goed en normaal eten he!
![]()
Met de bunnyflops gaat het goei!Ze kruipen nu steeds heel knus tegen mekaar aan! Heul gezellig! Ze deconstructen wel steeds het hok, want ze hebben door hoe het trapje los kan, handige Harries
Net weer een paar foto's gemaakt, zal ik later uploaden
Dat is al jaren zo, op vrijdag vielen ze vroeger om 16 uur uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bah, regen.
Dat was Razzt geloof ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Wie had er nou een week de huishoudelijke werkzaamheden geruild met vriendlief?
Razz!quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Wie had er nou een week de huishoudelijke werkzaamheden geruild met vriendlief?
jij wordt sjagerijnig van sekx??quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik het kader van seks --> sex & chagrijnig --> sjacherijnig:
Ik schrijf graag heulemaal. Als in, "Heulemaal niet!". Dus.
Ik ben erg trots op plan Jat. Nu het zelf nog lange tijd blijven doen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yay, nieuwe pics![]()
Ahzooo.... Plan Jät klinkt ook wel geschikt voor mij :p Dan ben ik straks weer prachtig slank en mooi![]()
Ik wil helemaal geen big wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
Coco!
Plan V1: Eet veel, gezond en lekker + get mad, get angry, get big!![]()
Voordeel er van is, er gaat nu een 2e portie van wat ik voor lunch had erin alleen een appel i.p.v. kiwi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |