abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:15:23 #1
331 Merel
Be here now.
pi_94846968

Het vorige deel: [Gezond Slank] #1414: Waar we verlangen naar warme oorden

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Ontvangen van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_94846990
Nog meer schoenen? :|W :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94847020
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:09 schreef Probability het volgende:
Ik heb dit jaar weer geen uitnodiging gehad :?

O en als ik ben vergeten loonheffingskorting aan te vragen, kan dat alsnog?
Ik heb ook nooit een uitnodiging gehad, hoor. Ben gewoon zelf begonnen aangifte te doen toen ik wist dat ik geld terug zou krijgen (meerdere werkgevers in één jaar)!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:17:31 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94847054
Yay voor de goeie uitslag van Merel! *O*

Schoenen voor V1z0R! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94847139
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Een vrouw heeft nooit genoeg schoenen!
Alhoewel.... Imelda Marcos had er misschien wel genoeg. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94847155
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 11:25:15 #7
70532 loveli
N
pi_94847337
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een vrouw kan niet genoeg schoenen hebben, je weet toch. Net zoals tassen en jurken.
qft
crap in = crap out
pi_94847365
Schoenen O+ (maar ik ga er niet weer over discussieren :P)

Puff, ik, ok wist niet van je eetbuien. Hoe komt dat dan, als ik zo vrij mag zijn?
pi_94847391
Ik ga trouwens vanavond winkelen met vriendje *O* jeej!

En gisteren bodypump, maar heb nergens spierpijn. Volgende keer maar weer meer gewicht..!!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:29:05 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94847499
Bodypump en dan géén spierpijn? :o Gij held! De laatste keer dat ik het deed had ik ook alles vrij licht, en ik kon de dag erna nauwelijks lopen :')
pi_94847530
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay voor de goeie uitslag van Merel! *O*

Schoenen voor V1z0R! :D
Ik moet nog 14jr wachten tot ik cadeautjes mag... *O* :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_94847560
14???
pi_94847577
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bodypump en dan géén spierpijn? :o Gij held! De laatste keer dat ik het deed had ik ook alles vrij licht, en ik kon de dag erna nauwelijks lopen :')
Ja na de eerste keer kon ik 3 dagen niet lopen, nu is de vierde keer en ik ben teleurgesteld :') maar het is ook een nieuwe routine weer, misschien heb ik het niet goed gedaan? Volgende keer meer gewicht maar :)
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 11:30:50 #14
70532 loveli
N
pi_94847585
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:30 schreef MarMar het volgende:
14???
Dan wordt 'ie pap. Da's gezinsplanning.
crap in = crap out
pi_94847700
Yay Merel *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_94847713
Vanaf je 40e wordt je als man toch van achter bezocht door de dokter? :@

Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 11:35:07 #17
70532 loveli
N
pi_94847751
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Als je het lief vraagt mag je vast eerder.
quote:
Dat bodypump is gewoon krachttraining in een hip jasje ja?! Military press, bent over row's, squats, deadlifts...
Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.
crap in = crap out
pi_94847788
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:

bodypump is idd krachttraining in een groep, op muziek, met deadlifts, squats, opdrukken en weet ik veel wat. Voor mij werkt het goed omdat ik geen ruggengraat heb en in zo'n groep moet ik wel! werkt lekker voor mij ;)

@ loveli: dat lichte gewichten ligt er maar aan! sommige mensen (vooral mannen) hebben echt veel kilos. Omdat je meer herhalingen hebt zijn de gewichten wel lichter dan wanneer je bijv. 3x8 rep ofzo doet.
pi_94847844
Ik heb net bikini's gepast (gewoon hier thuis, ik heb dus echt veel bikini's en omdát ik er zoveel heb, raken ze ook niet versleten, da's hetzelfde met schoenen), om te kijken welke ik meeneem naar Griekenland en ik werd niet eens chagrijnig. (Ik vind sjacherijnig echt zoveel mooier, als je dat ziet staan, dan straalt dat ook norsige onvrede uit. Ik overweeg er dan ook een sex-woord van te maken, zo'n woord dat je expres fout schrijft).

Maar goed, hoewel ik wel een kleurtje kan gebruiken ben ik niet ontevreden. Vanochtend was er 100 gram af, dus ik heb mezelf getrakteerd op een extra cracker bij het ontbijt. :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:39:58 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94847925
Hooooooooooi :W.

Even lunchen :9.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:42:30 #21
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94848000
Zo zo, toe maar Co, een extra cracker!! :9~ oO<

Ik ben doorweekt, stomme regen. Daar word ik nou sjacherijnig van. Nog even één dagje hard leren voor het tentamen morgen en dan morgenmiddag/avond naar Antwerpen O+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_94848001
Een hele extra cracker?! :D Doe maar wild!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_94848086
En Co maar lachen in dr vuistje met d'r slanke lijntje :P

Ik zag gisteren trouwens iemand in de sportschool die me aan Co deed denken. Maar Co doet geen bodypump geloof ik :P
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:47:59 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94848210
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een hele extra cracker?! :D Doe maar wild!
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_94848274
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je het lief vraagt mag je vast eerder.

[..]

Maar dan met lichte gewichten en veel herhalingen in afwisselend tempo, beetje cardio aspect zit erin.
Geen behoefte aan eerder! :D

Wordt niet echt op de uitvoering gelet in het filmpje dat ik zag :{ Ach met wat minder gewicht is het misschien niet zo erg...
pi_94848321
Ik had er al expres extra bij gezet. Extra, dus naast mijn gekookte eitje en plakjes gerookte kipfilet! :P En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto! :+

Pruusj: ik was gister niet in de sportschool, maar ik doe weleens bodyshape, da's ook met gewichtjes, maar ik vind dat saai, dus meestal doe ik een combi met steppen, in de intervals moet je dan alsnog met gewichtjes aan de gang, maar da's maar even. Ik neem trouwens nooit meer dan een kilo, ben veel te bang voor Madonna-armen.
pi_94848362
Iiiiieuhw Madonna :r
Over zichzelf heen getild paard!
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:54:53 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94848423
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Iiiiieuhw Madonna :r
Over zichzelf heen getild paard!
*stil

*mooi

_O-
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:55:54 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94848449
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto! :+
Co is niet alleen de Low-Carb-Queen, maar ook de Discipline Diva O+
pi_94848555
Ik ga ook maar eens low-carben geloof ik :')!

Ik heb namelijk een rol ontdekt *huuuuuuh* zo een die er ook nog is als je staat čn als je je uitrekt *huuuuuh* hoe heeft ie dat zo snel gedaan?!!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 12:08:31 #31
70532 loveli
N
pi_94848870
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga ook maar eens low-carben geloof ik :')!

Ik heb namelijk een rol ontdekt *huuuuuuh* zo een die er ook nog is als je staat čn als je je uitrekt *huuuuuh* hoe heeft ie dat zo snel gedaan?!!
Struisvogelen, want je ziet er toch wel goed uit. Been there, done that. Bright side: wegwerken en niet nog een keer laten gebeuren.
crap in = crap out
pi_94849655
Wat loveli zegt Billy! Maatje S hebben en dan over rollen beginnen... :P

SPOILER: Foooowd!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:35:17 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94849740
V1z0Rmans, je zorgt beter voor jezelf dan menig manskerel die ik ken! Props voor jou! ^O^ *O*

En yay, net fijne brainstormsessie gehad met zus, ik heb weer Hoop voor mn skripzi! O+
pi_94849829
Terug van het deelgemeentekantoor čn de lidl (het regent :+ , dus ik deed het maar allemaal tegelijk).
- Bij het deelgemeentekantoor bleek dat de werkgever een vooringevuld formulier had moeten invullen wat ze wilden weten van mij. Gelukkig moet ik morgen toch naar P&O, maar het is natuurlijk niet handig dat ik dat formulier niet meegekregen heb :')
- Bij de lidl heb ik goed m'n best gedaan: muesli, roggebrood, rundergehakt, sinaasappelen, tomaten, komkommer, ijsbergsla, champignons, bleekselderij, radijs, wortelen, mozarella, griekse yoghurt, eieren, volle melk (voor paneer). En de hardloopcapri, ik ga 'm zo passen.

Perruche: ontslagen worden, rijlesgedoe, oudersgedoe (heftige scheiding en alles eromheen) en algemeen slecht voelen is voor mij wel een reden voor eetbuien. Maar ik ben dus weer op de goede weg, zeker met de soort van lente nu ^O^

V1z0r: zo'n onderzoek gebeurt niet in bevolkingsonderzoeksverband in elk geval. Ze zijn wel bezig met een bevolkingsonderzoek naar darmkanker, maar dat is er nog niet doorheen.
Als je niet meer over het hek kan, is voor de meeste mannen reden voor zo'n onderzoek van achteren :+
pi_94849913
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
Ik had er al expres extra bij gezet. Extra, dus naast mijn gekookte eitje en plakjes gerookte kipfilet! :P En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto! :+
:D O+

Ik ben al twee dagen vergeten te wegen, maar het zal wel goed gaan. :P Morgen maar weer even kijken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_94850090
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat loveli zegt Billy! Maatje S hebben en dan over rollen beginnen... :P

SPOILER: Foooowd!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vrij smal gebouwd, als ik aankom is het bij buik+gezicht..
pi_94850094
zelfs ik merk al effect van m'n gezonder eten, ik kon m'n winterbroek gister uittrekken zonder m'n knoop open te doen.

Jammer dat al het vet van de billen en heupen verdwijnt, waardoor m'n buik groter lijkt..
pi_94850159
Ooohhh ik echt zin om te werken 8-) Kom ik binnen:
Collega1: Ik ben om 15 uur weg!
Collega2: Er is straks die lezing waar ik heen wil, kun jij afsluiten??
Oja en collega3 is ziek, maar daar schijnt een beetje een drama aan vooraf gegaan en toen bleek ook nog dat ik een heul belangrijk boek (niet meer te krijgen) had afgeschreven :') maar dat is wel weer teruggedraaid.

Doei goeie zin }:| Ik ben nl. 30 minuten vroeger gekomen zodat ik ook eerder wegkon, collega2 begon al een klaagzang dat het zo druk was dus ik dacht ach, dan blijf ik wel en sluiten we samen af, kan ik het nu alleen doen }:| Nais going.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 12:51:01 #39
70532 loveli
N
pi_94850298
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:
Collega2: Er is straks die lezing waar ik heen wil, kun jij afsluiten??
Syrena: "Nee."

Oefenen meid.
crap in = crap out
pi_94850435
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0Rmans, je zorgt beter voor jezelf dan menig manskerel die ik ken! Props voor jou! ^O^ *O*

En yay, net fijne brainstormsessie gehad met zus, ik heb weer Hoop voor mn skripzi! O+
Dankje O+
Ben ook gek op lekker eten :D Punt was alleen het verschuiven naar gezonde voeding, want ik wil en zal niet meer dik worden! }:| Nu kon het ook al snel gezonder van friet en worstebroodjes tussen de middag :')

pi_94850439
Zo ik heb zowat alle zomerkleding tevoorschijn gehaald en 2 te krappe broeken apart gelegd om te zien of ik erin kom :P
Nu lunch :Y)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94850441
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Syrena: "Nee."

Oefenen meid.
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig" *) en er wordt meteen al van de routine afgeweken.

De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg :7

(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter :@ :') )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94850713
Ik ben sjachrijnig.
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 13:03:49 #44
70532 loveli
N
pi_94850752
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:02 schreef Probability het volgende:
Ik ben sjachrijnig.
Om je vetrol of iets anders? Hormonen? Studie?
crap in = crap out
pi_94850756
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig" *) en er wordt meteen al van de routine afgeweken.

(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter :@ :') )
Dat is ook een idee..hup de stroom eraf om 17h :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_94850818
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Om je vetrol of iets anders? Hormonen? Studie?
Nee iets anders.
pi_94850829
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden :@. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.

Bah, regen.
pi_94850854
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden :@. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.

Bah, regen.
Ik neem aan dat je al voor 1700 gewaarschuwd wordt daarvoor hoor ;)
pi_94850979
quote:

[..]

Bah, regen.
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..
  Vis een optie? donderdag 31 maart 2011 @ 13:10:17 #51
70532 loveli
N
pi_94851005
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee iets anders.
:*

Enne... komt wel goed, schatje!
*schuift glas roosvicee die kant op*
crap in = crap out
pi_94851075
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..
Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waarom :P. Niet tegen die mensen, maar boos op de pc ofzo. Nouja, gelukkig zit ik meestal thuis.
pi_94851127
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waarom :P. Niet tegen die mensen, maar boos op de pc ofzo. Nouja, gelukkig zit ik meestal thuis.
Jawel, hangt van de locatie af. Dan staat er een klokje in beeld 'nog X minuten voordat de computer uit gaat'
pi_94851138
Knuffel voor Billy!

Indiaantje succes met je scriptzie! ^O^

En veel geluk voor de mensen achter de studenten-PC's! Denk er om CTRL(+SHIFT)+S
pi_94851179
Ik ben gewoon sjacherijnig, er is verder niets aan de hand hoor en ik ben ook niet zielig ;)

Eigenlijk heel kinderachtig dat ik sjacherijnig ben :')!
pi_94851229
Dagplanning
O: dubbele boterham pindakaas
B: boodschappen
L: 2 plakken roggebrood met kaas
T: witlofsalade met dressing
T: appel
B/S: yoga
D: kipcurry met zilvervliesrijst
T: griekse yoghurt met lepel bosbessenjam of muesli (waar ik zin in heb)

Morgen vanuit het werk heb ik m'n eerste rijles bij de nieuwe rijschool.
pi_94851332
Merel wat fijn dat de uitslag goed was!
Ik was zelf helemaal niet zenuwachtig voor de uitslag, totdat ik ging bellen wat de uitslag was toen merkte ik opeens dat ik zenuwen kreeg :P
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_94851341
Rijles is kut puff, je denkt dat je het nooooooit gaat kunnen, maar opeens slaag je toch! Volhouden!!!
pi_94851591
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Rijles is kut puff, je denkt dat je het nooooooit gaat kunnen, maar opeens slaag je toch! Volhouden!!!
Doe ik!
Morgen wordt een goede dag!
Alleen de fiets-planning gaat niet door, maar daar had ik sowieso niet zo'n zin in als het van dat weer is als vandaag :')
pi_94851645
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Doe ik!
Morgen wordt een goede dag!
Alleen de fiets-planning gaat niet door, maar daar had ik sowieso niet zo'n zin in als het van dat weer is als vandaag :')
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?
pi_94851983
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Probability het volgende:

[..]

En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?
:)

Vik, die hardloopcapri ziet er prima uit! Die van mij is maat M en zwart met een roze stiksel. Er zit op de rug een ritszakje waar m'n iPod mini zelfs in past en hij lijkt niet echt op te kruipen.
pi_94852285
:W

:%
Ja doei.
pi_94852626
Alles goed mo?

Nieuw daglijstje:

O: 2x volkoren (paturain/kip, boter/jam)
T: evergreen, koffie met melk
L: wrap met kipshoarma, 150 gr salade (sla, tomaat, ui, komkommer)
T: appel, 250 ml yoghurtdrank
B: 2x 20 min. fietsen (maar als het zo regent maar 1x :P )
T: sinaasapppel
B: shoppen ;') (geintje is geen B)
D: uit met vriendje
pi_94852678
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
Alles goed mo?
Denk over 5min. wel weer! :D
pi_94852792
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Denk over 5min. wel weer! :D
je ne comprends pas :@
pi_94852873
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

je ne comprends pas :@
:% = poepen waarschijnlijk!
pi_94852874
wel handjes wassen daalijk mo!
  donderdag 31 maart 2011 @ 13:57:21 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94852906
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94852944
_O_ voor xms googleskills _O-
pi_94853045
O bah XM!
pi_94853243
Z'n hoofd!

Hčhč, heel wat gebel, maar volgens mij is het nu allemaal rond afspraak-wise :+
pi_94853328
nee, super druk op 't werk, frustraties omdat er genoeg werk is en mensen overlopen maar ik geen extra uren mag werken om die druk bij de woonconsulenten weg te nemen door een groot deel van de administratie op me te nemen. Komt zowel mij als hen gunstig uit :') maar nee, bezuinigingen :r
Ja doei.
pi_94853740
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
Alles goed mo?

Nieuw daglijstje:

O: 2x volkoren (paturain/kip, boter/jam)
T: evergreen, koffie met melk
L: wrap met kipshoarma, 150 gr salade (sla, tomaat, ui, komkommer)
T: appel, 250 ml yoghurtdrank
B: 2x 20 min. fietsen (maar als het zo regent maar 1x :P )
T: sinaasapppel
B: shoppen ;') (geintje is geen B)
D: uit met vriendje
Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staat :P
pi_94853777
En ik het kader van seks --> sex & chagrijnig --> sjacherijnig:

Ik schrijf graag heulemaal. Als in, "Heulemaal niet! :( ". Dus.
pi_94853864
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

ik zég graag heulemaal :P helemaal als er NIET achter komt en bij wel is het "heus"
pi_94854106
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staat :P
ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondeten :9 haha!

Hoe is het coco?
pi_94854120
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik zég graag heulemaal :P helemaal als er NIET achter komt en bij wel is het "heus"
Het bekt lekker he? :D

*boks*
pi_94854398
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:

ja ik verbreek graag relaties voor mijn avondeten :9 haha!

Hoe is het coco?
Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).

Maar de laatste week begin ik me eigenlijk weer steeds beter te voelen. Wat happier, vrolijker, gelukkiger. Geloof dat de ergste crisis voorbij is, yeuy! *O*

Deze week is de laatste lesweek van mijn belachelijk drukke blok. Dus hierna heb ik ook weer meer tijd voor mezelf. Ga weer opnieuw starten met rennen, beter koken, lief vor mezelf zijn. Dus dat komt helemaal goed :)
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:32:20 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94854412
In navolging van Co zeg ik IRL nu wel eens 'heul nie!" :P Was het Co? Ik dacht van wel!
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:33:03 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94854445
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, qua kilo's nog steeds minder (of eigenlijk, meer. hehehe).

Maar de laatste week begin ik me eigenlijk weer steeds beter te voelen. Wat happier, vrolijker, gelukkiger. Geloof dat de ergste crisis voorbij is, yeuy! *O*

Deze week is de laatste lesweek van mijn belachelijk drukke blok. Dus hierna heb ik ook weer meer tijd voor mezelf. Ga weer opnieuw starten met rennen, beter koken, lief vor mezelf zijn. Dus dat komt helemaal goed :)
Yay! *O*

Ik ben vandaag weer begonnen met Gezond Doen, volgens wat ik Plan Jät heb gedoopt :7 Dus *boks!
pi_94854536
Had ik al gezegd dat ik "sporten" met de laptop op schoot tof vind? :D
pi_94854550
Hoi... Nog niet bijgelezen maar ik drop vast even een lijstje.

O: 2x volkoren-Wasa met Slankie
T: 1x Wasa met Nutella, koffie met melk
L: nog niet gehad, voel me helemaal niet lekker dus het wordt iets lichts
T: fruit/groente
D: tortellini met veel groente en tomatensaus
T: misschien een bakje magere yoghurt met fruit
Are you pondering what I'm pondering?
pi_94854662
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yay! *O*

Ik ben vandaag weer begonnen met Gezond Doen, volgens wat ik Plan Jät heb gedoopt :7 Dus *boks!
Plan Jät? Que? Maar wel: hurray! *O*

Hoest met de bunnieflops trouwens?
pi_94854665
Ik heb hongerrr, maar heb net de verkeerde dingen om iets lekkers te maken :'(!!
pi_94854684
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:34 schreef MarMar het volgende:
Had ik al gezegd dat ik "sporten" met de laptop op schoot tof vind? :D
:D
pi_94854772
Twee karige boterhammen uit de vriezer, mayonaise, sambal, kaas en sla. Klinkt nog best prima.
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:42:12 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94854865
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Plan Jät? Que? Maar wel: hurray! *O*

Hoest met de bunnieflops trouwens?
Jägar inspireerde mij, vandaar :+ Plan = wat strenger worden voor mezelf wat meuk betreft :+ Voornamelijk cola uitbannen, en ga kijken hoever ik kom met gewoon snacks (vooral de suikerige) uitbannen in het algemeen. En verder goed en normaal eten he! :P

Met de bunnyflops gaat het goei! O+ Ze kruipen nu steeds heel knus tegen mekaar aan! Heul gezellig! Ze deconstructen wel steeds het hok, want ze hebben door hoe het trapje los kan, handige Harries _O- Net weer een paar foto's gemaakt, zal ik later uploaden :9
pi_94855057
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jägar inspireerde mij, vandaar :+ Plan = wat strenger worden voor mezelf wat meuk betreft :+ Voornamelijk cola uitbannen, en ga kijken hoever ik kom met gewoon snacks (vooral de suikerige) uitbannen in het algemeen. En verder goed en normaal eten he! :P

Met de bunnyflops gaat het goei! O+ Ze kruipen nu steeds heel knus tegen mekaar aan! Heul gezellig! Ze deconstructen wel steeds het hok, want ze hebben door hoe het trapje los kan, handige Harries _O- Net weer een paar foto's gemaakt, zal ik later uploaden :9
Yay, nieuwe pics *O*

Ahzooo.... Plan Jät klinkt ook wel geschikt voor mij :p Dan ben ik straks weer prachtig slank en mooi O+

_O-
pi_94855231
Wie had er nou een week de huishoudelijke werkzaamheden geruild met vriendlief?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_94855265
quote:

[..]

Bah, regen.
Dat is al jaren zo, op vrijdag vielen ze vroeger om 16 uur uit O+ (wel na waarschuwing idd).
Bovendien sluiten we om 17 uur, dus na 17 uur heb je niks meer op te slaan ja o|O

(laatst een foutje vanuit Heerlen waar centraal alles geregeld wordt, die hadden een update laten lopen midden op de dag en toen startten dus alle pc's overal opnieuw op :X :X :X )
  donderdag 31 maart 2011 @ 14:52:22 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94855279
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Dat was Razzt geloof ik!
pi_94855300
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:51 schreef sigme het volgende:
Razz!
Ben benieuwd hoe het gaat :)

Bij ons, als LAT-ers is het makkelijk. Hij doet zijn zooi, ik doe dat van mezelf. Al vind ik het niet erg om bij hem te koken :)
pi_94855440
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

jij wordt sjagerijnig van sekx??
pi_94855511
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yay, nieuwe pics *O*

Ahzooo.... Plan Jät klinkt ook wel geschikt voor mij :p Dan ben ik straks weer prachtig slank en mooi O+

_O-
Ik ben erg trots op plan Jat. Nu het zelf nog lange tijd blijven doen...
pi_94855879
:W Coco! :)

Plan V1: Eet veel, gezond en lekker + get mad, get angry, get big! B-)
Voordeel er van is, er gaat nu een 2e portie van wat ik voor lunch had erin alleen een appel i.p.v. kiwi :9
pi_94855953
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
:W Coco! :)

Plan V1: Eet veel, gezond en lekker + get mad, get angry, get big! B-)
Voordeel er van is, er gaat nu een 2e portie van wat ik voor lunch had erin alleen een appel i.p.v. kiwi :9
Ik wil helemaal geen big worden :')!
pi_94856004
Moet je geen plan V1 volgen :P
Als jij zoveel zou eten zou je denk ik ook een biggetje worden :P :@
pi_94856059
Mannen mogen best plan V1 volgen! Ik denk dat ik er niet hard genoeg voor sport, ik zou inderdaad ook een big worden :')
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:12:55 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_94856093
So far, so good..?

O: banaan
T: -
L: volkorenpistoletje met soort worst en 1 zacht puntje met kaas
T: krentenbol
T: grapefruit
S: RPM, met eigen muziek
D: lasagne, part II
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_94856162
Nog wat groente misschien? Volgens mij zat er maar 125gr. groente in een portie lasagne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')