Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waaromquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..
Jawel, hangt van de locatie af. Dan staat er een klokje in beeld 'nog X minuten voordat de computer uit gaat'quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja daar gaan ze naast je staan en vragen ze je om zelf af te sluiten. Maar niet dat je pc zomaar uitvalt. Ik zou daar heel boos van worden, geen idee waarom. Niet tegen die mensen, maar boos op de pc ofzo. Nouja, gelukkig zit ik meestal thuis.
Doe ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Rijles is kut puff, je denkt dat je het nooooooit gaat kunnen, maar opeens slaag je toch! Volhouden!!!
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doe ik!
Morgen wordt een goede dag!
Alleen de fiets-planning gaat niet door, maar daar had ik sowieso niet zo'n zin in als het van dat weer is als vandaag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Probability het volgende:
[..]
En dan denk je: huh maar zo reed ik toch altijd al?
Denk over 5min. wel weer!quote:
quote:
Oh joh, ik schrok me kapot. En toen begreep ik pas wat daar eigenlijk staatquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:51 schreef Perruche het volgende:
Alles goed mo?
Nieuw daglijstje:
O: 2x volkoren (paturain/kip, boter/jam)
T: evergreen, koffie met melk
L: wrap met kipshoarma, 150 gr salade (sla, tomaat, ui, komkommer)
T: appel, 250 ml yoghurtdrank
B: 2x 20 min. fietsen (maar als het zo regent maar 1x)
T: sinaasapppel
B: shoppen ;') (geintje is geen B)
D: uit met vriendje
ik zég graag heulemaalquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
En ik het kader van seks --> sex & chagrijnig --> sjacherijnig:
Ik schrijf graag heulemaal. Als in, "Heulemaal niet!". Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |