*stilquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
Iiiiieuhw Madonna
Over zichzelf heen getild paard!
Co is niet alleen de Low-Carb-Queen, maar ook de Discipline Divaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto!
Struisvogelen, want je ziet er toch wel goed uit. Been there, done that. Bright side: wegwerken en niet nog een keer laten gebeuren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga ook maar eens low-carben geloof ik!
Ik heb namelijk een rol ontdekt *huuuuuuh* zo een die er ook nog is als je staat čn als je je uitrekt *huuuuuh* hoe heeft ie dat zo snel gedaan?!!
SPOILER: Foooowd!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:51 schreef conleche het volgende:
Ik had er al expres extra bij gezet. Extra, dus naast mijn gekookte eitje en plakjes gerookte kipfilet!En lach maar, mijn buikje is alweer bijna zoals op die ene foto!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Wat loveli zegt Billy! Maatje S hebben en dan over rollen beginnen...Ik ben vrij smal gebouwd, als ik aankom is het bij buik+gezicht..SPOILER: Foooowd!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Syrena: "Nee."quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:
Collega2: Er is straks die lezing waar ik heen wil, kun jij afsluiten??
Dankjequote:Op donderdag 31 maart 2011 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z0Rmans, je zorgt beter voor jezelf dan menig manskerel die ik ken! Props voor jou!![]()
![]()
En yay, net fijne brainstormsessie gehad met zus, ik heb weer Hoop voor mn skripzi!
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"quote:
Dat is ook een idee..hup de stroom eraf om 17hquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"en er wordt meteen al van de routine afgeweken.
De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg![]()
(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter![]()
)
Nee iets anders.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Om je vetrol of iets anders? Hormonen? Studie?
Ooooh daar zou ik echt zo boos van wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het maakt me ook niets uit, anders had ik echt wel nee verkocht, het was alleen ff stom als je binnenkomt en je verwacht "gezellig, gezellig"en er wordt meteen al van de routine afgeweken.
De studentenpc's vallen om 17.10 uit, dus uiteindelijk gaan ze wel weg![]()
(ontdekte gister dat ik mijn uitbreiding in schaal 8 krijg uitbetaald, dus mijn motivatie om te werken is meteen een stukje groter![]()
)
Ik neem aan dat je al voor 1700 gewaarschuwd wordt daarvoor hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.
Bah, regen.
Op de UvA krijg je toch ook een waarschuwing..quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik echt zo boos van worden. Ben je bezig, wil je opslaan en ... valt de pc uit.
Bah, regen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |