Best heel netjes, nog niet genoeg groentequote:Op donderdag 31 maart 2011 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
So far, so good..?
O: banaan
T: -
L: volkorenpistoletje met soort worst en 1 zacht puntje met kaas
T: krentenbol
T: grapefruit
S: RPM, met eigen muziek
D: lasagne, part II
Als je structureel extra werkt mag je contractuitbreiding vragen, dus niet fijn voor jou, maar wel verstandig van ze als ze je niet meer vaste uren willen geven.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
nee, super druk op 't werk, frustraties omdat er genoeg werk is en mensen overlopen maar ik geen extra uren mag werken om die druk bij de woonconsulenten weg te nemen door een groot deel van de administratie op me te nemen. Komt zowel mij als hen gunstig uitmaar nee, bezuinigingen
Da's best jammer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij wordt sjagerijnig van sekx??
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Het uitblijven ervan maakt je daarentegen wel chagrijnig...
Ik denk zomaar dat dat niet helemaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?
Niet hetzelfde!quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je te lui om je handjes te gebruiken?
Geen leuk gesprek?quote:
uniek, jij bent vandaag's vlaggenschip...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Hi Coco
Fijn Merel dat het goed is!
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
's: wortels, cherrytomaatjes, appel, peer, boterham gerookt paard
L: 2 boterhammen kaas met mosterd, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: 2 boterhammen met 1 zoute haring/uitjes, blokje choco
D: 750 gr roerbakgroente met een pakje conimex tjap tjoy en wat garnaaltjes (met sambal en atjar)
T: cola berenburg, zoute sticks, 2 tuc koekjes met selleriesalade
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweestquote:
Hmm.. niet zo handig. Maar het was in elk geval weer een oefening.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest
Waar was het dan ergens in Amsterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ging nog wel, maar moet enorm ver lopen in een ongure buurt, ik kon het uiteraard niet vinden en het pand was erg gehorig en dat vind ik zorgwekkend. Dus wmb wordt dit het niet. Wel leuk om te horen dat mn brief het hele bedrijf door is geweest
V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind een gehorig pand sowieso wel irritant eigenlijk.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef loveli het volgende:
[..]
V1 niet, al hangt er alleen maar een gordijn voor.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:49 schreef V1z0R het volgende:
In Merel's geval zou het desastreus zijn!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jij wordt sjagerijnig van sekx??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |