quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat kan je uitwendig met stevia doen? scrubben?
En een routebeschrijving.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Als ik weer ergens ga solliciteren vraag ik eerst hier voor een sfeerimpressie, zodat ik me evt de moeite kan besparen
Oh en dit ken ik niet! Nog nooit gezien ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:11 schreef progje het volgende:
Maria er is ook een zoetstof die niet uit aspartaam bestaat.
Stevia.
In Amerika wordt stevia gebruikt als zoetmiddel. In Nederland wordt dit product, in afwachting van de administratieve goedkeuring om gebruikt te worden als voedingsmiddel, verkocht voor uitwendig gebruik.
Heb je dat als eens geprobeerd?
serieus, ik stond op het punt om gewoon weer naar huis te gaan. Zo slecht aangegeven waar het zat. Ik zag een reeks brievenbussen, een reeks bellen met het juiste nr en de bedrijfsnaam erbij. Ik aanbellen, hoor niks. Toen iemand gevraagd en het was dus een stuk verderopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
perzikken op sap is ook heel erg gezoet, he. Daar zit ook reteveel suiker doorheen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, hier kan ik wat mee, bedankt weer!![]()
Co: die natrena had ik ook ja! Ik krijg er helaas ook hoofdpijn van. Misschien zit het tussen de oortjes, hoe dan ook voel ik me er niet lekker bijPlus mn mams zal me door de plee spoelen als ik teveel nepzoetstof tot me neem, maar dat terzijde, want wat niet weet wat niet deert
![]()
Ik ga gewoon voor fruit danAls ik verder gezond doe kan dat dan wel
Ik vind de boerenyoghurt van ehh *even vergeten* erg lekker met banaan in stukjes en 'perziken op sap' in stukjes erdoor
Is ook betaalbaar!
Citroensap (hihi ik tikte citroensoep) lijkt me een beetje huuu
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
perzikken op sap is ook heel erg gezoet, he. Daar zit ook reteveel suiker doorheen...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hahaha! Ik word raar aangekeken in de trein.
Klopt, maar ik best soms best wel een gemakstruusjequote:
Nog geen perziken, deze week druiven in de actie en aardbeien. Zou nog even wachten met de aardbeien denk ik. Bessen komen ook steeds meer, maar nog wel aan de prijs, mango's zijn ook meer dan normaal net als meloenen. Geen dank.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt, maar ik best soms best wel een gemakstruusjeNouja ik ga maar eens zien wat Appie me weer te bieden heeft.
www.dieetwebshop.nl verkoopt het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh en dit ken ik niet! Nog nooit gezien ook.*ziet zichzelf yoghurt met stevia op de huid smeren*
Die bevroren aardbeien met griekse yoghurt blenderenquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
De aardbeien zijn goed te doen, mits met zoetstof en citroensap door de volle kwark.
Ik ben alleen nog steeds een beetje van streek door de spinazie die hij me vorig jaar verkocht en die ik de volgende dag al weg kon gooien omdat het prut was geworden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
De lokale groenteboer sponsoren is ook leuker dan appie spekken. En de slager, poelier, visboer...
Lekker héquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die bevroren aardbeien met griekse yoghurt blenderenSupertip was dat!
Ja he? ^^quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een problemen, Coco...
Bwuh, ik ben al een paar dagen steeds duizelig. Ik snap er niks van...
Denk dat ik de pasta met groente van vanavond maar vervang door chili con carne, misschien is het ijzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |