quote:
Awquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
god, wat heb ik een hekel aan die afstand. De Duutser voelt zich rot vanavond, ik voel me kut, we huilen allebei over skype, zo machteloos.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Jagärtrut het volgende:
god, wat heb ik een hekel aan die afstand. De Duutser voelt zich rot vanavond, ik voel me kut, we huilen allebei over skype, zo machteloos.
dr is ook niets zinnigs over te zeggen. Gewoon erg kut, niet meer en niet minder! Ach ja, morgen is weer een dag...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aw![]()
Er is niks zinnigs over te zeggen, maar wel een
Dat je maar een geweldige nieuwe-baan-dag mag hebben!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dr is ook niets zinnigs over te zeggen. Gewoon erg kut, niet meer en niet minder! Ach ja, morgen is weer een dag...
niet zo heel veel meer. Plus, elkaar een weekend zien kost 2 hele dagen reizen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jagar![]()
Maar het wordt beter of niet?
Je hebt straks meer financiële vrijheid om elkaar vaker in het weekend te zien toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Crap, dat lukt mij nu niet meer he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb volgens mij voor het eerst in mijn leven mijn belastingaangifte op tijd ingevuld.
jammer alleen dat t hoekje niet in groningen zit maar in drachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef Probability het volgende:
Als ik ooit in Groningen ben dan ga ik sowieso naar 't Hoekje en dan zeg ik: doe mij maar wat vik altijd neemt!
dat is best veel, maar je meezitmeter slaat nog steeds behoorlijk groen uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
ja.. kon er ook nog wel bijhet zat me echt mee begin vorige week
![]()
![]()
186 euro.. bezwaar maken heeft vast geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |