water er in, drupje afwasmiddel en weer aanzettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk: fruit + yoghurt + blender =
Maar direct daarop volgt:
fruit + yoghurt + blender = blender schoonmaken =![]()
De truc daarbij is om zodra je de blender leeg hebt gegooid, het ding gelijk om te spoelen met water. Kost je nog geen 30 seconden (afhankelijk van de waterdruk natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk: fruit + yoghurt + blender =
Maar direct daarop volgt:
fruit + yoghurt + blender = blender schoonmaken =![]()
kijk wel uit met de hoeveelheid water en vooral niet te veel afwasmiddel anders wordt het een zooitjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de tip van prog is het proberen waard. Zal het stof eens van dat ding afblazen binnenkort.
Gaarne, is het economische zin?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Woeiiiii! I'm on a roll![]()
Wil je een beetje van mijn zin, Probby?
Ehrm... Wel werk-zinquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:31 schreef Probability het volgende:
[..]
Gaarne, is het economische zin?
Dat werkt goed hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, de tip van prog is het proberen waard. Zal het stof eens van dat ding afblazen binnenkort.
Doe ik nu ook met de perculator, scheelt ook een boel bij de volgende koffiebeurtquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
De truc daarbij is om zodra je de blender leeg hebt gegooid, het ding gelijk om te spoelen met water. Kost je nog geen 30 seconden (afhankelijk van de waterdruk natuurlijk).
Sinds mijn gehandicapte fase ben ik ook ineens een stuk praktischer met dingen schoonmaken. Als je het gelijk doet, is het ook veeeeeeeeeel sneller schoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 3
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
etenVolgens mij zie ik alleen groenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 3
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Blaas ook ff wat zin naar mij danquote:
*blaast*quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Blaas ook ff wat zin naar mij danik heb totáál geen zin meer....
Heb een ontzettend irritant stuk muur-met-radiator-en-buizen geschilderd, er zou een vriendin langskomen maar die is niet op komen dagen en nu heb ik geen zin meer
Misschien ga ik nog een stuk van Fingersmith kijken, gisteren aan begonnen en ik vond t tof!
ik vind dit een beetje weinig, lieve Maria! Met plan Jätje moet je wel voldoende blijven eten he!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijst!
O: Broodje Co![]()
L: twee roggebroodjes met pindakaas
T: 3 plakjes parmaham
T: paar augurkjes met ham
D: witlofsalade
En indien S: Zumba, dan nog T: yoghurt met aardbeien!
Er zit zowel op een broodje Co als in de witlofsalade mayo he! Anders neem ik sowieso de yoghurt er wel bijquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje weinig, lieve Maria! Met plan Jätje moet je wel voldoende blijven eten he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |