Zelfs met mayo is het niet zoveel.. Inderdaad, wel gezonde dingen, maar weinig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Er zit zowel op een broodje Co als in de witlofsalade mayo he! Anders neem ik sowieso de yoghurt er wel bij![]()
Time was not on my side enzulksVandaag is geslaagd qua gezond eten tot nu toe, nu nog de timing aanpassen
oh, en een koud karbonaadje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zelfs met mayo is het niet zoveel.. Inderdaad, wel gezonde dingen, maar weinig!
Mijn lijstje:
T: appel
O: vruchtenyoghurt met muesli
T: 2 boterhammen met kaas, trosje druiven
L: 2 volkorenwraps met kipshoarma, knoflookyoghurt en komkommer
T: sinaasappel
T: glas wijn
D: kipsate (zelfgemaakt) met peultjes en rijst
T: chocolade/nougat reep (145 kcal).
Ik vind het netjes, geloof ik.
Valt inderdaad nog best mee die 1450 (had echt geschat dat 't veel minder zou zijn toen ik je lijstje zag), dus komt met iets extra's helemaal goed: goed bezig! Overigens vond ik mijn eigen lijstje erg netjes vandaag en ontdek net dat ik maar net boven de 1300 kom.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Even door een tellertje gegooid! Ik kom rond de 1450 uit (ik heb Griekse yoghurt!). Is idd niet veel, maar kan erger denk ik. Zal kijken of ik er nog wat bij kan doen wat ook niet slecht is
.
Manlief heeft voor morgen een verrassing voor me. Ik vrees dat het een hemataart isquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en even een schouderklopje voor mezellefs, het is Die Tijd, ik voel me niet zo lekker, en ik had veel zin in chocola, en er was chocola in de bonus, en ik heb NIKS meegenomen![]()
Wel heb ik rauwkost, zalmfilet, witlof, mandarijn, augurken, ham, parmaham, etc meegenomen
Goed bezig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurrah! Nog één verslag en dan heb ik dit vak afgesloten
Koud karbonaadje, huuquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en een koud karbonaadje!
@ Maria: dat is inderdaad knap. Ik ben wat teleurgesteld in mezelf deze week, elke avond nog wat van chocola gegeten. Maar, ik kan het opzich wel hebben in m'n lijsjtes en met het sporten...
Ha, herkenbaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben de laatste tijd geloof ik eerder aangekomen / opgeblazen dan afgevallen
Ben benieuwd naar je lijstjes!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben helemaal Atkins-voorbereid: een dagmenuhouvast, een boodschappenlijst en het van conleche geleende Atkinsboek uitgelezen.
Morgen boodschappen doen, zaterdag beginnen. En m'n tedergeliefde doet ook mee.
Maximaal 14 dagen op <20 gram koolhydraten (ik denk dat ik dat ga terugbrengen naar 10 dagen).
Maar eerst maar eens zien hoe dag 1 gaat. Zaterdag. Ik heb er nu al zin an.
Het went wel hoor, de stilte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:21 schreef Viking84 het volgende:
Mark is nu weg en ik zie hem pas maandag weer. Niet cool. Ik ga morgen weg en kom zondag terug.
Ik geloof het bijna!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben helemaal Atkins-voorbereid: een dagmenuhouvast, een boodschappenlijst en het van conleche geleende Atkinsboek uitgelezen.
Maximaal 14 dagen op <20 gram koolhydraten (ik denk dat ik dat ga terugbrengen naar 10 dagen).
ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk! En spannend Jäger!
Heb je er zin in?
Oeh, ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Aangezien je je vorige gig 'dode mensen tellen' noemde en nu gewoon een kick-ass PhD gaat worden, denk ik dat je goed zit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.
Kan ik me helemaal voorstellen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het nu vooral spanned, en twijfel de hele dag al of ik de goede beslisisng heb genomen. Vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |