quote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
Spoilers over seizoen 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
• Season 1: August 13, 2007
• Season 2: September 28, 2008
• Season 3: September 27, 2009
• Season 4: January 9, 2011
• ? Season 5: "early" 2012
Ook niet voor Addison?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Ereinion het volgende:
Mooi einde ja. Eigenlijk hoeft er van mij geen vijfde seizoen te komen.
lol ik zie het nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef TJLinden het volgende:
Haha! Die fotosoep in de openingspost. (nog nooit gezien)
Dat kan ook echt alleen maar in een serie als Californication. Ook hoe Hank die Ben altijd in een hoek zetquote:Op maandag 28 maart 2011 23:33 schreef Bril_idioot het volgende:
[..]
Voor Runkle ook. Hij heeft de 100 nog niet gehaald.
Graag gedaan horquote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef TJLinden het volgende:
Haha! Die fotosoep in de openingspost. (nog nooit gezien)
Ik dacht precies hetzelfde na deze aflevering. Wat een goede finale weer, typisch Californication diner-scene en heel mooi afgerond.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:29 schreef Ereinion het volgende:
Mooi einde ja. Eigenlijk hoeft er van mij geen vijfde seizoen te komen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:39 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, vorig jaar was er een enorme cliffhanger en nu is het echt een einde. (waarschijnlijk omdat ze pas begin februari hoorden dat ze een vijfde seizoen mogen maken)Daar mogen verdomme wel spoilertags omheen volgende keer. (Heb ze er nu zelf maar om gezet).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom? het enigste spoiler is dat hij in ieder geval niet voor 3 jaar de cel in gaat, maar ik zeg niet of hij wel of geen celstraf krijgt, dus...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:15 schreef picodealion het volgende:
Nog even uit het vorige topic:
[..]
Daar mogen verdomme wel spoilertags omheen volgende keer. (Heb ze er nu zelf maar om gezet).
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef pietjansma het volgende:
[..]
waarom? het enigste spoiler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, de enige spoiler is datHoe moeilijk is het nou om op die spoilerknop te drukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:47 schreef pietjansma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan nog, alles wat je niet in de al uitgezonden afleveringen had kunnen zien is in feite spoiler. Dus ook previews van volgende week, interviews en casting calls.
Ze hebben wel weer veel dingen waar ze weer leuke verhalen op kunnen bouwen. zo als bijvoorbeeld die film. de relatie tussen Karen en die Black Jesusquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:57 schreef planethugo het volgende:
goede finale met een sluitend einde. zou het niet erg vinden als er geen nieuw seizoen komt. De show begint zich zowel op het komische als op het drama vlak toch wel wat te herhalen.
ok ik ben overtuigd, laat dat S5 maar komenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:01 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ze hebben wel weer veel dingen waar ze weer leuke verhalen op kunnen bouwen. zo als bijvoorbeeld die film. de relatie tussen Karen en die Black Jesus, het kind van Runkle, Runkle's missie om 100 vrouwen te doen
![]()
etc etc
haha, waarom zou die niet mee zijn danquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef Nielsch het volgende:
Op zich was het wel logisch geweest als dochter Kravitz ook mee was gegaan op road trip.
Is wel mee, zeiden ze toen ze vertelden dat ze op roadtrip gingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef Nielsch het volgende:
Op zich was het wel logisch geweest als dochter Kravitz ook mee was gegaan op road trip.
Luie donder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wie is trouwens die actrice die de actrice speelt die Karen speelt?
Jij hebt mensenkennis.quote:
Jep, kon je toch gelijk zien man.quote:
Gratis tip, deze plaat tegelijk afspelen metquote:
Gisteren laatste aflevering van seizoen 4 gezien. Iets langer dan 3 weken over gedaan. Vette serie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:42 schreef Antiheld het volgende:
Gisteren begonnen met deze serie. Schat dat ik binnen twee weken bij ben.
Wanneer denk jij dan dat het nieuwe seizoen begint?quote:
2012.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Wanneer denk jij dan dat het nieuwe seizoen begint?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
2012.
Maargoed, ik schreeuw op dinsdagmiddag ook dat het bijna weekend is. Lekker optimistisch leven man [ afbeelding ] .
quote:Meagan Good has signed on for the 5th season of Californication! Good will be seen in 8 episodes as Kali, a smoking hot singer who sparks a flame in Hank, but who also has a connection with her mentor, the hip-hop mogul (guest star RZA) who hires Hank to write the screenplay for his new film.
Dat klinkt wel erg als de verhaallijn rond Lew Ashbyquote:Meagan Good has signed on for the 5th season of Californication! Good will be seen in 8 episodes as Kali, a smoking hot singer who sparks a flame in Hank, but who also has a connection with her mentor, the hip-hop mogul (guest star RZA) who hires Hank to write the screenplay for his new film.
Wat verwacht je dan, innovatie?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg als de verhaallijn rond Lew Ashby
Ok, ik geef toe, ook flinke tetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn dit toch ook wel erg goede bewbs!
[ afbeelding ]
Liever Pippaquote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef planethugo het volgende:
en alweer potentiele naaktscenes
'Kate Middleton' in Californication
Californication is één grote potentiële naaktscene.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:25 schreef planethugo het volgende:
en alweer potentiele naaktscenes
'Kate Middleton' in Californication
quote:Rob Lowe meldt dat hij recentelijk een ontmoeting had met zijn vriend David Duchovny en dat de 2 de grootste lol hadden tijdens opnames van Californication. ''Wacht maar tot je Eddie Nero's nieuwe look ziet. Freaky zoals gewoonlijk"
http://nosoap.nl/index.ph(...)rnication&Itemid=129
bron: NoSoap
https://www.facebook.com/Californication/posts/10150333614745844quote:EXCITING NEWS! Californication returns Sunday, January 8th at 10:30PM ET/PT, immediately following the return of Shameless at 9PM ET/PT and the series premiere of House of Lies at 10PM ET/PT! Only on Showtime Networks.
Ik ga september weer een weekje naar LAquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:50 schreef JDx het volgende:
Was allang bekend
Foto van mij van paar weken geleden trouwens
[ afbeelding ]
Met Segway's over Venice Beach.
Leuk daar waar Charlie en Hank hardlopen
En ook over dat stuk gelopen voor Venice, echt lache om daar te lopen waar die zeikdochter zat gitaar te spelen enzo.
Jawohl, het is tof.quote:Op zondag 4 september 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
Hmm, net pas de pilot van deze serie gezien, op aanraden van anderen. Beviel me goed, heb voorlopig nog wat te kijken dus.
Jaquote:
Ruim op tijd voor het volgende seizoen.quote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja
Nu ook s1e2 gezien, straks nog effe de derde voor het slapen. Met een maandje ben ik wel bij
door de tieten zeker?quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
Het heeft me inderdaad maar net iets meer dan twee weken gekost om de eerste vier seizoenen te zien.
Wanneer begint season 5?
Can't waitquote:Op donderdag 24 november 2011 11:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?
QFT!quote:Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef ems. het volgende:
Hopelijk brengen ze de realiteit een beetje terug in de serie. Ik vond die overdreven 'humoristische' situaties vaak erg vervelend en niet passend in contrast met de serieuzere stukken.
Ik heb in september er in een paar weken 4 seizoenen doorheen gejastquote:Op donderdag 24 november 2011 14:56 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ben nu met seizoen 4 bezig, heb er in twee dagen al 6 afleveringen doorheen gejast
Oh, de flauwe humor was bij tijd en wijlen ook wel vermakelijk hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
QFT!
Hoewel ik die aflevering met die aap best vermakelijk vond, ben ik het compleet met je eens
Over the top vind ik een beter woord daarvoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, de flauwe humor was bij tijd en wijlen ook wel vermakelijk hoorAlleen als je het mij vraagt overbodig en soms wat 'out of place'. Ik denk bij californication altijd aan een 'serieuze' comedy. Situaties als het duel met die ene dude in de tuin en inderdaad die aap vind ik wel leuk, maar voor mijn gevoel wat teveel van het goede.
Zal blijven, dat is de hele verhaal, hij is nog steeds verliefd op de moeder van zijn kind en dat zal hij altijd blijven. Cold turkey kan ook niet, dus dan maar zuipen en hoeren neuken!quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:07 schreef planethugo het volgende:
ik heb het juist wel gehad met die knipperlichtrelatie met karen en dat gezeur van dat emo kind. Wat mij betreft mogen ze voor volgend seizoen wel een andere insteek verzinnen
misschien dat ie na afgelopen seizoen, waar hij wegreed in zijn gehavende porsche, in een nieuwe omgeving terecht komt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:29 schreef JDx het volgende:
[..]
Zal blijven, dat is de hele verhaal, hij is nog steeds verliefd op de moeder van zijn kind en dat zal hij altijd blijven. Cold turkey kan ook niet, dus dan maar zuipen en hoeren neuken!
Ik hoop dat t nog goedkomt met die lekkere advocatequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien dat ie na afgelopen seizoen, waar hij wegreed in zijn gehavende porsche, in een nieuwe omgeving terecht komt?
Ben op dit moment bezig met Hung van HBO. Over een gymleraar zonder geld die één extra kwaliteit heeft: een grote pik en dus probeert ie als gigolo bij te klussen...
Wel beetje te vergelijken met Californication maar dan iets minder drama. Wel een aanrader want: hbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Charlie, come here, Charlie, Charlie..
Had ik ook, de Engelse subs die ik had klopten niet helemaal en ik had ze uitgezet, maar niet te verstaan die gozer.quote:Op maandag 19 december 2011 16:44 schreef CbassNL het volgende:
Leuke ep.! De negert was alleen niet te verstaan.
Ik had daar ook niet echt problemen meequote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef ems. het volgende:
Grappige eerste aflevering. Rza was prima te verstaan
Dat vraag ik me af. Volgens mij duren eps van Californication normaal gesproken een minuut of 45. De uitgelekte versie duurde maar 28 minuten...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:48 schreef JDx het volgende:
Haha, zag het net ook staan, jammer genoeg eerste ep al gezien
Toch echt altijd 28-30 minquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Volgens mij duren eps van Californication normaal gesproken een minuut of 45. De uitgelekte versie duurde maar 28 minuten...
Dan had ik niet zo lang op de tweede ep te wachten.quote:
Ik ben in de war met Dexterquote:
Ik zie geen 720p online inderdaad, dan wacht ik ook wel even.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef JDx het volgende:
Ga hem wel sowieso nog een keer kijken uiteraard. 720p met US subs!
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:07 schreef Jivis het volgende:
Benieuwd wanneer het donkere vrouwtje met de grote boobies naakt gaat.
720p heb ik zojuist voorbij zien komen op spotnetquote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Aha, is dus al uitgelekt. Ik las even terug en dacht al wtf.
[..]
Ik zie geen 720p online inderdaad, dan wacht ik ook wel even.![]()
Precies. Spotnetquote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Wat hebben jullie toch met dat blind Spotnet gebruiken.Serieus, wtf.
Hij was er 15 uur geleden al. Term 'EFNet' i.c.m. searchengine ftw.
Daar kijk ik wel altijd, om te kijken of ik iets gemist heb. Maar dan zonder dat gedoe van seeds/peers en mogelijk een verbindinkje leggen met de MPAAWTF. Dus dan is het toch binsearchen.quote:
Heb hem al inderdaad, was vandaag online.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
720p heb ik zojuist voorbij zien komen op spotnet
quote:
En hoe. Ik ben niet snel te porren voor donkere vrouwen maar op haar kan ik zonder problemen meerdere truucjes.quote:
zoiets vind ik niet echt positief, als je een naakte vrouw wil zien zijn er snellere manierenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:07 schreef Jivis het volgende:
Benieuwd wanneer het donkere vrouwtje met de grote boobies naakt gaat.
Ik vind hem er nog prima uitzien hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef Merkie het volgende:
Ik vond Hank er een beetje oud uitzien. Hij's ook al 50 onderhand, maar toch.
Die is er toch nog niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Ruder het volgende:
Heeft iemand Episode 2 van seizoen 5 al gezien?
Episode 1 was wel aardig, alleen een scene was een tikkeltje vies
Die is nog niet uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Ruder het volgende:
Heeft iemand Episode 2 van seizoen 5 al gezien?
Episode 1 was wel aardig, alleen een scene was een tikkeltje vies
Hoe heb jij ep2 gezien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:52 schreef Pollore het volgende:
Ik wacht op ep 3 aangezien ik de rest al heb gezien. En ja, de serie draait om sex maja als het om kleding draaide of iets anders dan had ik het ook niet gekeken. Sex is de bomb klaar.
nee en episode 2 is er nog niet dus die kan niemand bekeken hebben. (er is ook geen screener o.i.d. uitgelekt van afl. 2)quote:
Ik zeg niet dat ik het wil zien, alleen dat ik benieuwd ben wanneer het gaat gebeuren.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef catfish het volgende:
veel positieve reacties, dus het zal wel aan mij liggen...
ik vond het allemaal extreem voorspelbaar met te veel verplichte nummertjes die niets toevoegden (behalve een bloot achterste), dit is wel typisch voor de serie maar begint mij toch wat te vervelen
[..]
zoiets vind ik niet echt positief, als je een naakte vrouw wil zien zijn er snellere manieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ja dat is een van de weinige minpuntjes van Californication. De Becca. Heeft nooit echt iets toegevoegd vind ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Jivis het volgende:
Runkle's verhaallijn is een stuk leuker dan die van Hank.
Overigens vind ik het totaal niet geloofwaardig dat Becca op de universiteit zit, ze komt nog steeds over als een 14-jarige. Matige actrice ook.
Zou het niet eerder Runkle met de nanny zijn? Wanneer zou Hank haar moeten tegenkomen?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef Antiheld het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Hank gaat aanpappen met die nieuwe oppas?
Omdat hij bij Runkle op de bank slaapt.. en dat zijn beste vriend is.. en omdat Hank dat gewoon ruikt.. alsof hij er naar toe getrokken wordt als een magneetquote:Op maandag 16 januari 2012 18:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou het niet eerder Runkle met de nanny zijn? Wanneer zou Hank haar moeten tegenkomen?
Ik denk dat Runkle dit seizoen gewoon de nieuwe Hank wordt, alles naaien wat die tegenkomt terwijl Hank bezig is met die Kali.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:47 schreef Ziekebaard het volgende:
Ja volgens mij deed hij dat, want ze keek zo vies. Ik denk dat Runkle gaat aanpappen bij die baby zitter en bij die moeder van dat dochtertje. Want Runkle houdt daar wel van van dat onderdanig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door remlof op 16-01-2012 20:22:24 (png -> jpg) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige ep![]()
Ongetwijfeld zal Hank weer de lul zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef Robophatt het volgende:
Bazenkind, dat van Runkle
Moet zeggen dat de eerste 2 afleveringen echt te gek zijn. Vond het 4e seizoen een stuk minder worden, maar nu lijkt het weer de goede kant op te gaan!
Die kerel waar Becca mee dateKlappen heeft hij zeker verdiend, ben wel benieuwd of Hank daar nog gezeik mee gaat krijgen. Waarschijnlijk wel...
Yeahquote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
Echt een geweldige ep weer. Al die rare dingen die voorbijkomen... Dat kan echt alleen in Californication
Bates, en ik mag hem welquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nee hij heeft het niet verteld, alleen aan Karens vriend (Beets, of hoe je hte ook schrijft)
Ja toffe gast iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bates, en ik mag hem wel
En Hank stiekem ook wel
Sowieso vind ik Californication een verademing in het conservatieve Amerika. Blote tieten? Geen probleem! Motherfucker? Geen probleem!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja toffe gast idd![]()
Die butler inderdaad
Wel gewaagd, omdat'ie die neger na moet praten krijg je een blanke die "nigger" zegt... Erg gewaagd in de vs
Die babysitter zal toch bij Marcy in huis komen neem ik aan, niet bij Runkle...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij bij Runkle op de bank slaapt.. en dat zijn beste vriend is.. en omdat Hank dat gewoon ruikt.. alsof hij er naar toe getrokken wordt als een magneet
Kan hij haar daar een paar keer pakken (of Hank versierd haar natuurlijk)quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die babysitter zal toch bij Marcy in huis komen neem ik aan, niet bij Runkle...
Ja dat viel me ook al opquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Goed lichaam had die moeder trouwens
Ik vind bijna alle vrouwen die in Cali een rol krijgen lekkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:02 schreef ems. het volgende:
Ik vond de vorige milf in californication toch lekkerder.
QFT!quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle vrouwen die in Cali een rol krijgen lekker
De mannen zijn helaas wat minder, behalve Moody danquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle vrouwen die in Cali een rol krijgen lekker
Mwah dit geeft wel weer troubles. Als die irritante uhh ik bedoel schattige dochter van Hank er achterkomt dat dit matties van Hank zijn en daarom gaat denken dat Hank dit bedacht heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik blijf die laatste scene jammer vinden. Het was zo voorspelbaar dat het toffer was geweest als ze het anders hadden gemaakt.
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 21:48 schreef JDx het volgende:
Dat is het toch ook, porno, wijven, liefdesverdriet, alles moet kapot idee
Omdat het dan net lijkt alsof die hem aan het volgen is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:20 schreef One_conundrum het volgende:
Mjaa, waarom Hank niet gewoon een paar foto's van die vriend van Becca nam...
Niet echt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:47 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Omdat het dan net lijkt alsof die hem aan het volgen is.
Ah verrek ja, zij was echt mijn natte droom toen ik puber was!quote:
Inderdaad. Enige serie dat ik ken, dat in seizoen 5 alleen maar beter en beter wordtquote:Op maandag 23 januari 2012 16:43 schreef pietjansma het volgende:
Ik vond het echt een oldskool aflevering zoals seizoen 1 & 2 was.
Ik vind die Nanny echt superquote:Op maandag 23 januari 2012 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Enige serie dat ik ken, dat in seizoen 5 alleen maar beter en beter wordt
Nee, dat is de chick uit aflevering 1..die zijn appartement in brand heeft gestoken..heb je met je ogen dicht gekeken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Flashforward aan het eind laat alleen zien dat ie vrij serieus aanpapt met een andere chick?!
RZA, hij zet eerlijk gezegd wel altijd hetzelfde personage neer.. Zichzelf..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Samurai Apocalypse ook best wel een tof personage eigenlijk. Nog leuker dan Lew Ashby denk ik. Met die butler van hem. Jammer dat die geen tekst had in de laatste aflevering.
[ afbeelding ]
Mee eens Lew is en blijft een koningquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef Jivis het volgende:
Snap niet wat sommigen hier zo leuk vinden aan die Samurai. Vind het echt zo'n stereotype hiphop neger die je in elke serie, film of game terugziet.
Lew was 238823832x baziger.
eens. Ik stoor me er (nog) niet aan, maar echt boeiend vind ik het ook niet. Met z'n pistooltjes etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Luuksor het volgende:
[..]
RZA, hij zet eerlijk gezegd wel altijd hetzelfde personage neer.. Zichzelf..
Dat getroll van die vriend vond ik sowieso wel mooi.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Robophatt het volgende:
Top episode! Dat gesprek tussen Hank en die vriend van Becca![]()
Ik vind de karakters in Californication sowieso al weinig boeiend. Rza past er prima tussenquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:19 schreef stijn_ het volgende:
[..]
eens. Ik stoor me er (nog) niet aan, maar echt boeiend vind ik het ook niet. Met z'n pistooltjes etc.
U crazy?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind de karakters in Californication sowieso al weinig boeiend.
Niet echt. Ik vind ze heel vermakelijk, maar de serie is dermate over the top dat vaak het enige wat ik mis nog de lachband op de achtergrond is. Leuk absoluut, maar echt boeiende karakters hebben ze allemaal niet (met uitzondering van Hank zelf, wellicht)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |