Ik vind hem er nog prima uitzien hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef Merkie het volgende:
Ik vond Hank er een beetje oud uitzien. Hij's ook al 50 onderhand, maar toch.
Die is er toch nog niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Ruder het volgende:
Heeft iemand Episode 2 van seizoen 5 al gezien?
Episode 1 was wel aardig, alleen een scene was een tikkeltje vies
Die is nog niet uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:07 schreef Ruder het volgende:
Heeft iemand Episode 2 van seizoen 5 al gezien?
Episode 1 was wel aardig, alleen een scene was een tikkeltje vies
Hoe heb jij ep2 gezien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:52 schreef Pollore het volgende:
Ik wacht op ep 3 aangezien ik de rest al heb gezien. En ja, de serie draait om sex maja als het om kleding draaide of iets anders dan had ik het ook niet gekeken. Sex is de bomb klaar.
nee en episode 2 is er nog niet dus die kan niemand bekeken hebben. (er is ook geen screener o.i.d. uitgelekt van afl. 2)quote:
Ik zeg niet dat ik het wil zien, alleen dat ik benieuwd ben wanneer het gaat gebeuren.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:14 schreef catfish het volgende:
veel positieve reacties, dus het zal wel aan mij liggen...
ik vond het allemaal extreem voorspelbaar met te veel verplichte nummertjes die niets toevoegden (behalve een bloot achterste), dit is wel typisch voor de serie maar begint mij toch wat te vervelen
[..]
zoiets vind ik niet echt positief, als je een naakte vrouw wil zien zijn er snellere manieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ja dat is een van de weinige minpuntjes van Californication. De Becca. Heeft nooit echt iets toegevoegd vind ik.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:48 schreef Jivis het volgende:
Runkle's verhaallijn is een stuk leuker dan die van Hank.
Overigens vind ik het totaal niet geloofwaardig dat Becca op de universiteit zit, ze komt nog steeds over als een 14-jarige. Matige actrice ook.
Zou het niet eerder Runkle met de nanny zijn? Wanneer zou Hank haar moeten tegenkomen?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:39 schreef Antiheld het volgende:
Hoelang zal het duren voordat Hank gaat aanpappen met die nieuwe oppas?
Omdat hij bij Runkle op de bank slaapt.. en dat zijn beste vriend is.. en omdat Hank dat gewoon ruikt.. alsof hij er naar toe getrokken wordt als een magneetquote:Op maandag 16 januari 2012 18:29 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou het niet eerder Runkle met de nanny zijn? Wanneer zou Hank haar moeten tegenkomen?
Ik denk dat Runkle dit seizoen gewoon de nieuwe Hank wordt, alles naaien wat die tegenkomt terwijl Hank bezig is met die Kali.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:47 schreef Ziekebaard het volgende:
Ja volgens mij deed hij dat, want ze keek zo vies. Ik denk dat Runkle gaat aanpappen bij die baby zitter en bij die moeder van dat dochtertje. Want Runkle houdt daar wel van van dat onderdanig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door remlof op 16-01-2012 20:22:24 (png -> jpg) ]Yankee go home!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige ep
Yankee go home!
Ongetwijfeld zal Hank weer de lul zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef Robophatt het volgende:
Bazenkind, dat van Runkle
Moet zeggen dat de eerste 2 afleveringen echt te gek zijn. Vond het 4e seizoen een stuk minder worden, maar nu lijkt het weer de goede kant op te gaan!
Die kerel waar Becca mee dateKlappen heeft hij zeker verdiend, ben wel benieuwd of Hank daar nog gezeik mee gaat krijgen. Waarschijnlijk wel...
Yeahquote:Op maandag 16 januari 2012 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
Echt een geweldige ep weer. Al die rare dingen die voorbijkomen... Dat kan echt alleen in Californication
Bates, en ik mag hem welquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nee hij heeft het niet verteld, alleen aan Karens vriend (Beets, of hoe je hte ook schrijft)
Ja toffe gast iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bates, en ik mag hem wel
En Hank stiekem ook wel
Sowieso vind ik Californication een verademing in het conservatieve Amerika. Blote tieten? Geen probleem! Motherfucker? Geen probleem!quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja toffe gast idd![]()
Die butler inderdaad
Wel gewaagd, omdat'ie die neger na moet praten krijg je een blanke die "nigger" zegt... Erg gewaagd in de vs
Die babysitter zal toch bij Marcy in huis komen neem ik aan, niet bij Runkle...quote:Op maandag 16 januari 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij bij Runkle op de bank slaapt.. en dat zijn beste vriend is.. en omdat Hank dat gewoon ruikt.. alsof hij er naar toe getrokken wordt als een magneet
Kan hij haar daar een paar keer pakken (of Hank versierd haar natuurlijk)quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die babysitter zal toch bij Marcy in huis komen neem ik aan, niet bij Runkle...
Ja dat viel me ook al opquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Goed lichaam had die moeder trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |