Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik ook niet.quote:
ben jij een jongen jongen??quote:
Ja dit dus...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben ook niet echte een meisje meisje. Ik rijd vaak veel te hard kan schelden als een bootwerker en steek weleens bij middelvinger tegen iemand op.
Aan de andere kant vind ik wel heel leuk om mij vrouwelijk te kleden en op te maken.
ik vind je wel een lief meisje hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een meisje-meisje, maar ik hou ook van voetbalOp de meet heb ik zelfs nog gevoetbald. En hou van gamen.... vooral shooters
En vroeger klom ik in bomen.... Dus ben niet echt een meisje-meisje...
Pinguïn pinguïnquote:
quote:
en .. duck is mannelijk of vrouwelijk ??:Pquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno
Zit trouwens in de 2e sollicitatieronde, maar dat wist je zelf wss ook al
oooh, zo!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
ja de zin klopte niet haha.
je hebt van die meisje meisjes die niks oppakken omdat anders de nagels afbreken enzo
Als ie kwakt dan is het een mannelijke.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en .. duck is mannelijk of vrouwelijk ??:P
Was er weer een vacature voor gamesquote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno
Zit trouwens in de 2e sollicitatieronde, maar dat wist je zelf wss ook al
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie kwakt dan is het een mannelijke.
Je stuurt nog maar in hoor, het nieuwtje staat nog op de site.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was er weer een vacature voor games
Damn gemist
[..]
in mijn geval mannelijk... heb niet zoveel vrouwelijke trekjesquote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en .. duck is mannelijk of vrouwelijk ??:P
[..]
Zie, ik heb geen alcohol nodig om onzin uit te kramen, ik ben een natuurtalent!quote:
ga je vandeweek trouwens nog naar gorinchem?? is on en offshore beurs...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in mijn geval mannelijk... heb niet zoveel vrouwelijke trekjes
lekker vrij vandaag ??quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie, ik heb geen alcohol nodig om onzin uit te kramen, ik ben een natuurtalent!
Ga ik vanavond doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je stuurt nog maar in hoor, het nieuwtje staat nog op de site.
Wanneer? Ga jij wel?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ga je vandeweek trouwens nog naar gorinchem?? is on en offshore beurs...
ja, vandaag parttimedag he, dus dat kost geen verlof.quote:
Heb trouwens mijn review, nieuwsbericht en banner al afquote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie, ik heb geen alcohol nodig om onzin uit te kramen, ik ben een natuurtalent!
Sleutelenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben een Nerd, tot ik gereedschap in mijn handen hebt
Tip: tjek egt goet aan speling en zulcks.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb trouwens mijn review, nieuwsbericht en banner al af![]()
Was tof om te doen maar ook wel pittig een 1e review schrijven![]()
Vanmiddag of vanavond ff insturen.
zelf een review heb ik al klaar liggen geloof ik, een keer voor een andere site geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb trouwens mijn review, nieuwsbericht en banner al af![]()
Was tof om te doen maar ook wel pittig een 1e review schrijven![]()
Vanmiddag of vanavond ff insturen.
Okquote:Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: tjek egt goet aan speling en zulcks.
Had je anders verwacht van 'm?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:30 schreef Joysa het volgende:
Spreek je af met de baas dat je tussen 11 en half 12 belt, zit ie natuurlijk weer in vergadering
Klopt, maar daarvoor kun je nu wel spieken bij reviews van ons, wat wordt er zoals in besproken. Een "de graphics zijn veeeeeeeeeeettt" moet wel onderbouwd worden natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar wordt er rekening mee gehouden dat je nog niet veel ervaring hebt met reviews schrijven? Tenslotte moet je daar ook in groeien.
Begrijp ik, en daar kijk ik idd naarquote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor kun je nu wel spieken bij reviews van ons, wat wordt er zoals in besproken. Een "de graphics zijn veeeeeeeeeeettt" moet wel onderbouwd worden natuurlijk
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
O, er was al heel lang een nieuw topic... ik zat nog op pagina 5 voor ik gebeld werd.
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:OMG OMG OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
O, er was al heel lang een nieuw topic... ik zat nog op pagina 5 voor ik gebeld werd.
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ook nog zo'n piercingtiepje
Same shit, different day
SC hopper present
Mja, dat dus... en ja, ik heb haar enorm zitten uitlachen, dat ze zich dáár druk over maaktquote:
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:En dat was waarschijnlijk ook een getatoeerde wenkbrauw of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:haha, is idd niet een type dat eisen moet stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
ik weet dat er hier ook mensen zijn die piercings hebben, maar het is niet my cup of tea
Piercingsquote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveel
ach ja, weet je, het gaat toch vooral om de persoon.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
ik weet dat er hier ook mensen zijn die piercings hebben, maar het is niet my cup of tea
het is persoonlijk, ik weet het....quote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveel
mja tong piercing ofzo kan welquote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Piercings
Maar die heel erg zichtbare vind ik ook niks.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Piercings
Maar die heel erg zichtbare vind ik ook niks.
Ik had een navelpiercing, en toen ging me buik groeien, en toen heb ik hem eruit gehaald.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
zolang je niet van die complete schilderijen op je lijf hebt heb ik met tattoo's minder problemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, weet je, het gaat toch vooral om de persoon.
behalve als je het echt afstotelijk vindt natuurlijk![]()
ik ken genoeg mensen die tattoos echt niets vinden, maar mij wel lief vinden
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je door een oerwoud van piercings moet om iets van huid te zien is het ook wel bij definitie veelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is persoonlijk, ik weet het....
Maar voor sommige beroepen maak je het jezelf lastig, weet dat ze bij m'n vrouw op het reisbureau meiden met piercings direct afwijzen
ik vind LL ook zeker wel lief, dat heeft daar niks mee te makenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en ik hou ook niet zo van piercings maar ik vind Lovely wel lief en leuk hoor
precies, persoontje teltquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind LL ook zeker wel lief, dat heeft daar niks mee te maken
1 is zatquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
dat zeg ikquote:
navelpiercings vind ik bij sommigen dan wel weerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een navelpiercing, en toen ging me buik groeien, en toen heb ik hem eruit gehaald.
Nu me buik weer gekrompen is, zou ik bes wel weer een piercing willen hebben.
Alleen dan een dubbele
Wiiso?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
Een enkele piercing of tatoeage heb ik ook niet echt problemen mee, ik zou ze zelf alleen nooit nemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik maak ook wel schuldig aan vooroordeelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
hoewel ik ook wel moeite heb met mensen die hun hele gezicht onder de piercings of tattoos hebben
heb ik al. Kirbyquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
Dus je hebt nog niet veel reacties op je sig? of wel?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een enkele piercing of tatoeage heb ik niet echt problemen mee, ik zou ze zelf alleen nooit nemen.
Maar een wenkbrauw vol piercings vind ik dan toch niet echt mooi. En als iemand bewust haar lichaam zo ontsiert, dan kan ze beter op zoek gaan naar iemand die daar minder bezwaren tegen heeft en die wel wekelijks zijn hele lichaam wil laten harsen speciaal voor haar!
En ik heb 3 tattoo'squote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
navelpiercings vind ik bij sommigen dan wel weerstaan
Waar dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik heb 3 tattoo's
En wil er nog meer
Eentje, maar ik ben tweede keusquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je hebt nog niet veel reacties op je sig? of wel?
kleintjes geen bezwaar.... Zo'n compleet schilderij iets minderquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik heb 3 tattoo's
En wil er nog meer
Ik wilde ook altijd een tongpiercing, ik durfde alleen nietquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Mensen met tongpiercings die er slissend en klakkend door gaan praten
Waar je ze hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ik ze heb, of waar ik ze nog wil?
Dat vind ik dus echt knap, ik snap niet hoe dat kan..quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Mensen met tongpiercings die er slissend en klakkend door gaan praten
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kleintjes geen bezwaar.... Zo'n compleet schilderij iets minder
Hij wil foto's zien maar durft dat niet te vragen!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ik ze heb, of waar ik ze nog wil?
Ik probeer dat zo weinig mogelijk te doen, maar soms is het best lastig om doorheen te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
ja, ik maak ook wel schuldig aan vooroordeel
Jij hebt die op me pols niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar je ze hebt
Heb ze niet gezien bij je
Ja datquote:Op maandag 28 maart 2011 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Aan mijn lijf geen geprik... dus geen tatoeages of piercings...
Ik vind sommige grote tattoos wel heel mooi, maar zelf zou ik dat echt nooit doenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
In de sportschool waar ik tot voor kort kwam, kwamen ook mensen met hele armen vol met inkt... dat vind ik dus eigenlijk gewoon een vorm van ontsiering van je eigen lichaam.
Alleen dan vraag ik me af, hoe lang blijven ze mooi, als ik sommige tatoeages zie bij een paar ooms van me, dan betwijfel ik of ze tegenwoordig nog wel lang mooi blijven...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind sommige grote tattoos wel heel mooi, maar zelf zou ik dat echt nooit doen
dat jaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dat
Maar ik snap het wel als het iets symboliseert of ergens voor staat.
En dan geen huge schilderij zoals Koen zei
Jij hebt er dus 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt knap, ik snap niet hoe dat kan..
Klopt, maar dat kun je toch vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat jatatoo's met een verhaal
alleen jammer dat de tatoo pas gaat 'leven' als je het verhaal kent, dat zie je niet als je gewoon kijkt
bij laten werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen dan vraag ik me af, hoe lang blijven ze mooi, als ik sommige tatoeages zie bij een paar ooms van me, dan betwijfel ik of ze tegenwoordig nog wel lang mooi blijven...
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbijquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Tongpiercing! die wil nog laten zettenMaar vriendlief is er geen voorstander van.
Tattoo wil ik zelfs nog laten uitbreiden
O en hoi![]()
Mee eensquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dat
Maar ik snap het wel als het iets symboliseert of ergens voor staat.
En dan geen huge schilderij zoals Koen zei
mijk, dat vind ik iets anders danquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mee eens.
Een kennis van me heeft op haar rug bijvoorbeeld een tatoeage laten zetten met de afbeelding van haar overleden zoontje (die was toen 3 of zo).
Als ie ver genoeg naar achteren is gezet voel je er niks van, of je moet je hele tong in iemand zn mond raggenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbij
Maar nogmaals, persoonlijke smaak
PriemBabequote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Tongpiercing! die wil nog laten zettenMaar vriendlief is er geen voorstander van.
Tattoo wil ik zelfs nog laten uitbreiden
O en hoi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
QFTquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las een letter te weinig in het laatste woord.
je gaat toch niet elke wildvreemde aanspreken om naar het verhaal achter zijn tatoo te vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je toch vragen
same herequote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft een mooie betekenis en symboliseert de herinnering aan hem die ze altijd bij zich zal dragen.quote:
een tongpiercing vind ik in elk geval nog wel okquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbij
Maar nogmaals, persoonlijke smaak
Nee dat nietquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat toch niet elke wildvreemde aanspreken om naar het verhaal achter zijn tatoo te vragen![]()
dat zijn altijd van die Hells Angels types man met tatoo's, die slaan je gelijk op je bek
Vooroordeel![]()
Gevalletje 'Waar het hard van vol is'?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
iedereen z'n meug, ik vind het niks.... maar degenen die het mooi vinden, feel free to have 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ie ver genoeg naar achteren is gezet voel je er niks van, of je moet je hele tong in iemand zn mond raggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
PriemBabe!
MPGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe ah vriendlief zou het ook goedvinden hoor; mocht ik wel doenAndere piercings heeft ie ook toegelaten (en stond ie wel achter
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
nah, als je snel leest, mis je soms een letterquote:
hey Priemiequote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MPG![]()
Hehe ah vriendlief zou het ook goedvinden hoor; mocht ik wel doenAndere piercings heeft ie ook toegelaten (en stond ie wel achter
)
Whehehequote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MPG![]()
)
quote:
ik ook nietquote:
nog 5 uur en een kwartier hierquote:Op maandag 28 maart 2011 11:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook niet
maar ik ben er pas sinds 10:00
Duurt dus nog wel ff
Gekkiequote:
Ik heb een intieme piercing jaquote:
nog 3 uurquote:Op maandag 28 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog 5 uur en een kwartier hier
Zeur niet. Maak je er liever druk over of je nog eens mee UIT ETEN wordt genomenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:58 schreef Joysa het volgende:
Weekje vrij hebben
Morgen alsnog naar een cursus moeten
In een gat waar ik de weg niet weet.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gekkie
[..]
Ik heb een intieme piercing ja
[..]
Gekkie
[..]
Ik denk dat ik dat dan weer niet zou kunnen..quote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mee eens.
Een kennis van me heeft op haar rug bijvoorbeeld een tatoeage laten zetten met de afbeelding van haar overleden zoontje (die was toen 3 of zo).
Je hebt zn berichten gelezen, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeur niet. Maak je er liever druk over of je nog eens mee UIT ETEN wordt genomen!
[..]
Gekkie
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan willen we wel foto's zien, natuurlijk![]()
.
wat is het verhaal achter jou tatoo?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat dan weer niet zou kunnen..
Maar mijne is ook niet zomaar
Now I'm curiousquote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat dan weer niet zou kunnen..
Maar mijne is ook niet zomaar
Whehequote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt zn berichten gelezen, dus dat komt wel goed
Kijk in haar fobo, dan weet je waar hij zit.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Now I'm curious
Je was op de meet te erg ingepakt om tattoo te spotten
Ik zou bijna terug gaanquote:
Een paar keer tot 10 tellen, rustig in en uit blijven ademen..quote:
owja verdomd die heb ik gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk in haar fobo, dan weet je waar hij zit.
persoonlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat is het verhaal achter jou tatoo?
Begin jij nou ook alquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor of nadat je je rijbewijs hebt gehaald?.
Daar gebeurt helemaal niets.quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een paar keer tot 100 tellen, rustig in en uit blijven ademen..
Whehehehehehequote:
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor of nadat je je rijbewijs hebt gehaald?.
rijbewijs is wel makkelijker hoorquote:
Ik zie er genoeg op die ik wil hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ik heb nog geen nagellakjes op marktplaats gezien...
jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaquote:
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg op die ik wil hebben
[..]
jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa
quote:
Zoiets. En punten sparen gaat ook snel!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die krijg je bij een pakje boter toch?
Geen idee, niks van meegekregenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet weg maar wilde toch fors minderen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. En punten sparen gaat ook snel!
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die krijg je bij een pakje boter toch?
Ik bekijk het maar van de positieve kant.. nu fiets of loop ik nog overal heenquote:
Whehehe.... Das ook weer zoquote:Op maandag 28 maart 2011 12:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bekijk het maar van de positieve kant.. nu fiets of loop ik nog overal heen
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Ik wou eigenlijk zeggen dat ik de piercing wel wil laten zetten als ik weer wat geld heb; maar aangezien ik net weer lakjes heb gekocht; is dit weer behoorlijk tegenstrijdig![]()
(Gelukkig heb ik mijn rijbewijs al![]()
![]()
)
ik zou best wel willen fietsen, maar dagelijks 160 km.....quote:
zandbakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even zandbakzand halen![]()
En een autosleutel laten bijmaken
Vooral dat laatste is een goed ideequote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ren ze!quote:
Water drinken en kotsen.quote:
Doe maar even wat eten dan! Gaat het vanzelf weer beter.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik denk te weinig gegeten, dus ga alvast het eten warm maken. vanavond sporten, dus nu warm eten, vanavond gewoon een boterham.
Wij gingen ook even informerenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
heeeerlijk vind ik dat. ik wou dat ik het kon.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik denk te weinig gegeten, dus ga alvast het eten warm maken. vanavond sporten, dus nu warm eten, vanavond gewoon een boterham.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij gingen ook even informeren80 euro voor een sleutel met mechanisme voor deurvergrendeling
Ja idd mag je blij mee zijn denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig moet ik er eentje laten maken voor een oud barrel
Liebchenquote:
Hmm..ja..wij hebben wel allebei eentje van de Volvo, maar de mijne ligt eigenlijk altijd thuisquote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd mag je blij mee zijn denk ik
We hebben wel 2 sleutels maar ik denk dat we het eerst maar eens gaan proberen dat J. de autosleutel met papieren hier thuis laat liggen.. dan die andere sleutel gewoon als 'reserve' houden
Ipv allebei een sleutel
Hoe laat was je hier?quote:
Aaaah. Hersenspoelingquote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag Jumbo training & zondag naar Sealife
Jumbo-training.quote:
Tot later : *quote:
Ik zie het wel, ik neem aan dat ik er wel voor betaald krijg iggquote:Op maandag 28 maart 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Jumbo-training.![]()
Heb et zelf ooit gehad met C1000-training.
Whehe. Geen idee, bij C1000 schreef ik er toen gewoon uren voor...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie het wel, ik neem aan dat ik er wel voor betaald krijg igg
Hier is het anders prima te doen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
Jammer, het is net te fris buiten om buiten te lunchen... dan was het gisteren toch lekkerder.
in de zon is prima, maar als de zon weg is ...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
Jammer, het is net te fris buiten om buiten te lunchen... dan was het gisteren toch lekkerder.
das ook lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Muck het volgende:
Wat een begin van de dag
Eerst schrik je je de pleuris, omdat TJ zijn werkpas zoekt. Vervolgens blijkt de was die gister de machine ingegaan was niet gecentrifugeerd of afgepompt te zijn en staat de keuken blank als je het op wilt hangen
IJskoud water over mijn blote voetjesquote:
llekker frisquote:
Een andere meet!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Het was maar een grapje
Je weet dat ik zondag wat anders heb
Hier 10 graden, maar dat wordt nog wel meer denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is hier maar 7 graden volgens Buienradar.
Dat is niet zo fijn neequote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Muck het volgende:
Wat een begin van de dag
Eerst schrik je je de pleuris, omdat TJ zijn werkpas zoekt. Vervolgens blijkt de was die gister de machine ingegaan was niet gecentrifugeerd of afgepompt te zijn en staat de keuken blank als je het op wilt hangen
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Het was maar een grapje
Je weet dat ik zondag wat anders heb
ik probeer NBT ook al een tijdje te pakken te krijgen, lukt telkens nietquote:
Met gisteren scheelt het denk ik de helft hier... toen voelde het aan als een graad of 14/15.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier 10 graden, maar dat wordt nog wel meer denk ik
Bij bedrijven die games maken in Nederland natuurlijk! Ik ken een (ex)collega die naar zo'n bedrijf toe is gegaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Pheno, we hadden het laatst over testgamers. Jij zei dat dat beroep bestond in Nederland, waar kan ik dat vinden?
Gisteren was het heerlijk ja! Toen heb ik nog een hele tijd op het balkon zitten lezenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met gisteren scheelt het denk ik de helft hier... toen voelde het aan als een graad of 14/15.
Ik hoef haar 3e keus niet te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor NBT... LL is eerste keus, ik ben tweede keus...
Ik ook... en zitten laptoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Gisteren was het heerlijk ja! Toen heb ik nog een hele tijd op het balkon zitten lezen
heb je tipsquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij bedrijven die games maken in Nederland natuurlijk! Ik ken een (ex)collega die naar zo'n bedrijf toe is gegaan.
Ik vind laptoppen in de zon niet zo fijnquote:
Ik had de laptop opgeladen toen ik een boek zat te lezen... maar ik ben tot een derde van het boekenweekgeschenk gekomen, en ik heb betere boeken gelezen...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind laptoppen in de zon niet zo fijn
En ik had geen zin om stroom te trekken naar het balkon
Guerrilla zal bv een eigen testafdeling hebben, denk ik. Het is natuurlijk wel zo dat er vacatures moeten zijn bij zulke ontwikkelstudio's.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je tips
Ik heb gegoogled, maar kon niks vinden
Mijn batterij is aan vervanging toe, dus dat werkt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de laptop opgeladen toen ik een boek zat te lezen... maar ik ben tot een derde van het boekenweekgeschenk gekomen, en ik heb betere boeken gelezen...
Herkenbaar... ik wil ook al heel lang in een ander boek beginnen, maar doe dat steeds nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn batterij is aan vervanging toe, dus dat werkt niet
Ik heb het boekenweekgeschenk wel liggen, maar ik lees nog 2 andere boeken, dus ben er nog niet aan toegekomen
Nee, KPD. Want daar kom ik heul vaakquote:
thxquote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Guerrilla zal bv een eigen testafdeling hebben, denk ik. Het is natuurlijk wel zo dat er vacatures moeten zijn bij zulke ontwikkelstudio's.
ik wist hetquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, KPD. Want daar kom ik heul vaak
Ja games dus
Je komt heel vaak bij KPDquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, KPD. Want daar kom ik heul vaak
Ja games dus
Ik vind het niet zo erg, want de boeken die ik lees zijn tofquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik wil ook al heel lang in een ander boek beginnen, maar doe dat steeds niet.
Met jouquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Je zou maar hele dagen Killzone mogen testen
Welke ben je aan het lezen nu dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, want de boeken die ik lees zijn tof
Dat ben ik alquote:
Ja, eentje dusquote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mart, al reacties gekregen op je onderschrift?
HA DICH!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Joysa het volgende:
vraarie? Jumbo-training?![]()
5,1 km in een half uur.. tevreden genoeg.
Not my kind of gamequote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Je zou maar hele dagen Killzone mogen testen
Ja, Jumbo training van de 7 zekerheden.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Joysa het volgende:
vraarie? Jumbo-training?![]()
5,1 km in een half uur.. tevreden genoeg.
sararaats?quote:
Ik weet alles van de 7 zekerhedenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Jumbo training van de 7 zekerheden.
Jeweetz
Ik wil ook rennen met jou![]()
Alles wat de klant wil moet je doen.quote:
Ik wil Gears of War 3 testenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Not my kind of game
Denk ik, ik heb de debugversie nog hier liggen, misschien ooit tijd voor
Oe, dat opent perspectieven... waar werk jij ook alweer?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alles wat de klant wil moet je doen.
Meer hoef je niet te weten
Werk jij ook bij Jumbo?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
[.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[quote]Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werk jij ook bij Jumbo?
.]quote:
Whahahahahahaahaha.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, dat opent perspectieven... waar werk jij ook alweer?
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke ben je aan het lezen nu dan?
En ik wil al een tijdje beginnen, maar gun mezelf te weinig leestijd... dus dan pak ik een wat dunner boek.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik daar ooit in de buurt zijn, dan zal ik mijn wensenlijstje meenemen voor je!
Had dat eerder gezegd....quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |