Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna de laptop stuk...Ik bleef hangen achter het kabeltje, stuiterde die zo op de vloer
Beeldscherm zwart.... Gereboot en nu doet ie het gewoon weer
Wat een mazzel
Krullebolquote:
Was even flink schrikkenquote:
Ik ben ook best onhandig, maar mijn laptop heb ik nog nooit laten vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KrullebolHoe ist?
[..]
Was even flink schrikkenBen toch wel gehecht aan mijn laptopje
![]()
Lekker slapen solquote:
Ik ook nog nooit hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook best onhandig, maar mijn laptop heb ik nog nooit laten vallen.
wow zo heb ik een laptop van mijn werk dus verkloot ooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna de laptop stuk...Ik bleef hangen achter het kabeltje, stuiterde die zo op de vloer
Beeldscherm zwart.... Gereboot en nu doet ie het gewoon weer
Wat een mazzel
Batsmeneerquote:
Ja, ik kneep em ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
wow zo heb ik een laptop van mijn werk dus verkloot ooit.
bij mij bleef t beeldscherm toen zwart
Mijn nieuwe telefoon is alweer minstens drie keer gestuiterd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit hoorMaar voor alles is een eerste keer
HA!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon is alweer minstens drie keer gestuiterd.
U zeiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stop met topics maken. Alweer vergeten het nummer aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |