Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Ik ook niet.quote:
ben jij een jongen jongen??quote:
Ja dit dus...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:20 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben ook niet echte een meisje meisje. Ik rijd vaak veel te hard kan schelden als een bootwerker en steek weleens bij middelvinger tegen iemand op.
Aan de andere kant vind ik wel heel leuk om mij vrouwelijk te kleden en op te maken.
ik vind je wel een lief meisje hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een meisje-meisje, maar ik hou ook van voetbalOp de meet heb ik zelfs nog gevoetbald. En hou van gamen.... vooral shooters
En vroeger klom ik in bomen.... Dus ben niet echt een meisje-meisje...
Pinguïn pinguïnquote:
quote:
en .. duck is mannelijk of vrouwelijk ??:Pquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno
Zit trouwens in de 2e sollicitatieronde, maar dat wist je zelf wss ook al
oooh, zo!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
ja de zin klopte niet haha.
je hebt van die meisje meisjes die niks oppakken omdat anders de nagels afbreken enzo
Als ie kwakt dan is het een mannelijke.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en .. duck is mannelijk of vrouwelijk ??:P
Was er weer een vacature voor gamesquote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pheno
Zit trouwens in de 2e sollicitatieronde, maar dat wist je zelf wss ook al
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie kwakt dan is het een mannelijke.
Je stuurt nog maar in hoor, het nieuwtje staat nog op de site.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was er weer een vacature voor games
Damn gemist
[..]
in mijn geval mannelijk... heb niet zoveel vrouwelijke trekjesquote:Op maandag 28 maart 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en .. duck is mannelijk of vrouwelijk ??:P
[..]
Zie, ik heb geen alcohol nodig om onzin uit te kramen, ik ben een natuurtalent!quote:
ga je vandeweek trouwens nog naar gorinchem?? is on en offshore beurs...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
in mijn geval mannelijk... heb niet zoveel vrouwelijke trekjes
lekker vrij vandaag ??quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie, ik heb geen alcohol nodig om onzin uit te kramen, ik ben een natuurtalent!
Ga ik vanavond doen!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je stuurt nog maar in hoor, het nieuwtje staat nog op de site.
Wanneer? Ga jij wel?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ga je vandeweek trouwens nog naar gorinchem?? is on en offshore beurs...
ja, vandaag parttimedag he, dus dat kost geen verlof.quote:
Heb trouwens mijn review, nieuwsbericht en banner al afquote:Op maandag 28 maart 2011 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie, ik heb geen alcohol nodig om onzin uit te kramen, ik ben een natuurtalent!
Sleutelenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben een Nerd, tot ik gereedschap in mijn handen hebt
Tip: tjek egt goet aan speling en zulcks.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb trouwens mijn review, nieuwsbericht en banner al af![]()
Was tof om te doen maar ook wel pittig een 1e review schrijven![]()
Vanmiddag of vanavond ff insturen.
zelf een review heb ik al klaar liggen geloof ik, een keer voor een andere site geschreven.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb trouwens mijn review, nieuwsbericht en banner al af![]()
Was tof om te doen maar ook wel pittig een 1e review schrijven![]()
Vanmiddag of vanavond ff insturen.
Okquote:Op maandag 28 maart 2011 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip: tjek egt goet aan speling en zulcks.
Had je anders verwacht van 'm?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:30 schreef Joysa het volgende:
Spreek je af met de baas dat je tussen 11 en half 12 belt, zit ie natuurlijk weer in vergadering
Klopt, maar daarvoor kun je nu wel spieken bij reviews van ons, wat wordt er zoals in besproken. Een "de graphics zijn veeeeeeeeeeettt" moet wel onderbouwd worden natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok![]()
Maar wordt er rekening mee gehouden dat je nog niet veel ervaring hebt met reviews schrijven? Tenslotte moet je daar ook in groeien.
Begrijp ik, en daar kijk ik idd naarquote:Op maandag 28 maart 2011 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, maar daarvoor kun je nu wel spieken bij reviews van ons, wat wordt er zoals in besproken. Een "de graphics zijn veeeeeeeeeeettt" moet wel onderbouwd worden natuurlijk
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daaromquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:33 schreef DaMart het volgende:
O, er was al heel lang een nieuw topic... ik zat nog op pagina 5 voor ik gebeld werd.
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:OMG OMG OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
O, er was al heel lang een nieuw topic... ik zat nog op pagina 5 voor ik gebeld werd.
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ook nog zo'n piercingtiepje
Same shit, different day
SC hopper present
Mja, dat dus... en ja, ik heb haar enorm zitten uitlachen, dat ze zich dáár druk over maaktquote:
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:En dat was waarschijnlijk ook een getatoeerde wenkbrauw of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:haha, is idd niet een type dat eisen moet stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |