OMG, like, WTF?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan haar eisen voldoet....
En dat binnen 5 minuten chattenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu al onder de duim proberen te krijgen
Meisje-meisjes zijn heel leuk...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Meisje-meisjes zijn niet leuk of mag ik niet naar baardgroei vragen?
ja de zin klopte niet haha.quote:
Je nickname op Paiq is Dirty Hairy?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Meisje-meisjes zijn heel leuk...![]()
![]()
![]()
maar wtf naar baardgroei vragen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan haar eisen voldoet....
oud grapje hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Panda72 het volgende:
Ga je een voorstellingsronde doen met een stagiare. Word het arme kind in de war gemaakt omdat mijn collega's zich allemaal voorstellen met een andere naam.
Maar een afgebroken nagel is ook heul niet leukquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja de zin klopte niet haha.
je hebt van die meisje meisjes die niks oppakken omdat anders de nagels afbreken enzo
kom jij naar de meet Joysa?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar een afgebroken nagel is ook heul niet leuk![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
o en je handen mogen zeker ook niet vies wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja inderdaad maar mijn collega's vervallen graag in oude grappen.quote:
Je klinkt zelfs als een jongetjequote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een meisje-meisje, maar ik hou ook van voetbalOp de meet heb ik zelfs nog gevoetbald. En hou van gamen.... vooral shooters
En vroeger klom ik in bomen.... Dus ben niet echt een meisje-meisje...
Oh jawel, en die nagels groeien ook wel weerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o en je handen mogen zeker ook niet vies worden
Ik moet er vrij voor gaan vragen...quote:
Alsof jij op onderzoek gaatquote:
ik ben ook geen meisje meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een meisje-meisje, maar ik hou ook van voetbalOp de meet heb ik zelfs nog gevoetbald. En hou van gamen.... vooral shooters
En vroeger klom ik in bomen.... Dus ben niet echt een meisje-meisje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |