quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat best schattig eigenlijk als vrouwen een beetje meisje-meisje zijn![]()
.
En sowieso moeten vrouwen gewoon vrouwelijk zijn en geen halve mannen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Ik vind dat best schattig eigenlijk als vrouwen een beetje meisje-meisje zijn![]()
.
wat is paiq??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik vond het wel een leuk kado voor mijn mannetje... maar ik hou niet van Vouchers enzo... Ik wil gelijk een dag reserverenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb het gezien ja
Alleen niemand die het me cadeau doet
Ja, wel vet dat ook de dag op dvd wordt vastgelegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk kado voor mijn mannetje... maar ik hou niet van Vouchers enzo... Ik wil gelijk een dag reserveren
ik zie wel de zon, maar zit in een bedompt hok nuquote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon schijnt in m'n gezicht ..
en de lamellen kunnen niet dichter
Een of andere veeleisende datingsite begreep ik gisteren van DM.quote:
Jullie hebben elkaar al?quote:
[..]
.
paiq heb ik me uitgeschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja beetje meisje meisje niet erg, maar niet de overdreven meisjes meisjesYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan haar eisen voldoet...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef NBT het volgende:
Zoooow.... ff dingetjes gedaan, nu weer ff tijd.
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan heet eisen voldoet....
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon schijnt in m'n gezicht ..
en de lamellen kunnen niet dichter
Ik heb me overal uitgeschreven, behalve daar... af en toe kijk ik er nog eens, zoals gisteren. Gelukkig vloog mijn thee niet over mijn laptop, toen ik die vraag lasquote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
paiq heb ik me uitgeschreven
mja beetje meisje meisje niet erg, maar niet de overdreven meisjes meisjes
leg die eens uit?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het niveau oppassen voor mn nagels ?
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan heet eisen voldoet....
Esteetje houdt volgens mij van Snow Patrolquote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest meteen aan deze denken:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Esteetje houdt volgens mij van Snow Patrol
Hij had moeten zeggen: geen haar op mijn lichaam dat daar aan denkt!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu al onder de duim proberen te krijgen
is het soms een Datingsite van de Smoothy Clubquote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu al onder de duim proberen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |