Hoi lief aapje, hoe is het nou?quote:
Hoi snuitjequote:
Limboquote:
ik ben nog nooit naar een meet geweestquote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het wordt zomaar gewoon eentje waar ik niet bij ga zijn
Jep... en alle andere koopjesquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lief aapje, hoe is het nou?
Hier wel okee, wel een erg zware nacht gehad (en niet in de leuke zin)
[..]
Hoi snuitje
bij jouW niet dan??quote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij jouw is de keuze al definitief NEE dus
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, het woord 'koopjes' valt en ze beginnen meteen te soppen...
* DaMart duikt snel weg.
...quote:
wok ook weer wakkerquote:
buuhquote:
honneponnetjequote:
jaquote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef Barreltje het volgende:
Taartje!!
was thijs aan het spoken vannacht??
haha, een niet te missen in kopperquote:
weekendje ziek/zwak/misselijk geweest maar nu gaat het goed dus zo gewoon werken van 12:30 naar 21:00quote:Op maandag 28 maart 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lief aapje, hoe is het nou?
Hier wel okee, wel een erg zware nacht gehad (en niet in de leuke zin)
Hmmmm NL taalgevoel is nog niet wakkerquote:
Arme Thijs en wakkergehouden jijquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
ja![]()
hij wilde niet slapen, huilde heel veel en heel hard en riep de hele tijd maaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
uiteindelijk zei hij dat zijn oren zeer deden, maar daar kon ik niets bijzonders aan ontdekken en net zei hij dat het over was.
en hoi
quote:
kwa koopjes een echte vrouw / vrouw.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben dan ook een echte vrouw, ik hou ook van roze en tasjes en schoenen en versierseltjes en en en en en van die dingen
dat is ook altijd in het weekend he, stomme ziekquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
weekendje ziek/zwak/misselijk geweest maar nu gaat het goed dus zo gewoon werken van 12:30 naar 21:00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |