Wil je nu geen tweede keus meer zijn?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was al eerste keus..
En nu ben ik echt weg want ik moet zo weg
doegiedoegie LLquote:Op maandag 28 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was al eerste keus..
En nu ben ik echt weg want ik moet zo weg
vind ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik twijfel nog
[..]
19 mei is een mooie dag![]()
Ik kan het echt nog niet eerder zeggen.....quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
19 mei, mooie deadline voor mij dan ook
ohh in DAT geval....quote:Op maandag 28 maart 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je komt, dan krijg je een knuffel van mij!
quote:
quote:
DAT DUSquote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzzz misschien dat ik toch maar even wacht met de 3 DS
Zet je het 3d-effect wel aan, dan moet je dat scherm op 25 tot 30 centimeter van je gezicht houden om het effect van het stereoscopische 3d-beeldscherm optimaal mee te krijgen. Beweeg je enigszins naar links, rechts, boven of beneden, dan merk je direct verschil. Daarmee is de enige handicap van 3d-gaming zonder bril genoemd: het werkt alleen vanuit een specifieke kijkhoek. Het onderste scherm heeft overigens geen 3d-functionaliteit.
Of gewoon van mn huidige DS genietenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAT DUS
Beter op volgende generatie wachten !
mja ik was ook al even stilquote:
Niet alleen daarover hoorquote:
nee hoor niet bewustquote:
ja, het wordt zomaar gewoon eentje waar ik niet bij ga zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik was ook al even stil
goedemorgen taartje
kans dat wij kunnen is ook kleinquote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het wordt zomaar gewoon eentje waar ik niet bij ga zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |