Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Graag gedaanquote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf
eignelijk nooit echt aan gedacht
hebben, hebben, hebben...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk wel of er nog iets intressants voorbij komt. Ik weet niet of ik me in kan houden als de nieuwe iPad langs komt
dankequote:
die zal nog niet in de hunt zittenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk wel of er nog iets intressants voorbij komt. Ik weet niet of ik me in kan houden als de nieuwe iPad langs komt
3 DS komt wss wel.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
moet de website het wel doenquote:
Geruchten gaan van welquote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
danke
[..]
die zal nog niet in de hunt zitten
Lijkt me ook lullig... heb je net 2 maanden die ipad, ga je de 2 kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Maar ik heb in januari de eerste iPad gekregen als kadootje, zomaar.......
Ja dat is wel waarquote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me ook lullig... heb je net 2 maanden die ipad, ga je de 2 kopen
Zo moeilijk is dat niet hoor... gewoon zo'n ding niet willen hebben!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zou ik 'm ook niet kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar
Maar eigenlijk heb ik geen iPad 2 centjes
Heb je um?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is al langs gekomen
200 Euro
Nee ik heb hem nietquote:Op maandag 28 maart 2011 10:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je um?
Heb jij sinds vannacht de hunt gevolgd?
Nee ga ik ook niet doenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik heb hem niet
Al had ik hem wel kunnen hebben, want ik lag vannacht tot 2 uur wakkerKlote zomertijd
Nope, schiet je niks mee op... dingen kopen, terwijl je er eigenlijk het geld niet voor hebt en het niet 1 van de primaire levensbehoeften is...quote:
zo snel te overtuigen?quote:
inderdaad, beetje Failquote:Op maandag 28 maart 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan je nou koopjes hunten als de site het niet eens doet
Waarom doe je zo tegen me.quote:
dat dus...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
gadgets![]()
wel leuk maar ik heb het geld er meestal niet voor over
serieus?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat dus...
plus dat ik natuurlijk de portemonnee niet beheer thuis
ik krijg ook er ook te weinig zakgeld voorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat dus...
plus dat ik natuurlijk de portemonnee niet beheer thuis
Nee, niet helemaal...quote:
ik krijg alleen eten en drinken en soms slaagsquote:Op maandag 28 maart 2011 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik krijg ook er ook te weinig zakgeld voor
Niks te klagen dusquote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik krijg alleen eten en drinken en soms slaags
pff geef je nu gewoon toe richting haar ?quote:
Bemoei je er niet meequote:Op maandag 28 maart 2011 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff geef je nu gewoon toe richting haar ?
ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik krijg alleen eten en drinken en soms slaags
Typisch vrouwen, het woord 'koopjes' valt en ze beginnen meteen te soppen...quote:
quote:
Ik zet het meteen in mijn agenda, dan zal ik dan vanmiddag ff doen als ik thuis kom...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij al met je vriend over de meet gehad?
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, het woord 'koopjes' valt en ze beginnen meteen te soppen...
* DaMart duikt snel weg.
Kom je ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zet het meteen in mijn agenda, dan zal ik dan vanmiddag ff doen als ik thuis kom...Wanneer was tie ook alweer?
[..]
* DaMart duikt snel weg.
Ja, zo druk?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed, drukke week voor de boeg.
Met jou?
18 juni.. alleen 19 juni is het vaderdag geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zet het meteen in mijn agenda, dan zal ik dan vanmiddag ff doen als ik thuis kom...Wanneer was tie ook alweer?
Ik ben brak door zomertijdquote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, zo druk?
Mijn weekend is weer voorbij daar baal het van, verder is het maandagmorgen, dus ook nog niet op en top vrolijk.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij al met je vriend vrouw over de meet gehad?
haha, gastquote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart duikt snel weg.
jawelquote:
en de opdracht niet zoveel kleding vies te maken e.d.quote:
Net zoals ik jaren geleden in de kantine van mijn werk vertelde hoe een secretaresse zat te klooien om een radio werkend te krijgen, en afsloot met de zin "Vrouwen en techniek he, gaat niet goed samen..." Toen viel er een doodse stilte, keek ik om me heen en zag ik dat er zo'n 10 vrouwen zaten en 3 mannen of zo...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals ik jaren geleden in de kantine van mijn werk vertelde hoe een secretaresse zat te klooien om een radio werkend te krijgen, en afsloot met de zin "Vrouwen en techniek he, gaat niet goed samen..." Toen viel er een doodse stilte, keek ik om me heen en zag ik dat er zo'n 10 vrouwen zaten en 3 mannen of zo....
Misschien wel ja..quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor mij een extra reden om toch te willen komen
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kan er wrs zowieso bij zijn met de BBQ, maar moet nog even onderhandelen over het overnachten
Ik koop hem niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
pgr?
Morgen is de dagaanbieding de 3DS
Ik had je een bitch slap gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals ik jaren geleden in de kantine van mijn werk vertelde hoe een secretaresse zat te klooien om een radio werkend te krijgen, en afsloot met de zin "Vrouwen en techniek he, gaat niet goed samen..." Toen viel er een doodse stilte, keek ik om me heen en zag ik dat er zo'n 10 vrouwen zaten en 3 mannen of zo....
de KSC meet?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik koop hem niet.
Sparen voor een ander doel, jeweetz
wat is er toch met dat iBood??quote:
De manager van mijn manager zat er ook bij, en die begon te knikken en verbrak de stilte met de woorden: "Kijk, zo houd je de stemming er goed in!"quote:Op maandag 28 maart 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij zegt wat die drie mannen dachten
daar kan je voor weinig leuke dingen kopen.quote:
Omdat ik nu misschien kom?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En trouwens ik weet geen eens of ik kom.
* MaleDuck mompelt iets over de koopzieke consumptiemaatschappij, waarin deze site de hongerige kopers prikkelt door zaken net wat goedkoper aan te bieden...quote:
Ik weet het ook nog niet hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En trouwens ik weet geen eens of ik kom.
En mij een beetje verplichten?quote:
Jij hebt ook het vaderdagprobleem en kinderen die niet zelfstandig ontbijt op bed kunnen maken, zeker?quote:
Ik deel al met LLquote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je ook slapen? Zo ja: kamer delen?
daar hebben ze mij niet voor nodig en mijn vader vind het leuker als ik gewoon langskom zonder verplichtingenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt ook het vaderdagprobleem en kinderen die niet zelfstandig ontbijt op bed kunnen maken, zeker?
Alleen het feit dat het vlak voor vaderdag is maakt het er niet makkelijker opquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je ook slapen? Zo ja: kamer delen?
Dat dus... mits mogelijkquote:
Dat klinkt bekend, maar als ik blijf overnachten, verwacht ik dan natuurlijk wel een bijzonder ontbijtje omdat ik vader benquote:Op maandag 28 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar hebben ze mij niet voor nodig en mijn vader vind het leuker als ik gewoon langskom zonder verplichtingen
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar kan je voor weinig leuke nutteloze dingen kopen.
Dat dus. Ik koop dingen pas als ik ze echt nodig heb, niet omdat ze nu toevallig een procent goedkoper zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over de koopzieke consumptiemaatschappij, waarin deze site de hongerige kopers prikkelt door zaken net wat goedkoper aan te bieden...
Dan is DaMart 2de Keus.quote:
dat krijg je ook heus wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend, maar als ik blijf overnachten, verwacht ik dan natuurlijk wel een bijzonder ontbijtje omdat ik vader ben![]()
oh maar als jij komt kom ik ook dus die keus vervalt dan automagischquote:
Mja, mijn vader maakt het ook niet uit of ik nou 's ochtends of 's middags een fles drank langsbrengquote:Op maandag 28 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar hebben ze mij niet voor nodig en mijn vader vind het leuker als ik gewoon langskom zonder verplichtingen
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat krijg je ook heus wel hoorgoed ontbijten daar bij KG
![]()
![]()
[..]
oh maar als jij komt kom ik ook dus die keus vervalt dan automagisch
Zo doe ik het ook, zelfs check ik ook nog even of de versie die ik koop, een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik koop dingen pas als ik ze echt nodig heb, niet omdat ze nu toevallig een procent goedkoper zijn.
vervallen..... wel op blijven letten he.quote:
ik heb wel iets anders aan me hoofd dan vaderdagquote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, mijn vader maakt het ook niet uit of ik nou 's ochtends of 's middags een fles drank langsbreng.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
vervallen..... wel op blijven letten he.
Ik ook hoor....quote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik koop dingen pas als ik ze echt nodig heb, niet omdat ze nu toevallig een procent goedkoper zijn.
ja?quote:
hoezo?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders aan me hoofd dan vaderdag
Trouwerijquote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders aan me hoofd dan vaderdag
Ik?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
Ik ben een en al liefde!![]()
![]()
![]()
En lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
![]()
![]()
nietesquote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, jij houdt mij voor de gekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een zelf gemaakte bom, mag dat ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgend jaar is het weer vader dag hoor :p
alhoewel wij er thuis niet echt meer aan doen.. het is leuk als je je zelfgemaakte pennenbakje aan je pa/ma kan geven.. maar die overtrokken commercie..![]()
yep, maar ik kan het m'n kids niet aan doen er niet te zijn wanneer ze hun zelfgemaakte kadootjes willen aanbieden, dat is not donequote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
alhoewel wij er thuis niet echt meer aan doen.. het is leuk als je je zelfgemaakte pennenbakje aan je pa/ma kan geven.. maar die overtrokken commercie..![]()
djiez, wel erg veel twijfelaars zeg. Kan er geen andere datum bedacht wordenquote:
Dus jij freubelt ieder jaar nog twee keer iets in elkaarquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
tekeningen en knutselwerkjesquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
mja.. als je dat nodig vind...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
een zelf gemaakte bom, mag dat ook?
wat is er kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen we deze dag gewoon overslaan en gewoon morgen weer verder gaan?
wij moeten 2 keer jah zeggen..quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij freubelt ieder jaar nog twee keer iets in elkaar
'respect' hoor
Je hoeft maar 1 keer ja te zeggen trouwens, tenzij je natuurlijk ook in de kerk trouwt, dan heb je gelijk met![]()
![]()
gewoon ma/di/wo/do overslaan en beginnen op vrijdagquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
een 3DS komt er bij mij voorlopig nog niet in. #D techniek zonder brilletje is me nog veeeel te erg 'beta'momenteelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook hoor....
Ik wil de 3DS sowieso al hebben, in de winkel issie 250.
En op ibood gaat hij er voor 200 euro de deur uit. Dat scheelt toch 50 euro
[..]
ja?
welnee!! je bent vandaag een held.. !quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Ow, ik heb niet aan hoeven geven dat ik er vrijwillig was...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij moeten 2 keer jah zeggen..
eenmaal dat je er vrijwillig bent
en eenmaal dat we willen trouwen
Whehe, als je maar wel drank brengt, zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, mijn vader maakt het ook niet uit of ik nou 's ochtends of 's middags een fles drank langsbreng.
Een aanvaard aanbod kun je niet zomaar intrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
vervallen..... wel op blijven letten he.
Pheno heeft hem toch getest? En het werkte tochquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 3DS komt er bij mij voorlopig nog niet in. #D techniek zonder brilletje is me nog veeeel te erg 'beta'momenteel
hoeft ook niet perse...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, ik heb niet aan hoeven geven dat ik er vrijwillig was...
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, jij houdt mij voor de gek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
lijkt wel een starwars pakkiequote:
werkt wel, maar lees er teveel negatieve zaken over (hoofdpijn, 3D slecht kunnen zien etc etc)quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno heeft hem toch getest? En het werkte toch
Anders gelooft de schoonfamilie niet dat hij vrijwillig met je wilt trouwen?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoeft ook niet perse...
willen wij er gewoon graag in
even doorzetten kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
dat is wederzijds hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders gelooft de schoonfamilie niet dat hij vrijwillig met je wilt trouwen?
Of een modeltreintje spoor Nquote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, als je maar wel drank brengt, zeker
Oke, dan niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een aanvaard aanbod kun je niet zomaar intrekken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkt wel, maar lees er teveel negatieve zaken over (hoofdpijn, 3D slecht kunnen zien etc etc)
Ik wacht wel op de 3DS 'lite'De 1e DS was ook rubbish
Ben jij de zoon van Phenoquote:
NERD!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moest ik ook gelijk aan denken.
Ah... ik denk ik check het evenquote:
star warsquote:
quote:
klopt, die gaan sowieso zeker komen, daarom komt een huidige 3D tv er ook nog niet inquote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel bizar als het werkt, dan is het gewoon niet verstandig nu een 3d tv te kopen... je weet zeker dat er 3d tv's komen, die zonder bril werken
Ik vind het leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus ik ben tweede keus, of je dat nou leuk vindt of niet!
Nee, hij moet eerst nog 5 weken full-time werken voor FOK!.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Pheno moest toch vandaag bij zn nieuwe baas beginnen of niet?
Ik heb me al aangemeld!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al sowieso gezegd ZEKER naar de meet te komen en wie ZEKER NIET ?
In die laatste categorie weet ik alleen Barretje (en Trev volgens mij)
Ik ben twijfelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al sowieso gezegd ZEKER naar de meet te komen en wie ZEKER NIET ?
ik twijfel nogquote:
19 mei is een mooie dagquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben twijfel
Ik beslis graag op het laatste moment, 19 mei ofzo
domperquote:
19 mei, mooie deadline voor mij dan ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben twijfel
Ik beslis graag op het laatste moment, 19 mei ofzo
Op 18 juni ben ik er wel bij, maar weet nog niet hoe laat ik kom en of ik blijf slapen...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Wil je nu geen tweede keus meer zijn?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was al eerste keus..
En nu ben ik echt weg want ik moet zo weg
doegiedoegie LLquote:Op maandag 28 maart 2011 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was al eerste keus..
En nu ben ik echt weg want ik moet zo weg
vind ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik twijfel nog
[..]
19 mei is een mooie dag![]()
Ik kan het echt nog niet eerder zeggen.....quote:Op maandag 28 maart 2011 10:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
19 mei, mooie deadline voor mij dan ook
ohh in DAT geval....quote:Op maandag 28 maart 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je komt, dan krijg je een knuffel van mij!
quote:
quote:
DAT DUSquote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzzz misschien dat ik toch maar even wacht met de 3 DS
Zet je het 3d-effect wel aan, dan moet je dat scherm op 25 tot 30 centimeter van je gezicht houden om het effect van het stereoscopische 3d-beeldscherm optimaal mee te krijgen. Beweeg je enigszins naar links, rechts, boven of beneden, dan merk je direct verschil. Daarmee is de enige handicap van 3d-gaming zonder bril genoemd: het werkt alleen vanuit een specifieke kijkhoek. Het onderste scherm heeft overigens geen 3d-functionaliteit.
Of gewoon van mn huidige DS genietenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
DAT DUS
Beter op volgende generatie wachten !
mja ik was ook al even stilquote:
Niet alleen daarover hoorquote:
nee hoor niet bewustquote:
ja, het wordt zomaar gewoon eentje waar ik niet bij ga zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik was ook al even stil
goedemorgen taartje
kans dat wij kunnen is ook kleinquote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het wordt zomaar gewoon eentje waar ik niet bij ga zijn
Hoi lief aapje, hoe is het nou?quote:
Hoi snuitjequote:
Limboquote:
ik ben nog nooit naar een meet geweestquote:Op maandag 28 maart 2011 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het wordt zomaar gewoon eentje waar ik niet bij ga zijn
Jep... en alle andere koopjesquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lief aapje, hoe is het nou?
Hier wel okee, wel een erg zware nacht gehad (en niet in de leuke zin)
[..]
Hoi snuitje
bij jouW niet dan??quote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij jouw is de keuze al definitief NEE dus
[..]
* DaMart duikt snel weg.
...quote:
wok ook weer wakkerquote:
buuhquote:
honneponnetjequote:
jaquote:Op maandag 28 maart 2011 10:56 schreef Barreltje het volgende:
Taartje!!
was thijs aan het spoken vannacht??
haha, een niet te missen in kopperquote:
weekendje ziek/zwak/misselijk geweest maar nu gaat het goed dus zo gewoon werken van 12:30 naar 21:00quote:Op maandag 28 maart 2011 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lief aapje, hoe is het nou?
Hier wel okee, wel een erg zware nacht gehad (en niet in de leuke zin)
Hmmmm NL taalgevoel is nog niet wakkerquote:
Arme Thijs en wakkergehouden jijquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
ja![]()
hij wilde niet slapen, huilde heel veel en heel hard en riep de hele tijd maaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
uiteindelijk zei hij dat zijn oren zeer deden, maar daar kon ik niets bijzonders aan ontdekken en net zei hij dat het over was.
en hoi
quote:
kwa koopjes een echte vrouw / vrouw.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik ben dan ook een echte vrouw, ik hou ook van roze en tasjes en schoenen en versierseltjes en en en en en van die dingen
dat is ook altijd in het weekend he, stomme ziekquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
weekendje ziek/zwak/misselijk geweest maar nu gaat het goed dus zo gewoon werken van 12:30 naar 21:00
Er zullen altijd mensen blijven die niet kunnen, ook al kies je een andere datum.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:00 schreef Koen66 het volgende:
maar als er ZO VEEL mensen problemen hebben met 18/6, kunnen we KG dan niet lief aankijken of ie geen andere datum kan zoeken't wordt anders wel snel een mini-meet he
Al komen er wellicht wel nieuwe gezichten deze keer
dat weet ik, maar als na zo'n korte periode ST, Barretje, Trev, Toek, Muck al afgezegd hebben wordt de spoeling wel erg dunquote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die niet kunnen, ook al kies je een andere datum.
en mensen die gewoon niet komen ongeacht de datumquote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Er zullen altijd mensen blijven die niet kunnen, ook al kies je een andere datum.
quote:
\quote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
ja![]()
hij wilde niet slapen, huilde heel veel en heel hard en riep de hele tijd maaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
uiteindelijk zei hij dat zijn oren zeer deden, maar daar kon ik niets bijzonders aan ontdekken en net zei hij dat het over was.
en hoi
Dude.... Nog zeker 30 anderen die wel kunnen komenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar als na zo'n korte periode ST, Barretje, Trev, Toek, Muck al afgezegd hebben wordt de spoeling wel erg dun
ik ga sowieso niet kunnen in mei, juni of juliquote:Op maandag 28 maart 2011 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar als na zo'n korte periode ST, Barretje, Trev, Toek, Muck al afgezegd hebben wordt de spoeling wel erg dun
ik heb nog geen definitief nee gezegd maar kans is groot dat het nee isquote:Op maandag 28 maart 2011 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Kusje op je slechte nachtrust STGelukkig gaat het beter met Thijs nu
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kwa koopjes een echte vrouw / vrouw.
maar verder ook echt meisje meisje of toch niet ?
ja, dat was best sip, maar net zat hij weer in een curverbox vrachtautootje te spelenquote:
je wilt mij er niet mij hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.... Nog zeker 30 anderen die wel kunnen komen...
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
ja, dat was best sip, maar net zat hij weer in een curverbox vrachtautootje te spelen
het niveau oppassen voor mn nagels ?quote:
maar dit was van het clubje van 16 die er vorige keer bij waren.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.... Nog zeker 30 anderen die wel kunnen komen...
dikke kus tegen weinig slaapquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
ja![]()
en hoi
wrom zo sippig ?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef pgrferrari het volgende:
Echt, hou ff op over meets. [ afbeelding ]
Heb het gezien jaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.1dayfly.com/nl(...)burgring#description
Pgr
Ik vind dat best schattig eigenlijk als vrouwen een beetje meisje-meisje zijnquote:
de zon schijnt in m'n gezicht ..quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat best schattig eigenlijk als vrouwen een beetje meisje-meisje zijn![]()
.
En sowieso moeten vrouwen gewoon vrouwelijk zijn en geen halve mannen....
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Ik vind dat best schattig eigenlijk als vrouwen een beetje meisje-meisje zijn![]()
.
wat is paiq??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik vond het wel een leuk kado voor mijn mannetje... maar ik hou niet van Vouchers enzo... Ik wil gelijk een dag reserverenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb het gezien ja
Alleen niemand die het me cadeau doet
Ja, wel vet dat ook de dag op dvd wordt vastgelegd.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk kado voor mijn mannetje... maar ik hou niet van Vouchers enzo... Ik wil gelijk een dag reserveren
ik zie wel de zon, maar zit in een bedompt hok nuquote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon schijnt in m'n gezicht ..
en de lamellen kunnen niet dichter
Een of andere veeleisende datingsite begreep ik gisteren van DM.quote:
Jullie hebben elkaar al?quote:
[..]
.
paiq heb ik me uitgeschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja beetje meisje meisje niet erg, maar niet de overdreven meisjes meisjesYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan haar eisen voldoet...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef NBT het volgende:
Zoooow.... ff dingetjes gedaan, nu weer ff tijd.
[..]
.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
hahahaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan heet eisen voldoet....
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon schijnt in m'n gezicht ..
en de lamellen kunnen niet dichter
Ik heb me overal uitgeschreven, behalve daar... af en toe kijk ik er nog eens, zoals gisteren. Gelukkig vloog mijn thee niet over mijn laptop, toen ik die vraag lasquote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
paiq heb ik me uitgeschreven
mja beetje meisje meisje niet erg, maar niet de overdreven meisjes meisjes
leg die eens uit?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het niveau oppassen voor mn nagels ?
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan heet eisen voldoet....
Esteetje houdt volgens mij van Snow Patrolquote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest meteen aan deze denken:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Esteetje houdt volgens mij van Snow Patrol
Hij had moeten zeggen: geen haar op mijn lichaam dat daar aan denkt!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu al onder de duim proberen te krijgen
is het soms een Datingsite van de Smoothy Clubquote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
OMG, like, WTF?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan haar eisen voldoet....
En dat binnen 5 minuten chattenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Meisje-meisjes zijn heel leuk...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Meisje-meisjes zijn niet leuk of mag ik niet naar baardgroei vragen?
ja de zin klopte niet haha.quote:
Je nickname op Paiq is Dirty Hairy?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Meisje-meisjes zijn heel leuk...![]()
![]()
![]()
maar wtf naar baardgroei vragen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datingsite... en gisteren vroeg nieuw contact al vrij snel of ik wel zo ongeveer alle lichaamsbeharing wilde weghalen, inclusief arm- en beenhaar, omdat dat niet aan haar eisen voldoet....
oud grapje hahaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Panda72 het volgende:
Ga je een voorstellingsronde doen met een stagiare. Word het arme kind in de war gemaakt omdat mijn collega's zich allemaal voorstellen met een andere naam.
Maar een afgebroken nagel is ook heul niet leukquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja de zin klopte niet haha.
je hebt van die meisje meisjes die niks oppakken omdat anders de nagels afbreken enzo
kom jij naar de meet Joysa?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar een afgebroken nagel is ook heul niet leuk![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
o en je handen mogen zeker ook niet vies wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja inderdaad maar mijn collega's vervallen graag in oude grappen.quote:
Je klinkt zelfs als een jongetjequote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een meisje-meisje, maar ik hou ook van voetbalOp de meet heb ik zelfs nog gevoetbald. En hou van gamen.... vooral shooters
En vroeger klom ik in bomen.... Dus ben niet echt een meisje-meisje...
Oh jawel, en die nagels groeien ook wel weerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o en je handen mogen zeker ook niet vies worden
Ik moet er vrij voor gaan vragen...quote:
Alsof jij op onderzoek gaatquote:
ik ben ook geen meisje meisjequote:Op maandag 28 maart 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben een meisje-meisje, maar ik hou ook van voetbalOp de meet heb ik zelfs nog gevoetbald. En hou van gamen.... vooral shooters
En vroeger klom ik in bomen.... Dus ben niet echt een meisje-meisje...
Nog een keertje dan, omdat typen sneller gaat dan de posts van gisteren erbij zoeken:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |