Mja, mijn vader maakt het ook niet uit of ik nou 's ochtends of 's middags een fles drank langsbrengquote:Op maandag 28 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar hebben ze mij niet voor nodig en mijn vader vind het leuker als ik gewoon langskom zonder verplichtingen
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat krijg je ook heus wel hoorgoed ontbijten daar bij KG
![]()
![]()
[..]
oh maar als jij komt kom ik ook dus die keus vervalt dan automagisch
Zo doe ik het ook, zelfs check ik ook nog even of de versie die ik koop, een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeftquote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik koop dingen pas als ik ze echt nodig heb, niet omdat ze nu toevallig een procent goedkoper zijn.
vervallen..... wel op blijven letten he.quote:
ik heb wel iets anders aan me hoofd dan vaderdagquote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, mijn vader maakt het ook niet uit of ik nou 's ochtends of 's middags een fles drank langsbreng.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
vervallen..... wel op blijven letten he.
Ik ook hoor....quote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik koop dingen pas als ik ze echt nodig heb, niet omdat ze nu toevallig een procent goedkoper zijn.
ja?quote:
hoezo?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders aan me hoofd dan vaderdag
Trouwerijquote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb wel iets anders aan me hoofd dan vaderdag
Ik?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
Ik ben een en al liefde!![]()
![]()
![]()
En lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
![]()
![]()
nietesquote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik?![]()
Echt niet..![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, jij houdt mij voor de gekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een zelf gemaakte bom, mag dat ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgend jaar is het weer vader dag hoor :p
alhoewel wij er thuis niet echt meer aan doen.. het is leuk als je je zelfgemaakte pennenbakje aan je pa/ma kan geven.. maar die overtrokken commercie..![]()
yep, maar ik kan het m'n kids niet aan doen er niet te zijn wanneer ze hun zelfgemaakte kadootjes willen aanbieden, dat is not donequote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgend jaar is het weer vader dag hoor :p
alhoewel wij er thuis niet echt meer aan doen.. het is leuk als je je zelfgemaakte pennenbakje aan je pa/ma kan geven.. maar die overtrokken commercie..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |