de KSC meet?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik koop hem niet.
Sparen voor een ander doel, jeweetz
wat is er toch met dat iBood??quote:
De manager van mijn manager zat er ook bij, en die begon te knikken en verbrak de stilte met de woorden: "Kijk, zo houd je de stemming er goed in!"quote:Op maandag 28 maart 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jij zegt wat die drie mannen dachten
daar kan je voor weinig leuke dingen kopen.quote:
Omdat ik nu misschien kom?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En trouwens ik weet geen eens of ik kom.
* MaleDuck mompelt iets over de koopzieke consumptiemaatschappij, waarin deze site de hongerige kopers prikkelt door zaken net wat goedkoper aan te bieden...quote:
Ik weet het ook nog niet hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En trouwens ik weet geen eens of ik kom.
En mij een beetje verplichten?quote:
Jij hebt ook het vaderdagprobleem en kinderen die niet zelfstandig ontbijt op bed kunnen maken, zeker?quote:
Ik deel al met LLquote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je ook slapen? Zo ja: kamer delen?
daar hebben ze mij niet voor nodig en mijn vader vind het leuker als ik gewoon langskom zonder verplichtingenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt ook het vaderdagprobleem en kinderen die niet zelfstandig ontbijt op bed kunnen maken, zeker?
Alleen het feit dat het vlak voor vaderdag is maakt het er niet makkelijker opquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je ook slapen? Zo ja: kamer delen?
Dat dus... mits mogelijkquote:
Dat klinkt bekend, maar als ik blijf overnachten, verwacht ik dan natuurlijk wel een bijzonder ontbijtje omdat ik vader benquote:Op maandag 28 maart 2011 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar hebben ze mij niet voor nodig en mijn vader vind het leuker als ik gewoon langskom zonder verplichtingen
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
daar kan je voor weinig leuke nutteloze dingen kopen.
Dat dus. Ik koop dingen pas als ik ze echt nodig heb, niet omdat ze nu toevallig een procent goedkoper zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck mompelt iets over de koopzieke consumptiemaatschappij, waarin deze site de hongerige kopers prikkelt door zaken net wat goedkoper aan te bieden...
Dan is DaMart 2de Keus.quote:
dat krijg je ook heus wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend, maar als ik blijf overnachten, verwacht ik dan natuurlijk wel een bijzonder ontbijtje omdat ik vader ben![]()
oh maar als jij komt kom ik ook dus die keus vervalt dan automagischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |