Typisch vrouwen, het woord 'koopjes' valt en ze beginnen meteen te soppen...quote:
quote:
Ik zet het meteen in mijn agenda, dan zal ik dan vanmiddag ff doen als ik thuis kom...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij al met je vriend over de meet gehad?
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, het woord 'koopjes' valt en ze beginnen meteen te soppen...
* DaMart duikt snel weg.
Kom je ook?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zet het meteen in mijn agenda, dan zal ik dan vanmiddag ff doen als ik thuis kom...Wanneer was tie ook alweer?
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart duikt snel weg.
Ja, zo druk?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed, drukke week voor de boeg.
Met jou?
18 juni.. alleen 19 juni is het vaderdag geloof ikquote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zet het meteen in mijn agenda, dan zal ik dan vanmiddag ff doen als ik thuis kom...Wanneer was tie ook alweer?
Ik ben brak door zomertijdquote:Op maandag 28 maart 2011 10:16 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, zo druk?
Mijn weekend is weer voorbij daar baal het van, verder is het maandagmorgen, dus ook nog niet op en top vrolijk.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij al met je vriend vrouw over de meet gehad?
haha, gastquote:Op maandag 28 maart 2011 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart duikt snel weg.
jawelquote:
en de opdracht niet zoveel kleding vies te maken e.d.quote:
Net zoals ik jaren geleden in de kantine van mijn werk vertelde hoe een secretaresse zat te klooien om een radio werkend te krijgen, en afsloot met de zin "Vrouwen en techniek he, gaat niet goed samen..." Toen viel er een doodse stilte, keek ik om me heen en zag ik dat er zo'n 10 vrouwen zaten en 3 mannen of zo...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals ik jaren geleden in de kantine van mijn werk vertelde hoe een secretaresse zat te klooien om een radio werkend te krijgen, en afsloot met de zin "Vrouwen en techniek he, gaat niet goed samen..." Toen viel er een doodse stilte, keek ik om me heen en zag ik dat er zo'n 10 vrouwen zaten en 3 mannen of zo....
Misschien wel ja..quote:
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor mij een extra reden om toch te willen komen
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kan er wrs zowieso bij zijn met de BBQ, maar moet nog even onderhandelen over het overnachten
Ik koop hem niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
pgr?
Morgen is de dagaanbieding de 3DS
Ik had je een bitch slap gegeven.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net zoals ik jaren geleden in de kantine van mijn werk vertelde hoe een secretaresse zat te klooien om een radio werkend te krijgen, en afsloot met de zin "Vrouwen en techniek he, gaat niet goed samen..." Toen viel er een doodse stilte, keek ik om me heen en zag ik dat er zo'n 10 vrouwen zaten en 3 mannen of zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |