even doorzetten kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen we deze dag gewoon overslaan en gewoon morgen weer verder gaan?
dat is wederzijds hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders gelooft de schoonfamilie niet dat hij vrijwillig met je wilt trouwen?
Of een modeltreintje spoor Nquote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, als je maar wel drank brengt, zeker
Oke, dan niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een aanvaard aanbod kun je niet zomaar intrekken.
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkt wel, maar lees er teveel negatieve zaken over (hoofdpijn, 3D slecht kunnen zien etc etc)
Ik wacht wel op de 3DS 'lite'De 1e DS was ook rubbish
Ben jij de zoon van Phenoquote:
NERD!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moest ik ook gelijk aan denken.
Ah... ik denk ik check het evenquote:
star warsquote:
quote:
klopt, die gaan sowieso zeker komen, daarom komt een huidige 3D tv er ook nog niet inquote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel bizar als het werkt, dan is het gewoon niet verstandig nu een 3d tv te kopen... je weet zeker dat er 3d tv's komen, die zonder bril werken
Ik vind het leuk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus ik ben tweede keus, of je dat nou leuk vindt of niet!
Nee, hij moet eerst nog 5 weken full-time werken voor FOK!.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Pheno moest toch vandaag bij zn nieuwe baas beginnen of niet?
Ik heb me al aangemeld!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al sowieso gezegd ZEKER naar de meet te komen en wie ZEKER NIET ?
In die laatste categorie weet ik alleen Barretje (en Trev volgens mij)
Ik ben twijfelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Wie hebben er eigenlijk al sowieso gezegd ZEKER naar de meet te komen en wie ZEKER NIET ?
ik twijfel nogquote:
19 mei is een mooie dagquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben twijfel
Ik beslis graag op het laatste moment, 19 mei ofzo
domperquote:
19 mei, mooie deadline voor mij dan ookquote:Op maandag 28 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben twijfel
Ik beslis graag op het laatste moment, 19 mei ofzo
Op 18 juni ben ik er wel bij, maar weet nog niet hoe laat ik kom en of ik blijf slapen...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:39 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |