djiez, wel erg veel twijfelaars zeg. Kan er geen andere datum bedacht wordenquote:
Dus jij freubelt ieder jaar nog twee keer iets in elkaarquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgend jaar is het weer vader dag hoor :p
alhoewel wij er thuis niet echt meer aan doen.. het is leuk als je je zelfgemaakte pennenbakje aan je pa/ma kan geven.. maar die overtrokken commercie..![]()
tekeningen en knutselwerkjesquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgend jaar is het weer vader dag hoor :p
alhoewel wij er thuis niet echt meer aan doen.. het is leuk als je je zelfgemaakte pennenbakje aan je pa/ma kan geven.. maar die overtrokken commercie..![]()
mja.. als je dat nodig vind...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
een zelf gemaakte bom, mag dat ook?
wat is er kerelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Kunnen we deze dag gewoon overslaan en gewoon morgen weer verder gaan?
wij moeten 2 keer jah zeggen..quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij freubelt ieder jaar nog twee keer iets in elkaar
'respect' hoor
Je hoeft maar 1 keer ja te zeggen trouwens, tenzij je natuurlijk ook in de kerk trouwt, dan heb je gelijk met![]()
![]()
gewoon ma/di/wo/do overslaan en beginnen op vrijdagquote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
een 3DS komt er bij mij voorlopig nog niet in. #D techniek zonder brilletje is me nog veeeel te erg 'beta'momenteelquote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook hoor....
Ik wil de 3DS sowieso al hebben, in de winkel issie 250.
En op ibood gaat hij er voor 200 euro de deur uit. Dat scheelt toch 50 euro
[..]
ja?
welnee!! je bent vandaag een held.. !quote:Op maandag 28 maart 2011 10:32 schreef Symphonic het volgende:
Ow, ik heb niet aan hoeven geven dat ik er vrijwillig was...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij moeten 2 keer jah zeggen..
eenmaal dat je er vrijwillig bent
en eenmaal dat we willen trouwen
Whehe, als je maar wel drank brengt, zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, mijn vader maakt het ook niet uit of ik nou 's ochtends of 's middags een fles drank langsbreng.
Een aanvaard aanbod kun je niet zomaar intrekkenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef NBT het volgende:
[..]
vervallen..... wel op blijven letten he.
Pheno heeft hem toch getest? En het werkte tochquote:Op maandag 28 maart 2011 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een 3DS komt er bij mij voorlopig nog niet in. #D techniek zonder brilletje is me nog veeeel te erg 'beta'momenteel
hoeft ook niet perse...quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, ik heb niet aan hoeven geven dat ik er vrijwillig was...
quote:Op maandag 28 maart 2011 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, jij houdt mij voor de gek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
lijkt wel een starwars pakkiequote:
werkt wel, maar lees er teveel negatieve zaken over (hoofdpijn, 3D slecht kunnen zien etc etc)quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pheno heeft hem toch getest? En het werkte toch
Anders gelooft de schoonfamilie niet dat hij vrijwillig met je wilt trouwen?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoeft ook niet perse...
willen wij er gewoon graag in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |