heeeerlijk vind ik dat. ik wou dat ik het kon.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik denk te weinig gegeten, dus ga alvast het eten warm maken. vanavond sporten, dus nu warm eten, vanavond gewoon een boterham.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij gingen ook even informeren80 euro voor een sleutel met mechanisme voor deurvergrendeling
Ja idd mag je blij mee zijn denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig moet ik er eentje laten maken voor een oud barrel
Liebchenquote:
Hmm..ja..wij hebben wel allebei eentje van de Volvo, maar de mijne ligt eigenlijk altijd thuisquote:Op maandag 28 maart 2011 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja idd mag je blij mee zijn denk ik
We hebben wel 2 sleutels maar ik denk dat we het eerst maar eens gaan proberen dat J. de autosleutel met papieren hier thuis laat liggen.. dan die andere sleutel gewoon als 'reserve' houden
Ipv allebei een sleutel
Hoe laat was je hier?quote:
Aaaah. Hersenspoelingquote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag Jumbo training & zondag naar Sealife
Jumbo-training.quote:
Tot later : *quote:
Ik zie het wel, ik neem aan dat ik er wel voor betaald krijg iggquote:Op maandag 28 maart 2011 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Jumbo-training.![]()
Heb et zelf ooit gehad met C1000-training.
Whehe. Geen idee, bij C1000 schreef ik er toen gewoon uren voor...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie het wel, ik neem aan dat ik er wel voor betaald krijg igg
Hier is het anders prima te doen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
Jammer, het is net te fris buiten om buiten te lunchen... dan was het gisteren toch lekkerder.
in de zon is prima, maar als de zon weg is ...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef DaMart het volgende:
Jammer, het is net te fris buiten om buiten te lunchen... dan was het gisteren toch lekkerder.
das ook lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Muck het volgende:
Wat een begin van de dag
Eerst schrik je je de pleuris, omdat TJ zijn werkpas zoekt. Vervolgens blijkt de was die gister de machine ingegaan was niet gecentrifugeerd of afgepompt te zijn en staat de keuken blank als je het op wilt hangen
IJskoud water over mijn blote voetjesquote:
llekker frisquote:
Een andere meet!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Het was maar een grapje
Je weet dat ik zondag wat anders heb
Hier 10 graden, maar dat wordt nog wel meer denk ikquote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is hier maar 7 graden volgens Buienradar.
Dat is niet zo fijn neequote:Op maandag 28 maart 2011 12:43 schreef Muck het volgende:
Wat een begin van de dag
Eerst schrik je je de pleuris, omdat TJ zijn werkpas zoekt. Vervolgens blijkt de was die gister de machine ingegaan was niet gecentrifugeerd of afgepompt te zijn en staat de keuken blank als je het op wilt hangen
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Het was maar een grapje
Je weet dat ik zondag wat anders heb
ik probeer NBT ook al een tijdje te pakken te krijgen, lukt telkens nietquote:
Met gisteren scheelt het denk ik de helft hier... toen voelde het aan als een graad of 14/15.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier 10 graden, maar dat wordt nog wel meer denk ik
Bij bedrijven die games maken in Nederland natuurlijk! Ik ken een (ex)collega die naar zo'n bedrijf toe is gegaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Pheno, we hadden het laatst over testgamers. Jij zei dat dat beroep bestond in Nederland, waar kan ik dat vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |