Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbijquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Tongpiercing! die wil nog laten zettenMaar vriendlief is er geen voorstander van.
Tattoo wil ik zelfs nog laten uitbreiden
O en hoi![]()
Mee eensquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dat
Maar ik snap het wel als het iets symboliseert of ergens voor staat.
En dan geen huge schilderij zoals Koen zei
mijk, dat vind ik iets anders danquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mee eens.
Een kennis van me heeft op haar rug bijvoorbeeld een tatoeage laten zetten met de afbeelding van haar overleden zoontje (die was toen 3 of zo).
Als ie ver genoeg naar achteren is gezet voel je er niks van, of je moet je hele tong in iemand zn mond raggenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbij
Maar nogmaals, persoonlijke smaak
PriemBabequote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Tongpiercing! die wil nog laten zettenMaar vriendlief is er geen voorstander van.
Tattoo wil ik zelfs nog laten uitbreiden
O en hoi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
QFTquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las een letter te weinig in het laatste woord.
je gaat toch niet elke wildvreemde aanspreken om naar het verhaal achter zijn tatoo te vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je toch vragen
same herequote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft een mooie betekenis en symboliseert de herinnering aan hem die ze altijd bij zich zal dragen.quote:
een tongpiercing vind ik in elk geval nog wel okquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbij
Maar nogmaals, persoonlijke smaak
Nee dat nietquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat toch niet elke wildvreemde aanspreken om naar het verhaal achter zijn tatoo te vragen![]()
dat zijn altijd van die Hells Angels types man met tatoo's, die slaan je gelijk op je bek
Vooroordeel![]()
Gevalletje 'Waar het hard van vol is'?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
iedereen z'n meug, ik vind het niks.... maar degenen die het mooi vinden, feel free to have 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ie ver genoeg naar achteren is gezet voel je er niks van, of je moet je hele tong in iemand zn mond raggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
PriemBabe!
MPGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe ah vriendlief zou het ook goedvinden hoor; mocht ik wel doenAndere piercings heeft ie ook toegelaten (en stond ie wel achter
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
nah, als je snel leest, mis je soms een letterquote:
hey Priemiequote:Op maandag 28 maart 2011 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MPG![]()
Hehe ah vriendlief zou het ook goedvinden hoor; mocht ik wel doenAndere piercings heeft ie ook toegelaten (en stond ie wel achter
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |