Jij hebt die op me pols niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar je ze hebt
Heb ze niet gezien bij je
Ja datquote:Op maandag 28 maart 2011 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Aan mijn lijf geen geprik... dus geen tatoeages of piercings...
Ik vind sommige grote tattoos wel heel mooi, maar zelf zou ik dat echt nooit doenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
In de sportschool waar ik tot voor kort kwam, kwamen ook mensen met hele armen vol met inkt... dat vind ik dus eigenlijk gewoon een vorm van ontsiering van je eigen lichaam.
Alleen dan vraag ik me af, hoe lang blijven ze mooi, als ik sommige tatoeages zie bij een paar ooms van me, dan betwijfel ik of ze tegenwoordig nog wel lang mooi blijven...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind sommige grote tattoos wel heel mooi, maar zelf zou ik dat echt nooit doen
dat jaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dat
Maar ik snap het wel als het iets symboliseert of ergens voor staat.
En dan geen huge schilderij zoals Koen zei
Jij hebt er dus 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt knap, ik snap niet hoe dat kan..
Klopt, maar dat kun je toch vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat jatatoo's met een verhaal
alleen jammer dat de tatoo pas gaat 'leven' als je het verhaal kent, dat zie je niet als je gewoon kijkt
bij laten werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen dan vraag ik me af, hoe lang blijven ze mooi, als ik sommige tatoeages zie bij een paar ooms van me, dan betwijfel ik of ze tegenwoordig nog wel lang mooi blijven...
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbijquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Tongpiercing! die wil nog laten zettenMaar vriendlief is er geen voorstander van.
Tattoo wil ik zelfs nog laten uitbreiden
O en hoi![]()
Mee eensquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dat
Maar ik snap het wel als het iets symboliseert of ergens voor staat.
En dan geen huge schilderij zoals Koen zei
mijk, dat vind ik iets anders danquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mee eens.
Een kennis van me heeft op haar rug bijvoorbeeld een tatoeage laten zetten met de afbeelding van haar overleden zoontje (die was toen 3 of zo).
Als ie ver genoeg naar achteren is gezet voel je er niks van, of je moet je hele tong in iemand zn mond raggenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbij
Maar nogmaals, persoonlijke smaak
PriemBabequote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
Tongpiercing! die wil nog laten zettenMaar vriendlief is er geen voorstander van.
Tattoo wil ik zelfs nog laten uitbreiden
O en hoi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
QFTquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las een letter te weinig in het laatste woord.
je gaat toch niet elke wildvreemde aanspreken om naar het verhaal achter zijn tatoo te vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kun je toch vragen
same herequote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft een mooie betekenis en symboliseert de herinnering aan hem die ze altijd bij zich zal dragen.quote:
een tongpiercing vind ik in elk geval nog wel okquote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om te bekken met zo'n stuk ijzer erbij
Maar nogmaals, persoonlijke smaak
Nee dat nietquote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je gaat toch niet elke wildvreemde aanspreken om naar het verhaal achter zijn tatoo te vragen![]()
dat zijn altijd van die Hells Angels types man met tatoo's, die slaan je gelijk op je bek
Vooroordeel![]()
Gevalletje 'Waar het hard van vol is'?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
iedereen z'n meug, ik vind het niks.... maar degenen die het mooi vinden, feel free to have 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ie ver genoeg naar achteren is gezet voel je er niks van, of je moet je hele tong in iemand zn mond raggen
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
PriemBabe!
MPGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe ah vriendlief zou het ook goedvinden hoor; mocht ik wel doenAndere piercings heeft ie ook toegelaten (en stond ie wel achter
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |