piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
ik weet dat er hier ook mensen zijn die piercings hebben, maar het is niet my cup of tea
Piercingsquote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveel
ach ja, weet je, het gaat toch vooral om de persoon.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
ik weet dat er hier ook mensen zijn die piercings hebben, maar het is niet my cup of tea
het is persoonlijk, ik weet het....quote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveel
mja tong piercing ofzo kan welquote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Piercings
Maar die heel erg zichtbare vind ik ook niks.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Piercings
Maar die heel erg zichtbare vind ik ook niks.
Ik had een navelpiercing, en toen ging me buik groeien, en toen heb ik hem eruit gehaald.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
zolang je niet van die complete schilderijen op je lijf hebt heb ik met tattoo's minder problemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, weet je, het gaat toch vooral om de persoon.
behalve als je het echt afstotelijk vindt natuurlijk![]()
ik ken genoeg mensen die tattoos echt niets vinden, maar mij wel lief vinden
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je door een oerwoud van piercings moet om iets van huid te zien is het ook wel bij definitie veelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is persoonlijk, ik weet het....
Maar voor sommige beroepen maak je het jezelf lastig, weet dat ze bij m'n vrouw op het reisbureau meiden met piercings direct afwijzen
ik vind LL ook zeker wel lief, dat heeft daar niks mee te makenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en ik hou ook niet zo van piercings maar ik vind Lovely wel lief en leuk hoor
precies, persoontje teltquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind LL ook zeker wel lief, dat heeft daar niks mee te maken
1 is zatquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
dat zeg ikquote:
navelpiercings vind ik bij sommigen dan wel weerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een navelpiercing, en toen ging me buik groeien, en toen heb ik hem eruit gehaald.
Nu me buik weer gekrompen is, zou ik bes wel weer een piercing willen hebben.
Alleen dan een dubbele
Wiiso?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
Een enkele piercing of tatoeage heb ik ook niet echt problemen mee, ik zou ze zelf alleen nooit nemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik maak ook wel schuldig aan vooroordeelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
hoewel ik ook wel moeite heb met mensen die hun hele gezicht onder de piercings of tattoos hebben
heb ik al. Kirbyquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
Dus je hebt nog niet veel reacties op je sig? of wel?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een enkele piercing of tatoeage heb ik niet echt problemen mee, ik zou ze zelf alleen nooit nemen.
Maar een wenkbrauw vol piercings vind ik dan toch niet echt mooi. En als iemand bewust haar lichaam zo ontsiert, dan kan ze beter op zoek gaan naar iemand die daar minder bezwaren tegen heeft en die wel wekelijks zijn hele lichaam wil laten harsen speciaal voor haar!
En ik heb 3 tattoo'squote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
navelpiercings vind ik bij sommigen dan wel weerstaan
Waar dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik heb 3 tattoo's
En wil er nog meer
Eentje, maar ik ben tweede keusquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus je hebt nog niet veel reacties op je sig? of wel?
kleintjes geen bezwaar.... Zo'n compleet schilderij iets minderquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik heb 3 tattoo's
En wil er nog meer
Ik wilde ook altijd een tongpiercing, ik durfde alleen nietquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Mensen met tongpiercings die er slissend en klakkend door gaan praten
Waar je ze hebtquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ik ze heb, of waar ik ze nog wil?
Dat vind ik dus echt knap, ik snap niet hoe dat kan..quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Koen66 het volgende:
Mensen met tongpiercings die er slissend en klakkend door gaan praten
Dat dusquote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kleintjes geen bezwaar.... Zo'n compleet schilderij iets minder
Hij wil foto's zien maar durft dat niet te vragen!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar ik ze heb, of waar ik ze nog wil?
Ik probeer dat zo weinig mogelijk te doen, maar soms is het best lastig om doorheen te kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
ja, ik maak ook wel schuldig aan vooroordeel
Jij hebt die op me pols niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar je ze hebt
Heb ze niet gezien bij je
Ja datquote:Op maandag 28 maart 2011 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
Aan mijn lijf geen geprik... dus geen tatoeages of piercings...
Ik vind sommige grote tattoos wel heel mooi, maar zelf zou ik dat echt nooit doenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
In de sportschool waar ik tot voor kort kwam, kwamen ook mensen met hele armen vol met inkt... dat vind ik dus eigenlijk gewoon een vorm van ontsiering van je eigen lichaam.
Alleen dan vraag ik me af, hoe lang blijven ze mooi, als ik sommige tatoeages zie bij een paar ooms van me, dan betwijfel ik of ze tegenwoordig nog wel lang mooi blijven...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind sommige grote tattoos wel heel mooi, maar zelf zou ik dat echt nooit doen
dat jaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dat
Maar ik snap het wel als het iets symboliseert of ergens voor staat.
En dan geen huge schilderij zoals Koen zei
Jij hebt er dus 1quote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt knap, ik snap niet hoe dat kan..
Klopt, maar dat kun je toch vragenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat jatatoo's met een verhaal
alleen jammer dat de tatoo pas gaat 'leven' als je het verhaal kent, dat zie je niet als je gewoon kijkt
bij laten werkenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen dan vraag ik me af, hoe lang blijven ze mooi, als ik sommige tatoeages zie bij een paar ooms van me, dan betwijfel ik of ze tegenwoordig nog wel lang mooi blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |