piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
ik weet dat er hier ook mensen zijn die piercings hebben, maar het is niet my cup of tea
Piercingsquote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveel
ach ja, weet je, het gaat toch vooral om de persoon.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
ik weet dat er hier ook mensen zijn die piercings hebben, maar het is niet my cup of tea
het is persoonlijk, ik weet het....quote:Op maandag 28 maart 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
piercings kan mooi zijn, ligt eralleen aan waar en hoeveel
mja tong piercing ofzo kan welquote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Piercings
Maar die heel erg zichtbare vind ik ook niks.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Piercings
Maar die heel erg zichtbare vind ik ook niks.
Ik had een navelpiercing, en toen ging me buik groeien, en toen heb ik hem eruit gehaald.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
zolang je niet van die complete schilderijen op je lijf hebt heb ik met tattoo's minder problemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, weet je, het gaat toch vooral om de persoon.
behalve als je het echt afstotelijk vindt natuurlijk![]()
ik ken genoeg mensen die tattoos echt niets vinden, maar mij wel lief vinden
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je door een oerwoud van piercings moet om iets van huid te zien is het ook wel bij definitie veelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is persoonlijk, ik weet het....
Maar voor sommige beroepen maak je het jezelf lastig, weet dat ze bij m'n vrouw op het reisbureau meiden met piercings direct afwijzen
ik vind LL ook zeker wel lief, dat heeft daar niks mee te makenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
en ik hou ook niet zo van piercings maar ik vind Lovely wel lief en leuk hoor
precies, persoontje teltquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind LL ook zeker wel lief, dat heeft daar niks mee te maken
1 is zatquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
dat zeg ikquote:
navelpiercings vind ik bij sommigen dan wel weerquote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een navelpiercing, en toen ging me buik groeien, en toen heb ik hem eruit gehaald.
Nu me buik weer gekrompen is, zou ik bes wel weer een piercing willen hebben.
Alleen dan een dubbele
Wiiso?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand nog een Wii??
[ afbeelding ]
Een enkele piercing of tatoeage heb ik ook niet echt problemen mee, ik zou ze zelf alleen nooit nemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik maak ook wel schuldig aan vooroordeelquote:Op maandag 28 maart 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat zeg ik![]()
hoewel ik ook wel moeite heb met mensen die hun hele gezicht onder de piercings of tattoos hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |