Zoiets. En punten sparen gaat ook snel!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die krijg je bij een pakje boter toch?
Geen idee, niks van meegekregenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet weg maar wilde toch fors minderen?
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. En punten sparen gaat ook snel!
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die krijg je bij een pakje boter toch?
Ik bekijk het maar van de positieve kant.. nu fiets of loop ik nog overal heenquote:
Whehehe.... Das ook weer zoquote:Op maandag 28 maart 2011 12:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik bekijk het maar van de positieve kant.. nu fiets of loop ik nog overal heen
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Kuch.. Ik wou eigenlijk zeggen dat ik de piercing wel wil laten zetten als ik weer wat geld heb; maar aangezien ik net weer lakjes heb gekocht; is dit weer behoorlijk tegenstrijdig![]()
(Gelukkig heb ik mijn rijbewijs al![]()
![]()
)
ik zou best wel willen fietsen, maar dagelijks 160 km.....quote:
zandbakkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even zandbakzand halen![]()
En een autosleutel laten bijmaken
Vooral dat laatste is een goed ideequote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ren ze!quote:
Water drinken en kotsen.quote:
Doe maar even wat eten dan! Gaat het vanzelf weer beter.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik denk te weinig gegeten, dus ga alvast het eten warm maken. vanavond sporten, dus nu warm eten, vanavond gewoon een boterham.
Wij gingen ook even informerenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |