Gisteren was het heerlijk ja! Toen heb ik nog een hele tijd op het balkon zitten lezenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met gisteren scheelt het denk ik de helft hier... toen voelde het aan als een graad of 14/15.
Ik hoef haar 3e keus niet te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor NBT... LL is eerste keus, ik ben tweede keus...
Ik ook... en zitten laptoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Gisteren was het heerlijk ja! Toen heb ik nog een hele tijd op het balkon zitten lezen
heb je tipsquote:Op maandag 28 maart 2011 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij bedrijven die games maken in Nederland natuurlijk! Ik ken een (ex)collega die naar zo'n bedrijf toe is gegaan.
Ik vind laptoppen in de zon niet zo fijnquote:
Ik had de laptop opgeladen toen ik een boek zat te lezen... maar ik ben tot een derde van het boekenweekgeschenk gekomen, en ik heb betere boeken gelezen...quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind laptoppen in de zon niet zo fijn
En ik had geen zin om stroom te trekken naar het balkon
Guerrilla zal bv een eigen testafdeling hebben, denk ik. Het is natuurlijk wel zo dat er vacatures moeten zijn bij zulke ontwikkelstudio's.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je tips
Ik heb gegoogled, maar kon niks vinden
Mijn batterij is aan vervanging toe, dus dat werkt nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had de laptop opgeladen toen ik een boek zat te lezen... maar ik ben tot een derde van het boekenweekgeschenk gekomen, en ik heb betere boeken gelezen...
Herkenbaar... ik wil ook al heel lang in een ander boek beginnen, maar doe dat steeds nietquote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn batterij is aan vervanging toe, dus dat werkt niet
Ik heb het boekenweekgeschenk wel liggen, maar ik lees nog 2 andere boeken, dus ben er nog niet aan toegekomen
Nee, KPD. Want daar kom ik heul vaakquote:
thxquote:Op maandag 28 maart 2011 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Guerrilla zal bv een eigen testafdeling hebben, denk ik. Het is natuurlijk wel zo dat er vacatures moeten zijn bij zulke ontwikkelstudio's.
ik wist hetquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, KPD. Want daar kom ik heul vaak
Ja games dus
Je komt heel vaak bij KPDquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, KPD. Want daar kom ik heul vaak
Ja games dus
Ik vind het niet zo erg, want de boeken die ik lees zijn tofquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik wil ook al heel lang in een ander boek beginnen, maar doe dat steeds niet.
Met jouquote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Je zou maar hele dagen Killzone mogen testen
Welke ben je aan het lezen nu dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg, want de boeken die ik lees zijn tof
Dat ben ik alquote:
Ja, eentje dusquote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef pgrferrari het volgende:
Mart, al reacties gekregen op je onderschrift?
HA DICH!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Joysa het volgende:
vraarie? Jumbo-training?![]()
5,1 km in een half uur.. tevreden genoeg.
Not my kind of gamequote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Je zou maar hele dagen Killzone mogen testen
Ja, Jumbo training van de 7 zekerheden.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:57 schreef Joysa het volgende:
vraarie? Jumbo-training?![]()
5,1 km in een half uur.. tevreden genoeg.
sararaats?quote:
Ik weet alles van de 7 zekerhedenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, Jumbo training van de 7 zekerheden.
Jeweetz
Ik wil ook rennen met jou![]()
Alles wat de klant wil moet je doen.quote:
Ik wil Gears of War 3 testenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Not my kind of game
Denk ik, ik heb de debugversie nog hier liggen, misschien ooit tijd voor
Oe, dat opent perspectieven... waar werk jij ook alweer?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alles wat de klant wil moet je doen.
Meer hoef je niet te weten
Werk jij ook bij Jumbo?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alles wat de klant wil moet je doen.
Meer hoef je niet te weten
[.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[quote]Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werk jij ook bij Jumbo?
.]quote:
Whahahahahahaahaha.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, dat opent perspectieven... waar werk jij ook alweer?
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke ben je aan het lezen nu dan?
En ik wil al een tijdje beginnen, maar gun mezelf te weinig leestijd... dus dan pak ik een wat dunner boek.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik daar ooit in de buurt zijn, dan zal ik mijn wensenlijstje meenemen voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |