True of doe er in ieder geval moeite voor, zeker in een land als Frankrijk. Maar ik ben nog het meest boos om die kaart. Ga niet beginnen met diepvriesmeuk als je hele omgeving het wel begrijpt en vers kookt en zoiets dan ook nog durven in Frankrijk. Hoe haalt iemand het werkelijk in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En als je gaat, leer dan eerst de taal
Knap research werk !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef utrecht1970 het volgende:
is dat huis ondertussen al verkocht?
Wie de vraagt stelt hem, ondertussen 695.000.
Dit lijkt de woning te zijn. huis
Ja onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
True of doe er in ieder geval moeite voor, zeker in een land als Frankrijk. Maar ik ben nog het meest boos om die kaart. Ga niet beginnen met diepvriesmeuk als je hele omgeving het wel begrijpt en vers kookt en zoiets dan ook nog durven in Frankrijk. Hoe haalt iemand het werkelijk in zijn hoofd..
Hij heeft volgens mij ook totaal geen marktonderzoek gedaan daar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
True of doe er in ieder geval moeite voor, zeker in een land als Frankrijk. Maar ik ben nog het meest boos om die kaart. Ga niet beginnen met diepvriesmeuk als je hele omgeving het wel begrijpt en vers kookt en zoiets dan ook nog durven in Frankrijk. Hoe haalt iemand het werkelijk in zijn hoofd..
Het schattige is dat hij dat juist wel gedaan heeft maar geen verstand van koken heeft en dus dacht te scoren met diepvrieskreeft, diepvriesgamba's, diepvriesvlees en zijn sla in hoogseizoen uit de supermarkt haalt. Hij dacht te scoren met de Nederlandse hobbykokmaaltijden tijdens kerst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook totaal geen marktonderzoek gedaan daar.
En zijn prijzen zijn ook te hoog blijkbaar.
Maar goed, de Fransen moeten zich maar aanpassen
Agree, Zelfs de Nederlandse kok gruwelt al van dit ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Het schattige is dat hij dat juist wel gedaan heeft maar geen verstand van koken heeft en dus dacht te scoren met diepvrieskreeft, diepvriesgamba's, diepvriesvlees en zijn sla in hoogseizoen uit de supermarkt haalt. Hij dacht te scoren met de Nederlandse hobbykokmaaltijden tijdens kerst.
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Het schattige is dat hij dat juist wel gedaan heeft maar geen verstand van koken heeft en dus dacht te scoren met diepvrieskreeft, diepvriesgamba's, diepvriesvlees en zijn sla in hoogseizoen uit de supermarkt haalt. Hij dacht te scoren met de Nederlandse hobbykokmaaltijden tijdens kerst.
Ze hebben een bedrijf in het buitenland.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een ontzettende lul zeg. Waarom ging hij niet mee naar nl naar die begrafenis? Je moet je vrouw dan toch steunen? Dr vader is overleden...
Plus dat het ook nog eens 14 juli (de nationale feestdag in Frankrijk) was dat ie besloot om het restaurant te sluiten. 1 van de weinige dagen dat de Fransen dus wel uit eten gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een ontzettende lul zeg. Waarom ging hij niet mee naar nl naar die begrafenis? Je moet je vrouw dan toch steunen? Dr vader is overleden...
quote:We hebben ontdekt dat we een prachtig uitzicht hebben en dat er soms hertjes lopen achter ons hotel.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat het ook nog eens 14 juli (de nationale feestdag in Frankrijk) was dat ie besloot om het restaurant te sluiten. 1 van de weinige dagen dat de Fransen dus wel uit eten gaan.
Dit vind ik wel onbegrijpelijk inderdaad. Als je dan blijft, blijf dan ook echt. Maar nee hoor, tent dicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat het ook nog eens 14 juli (de nationale feestdag in Frankrijk) was dat ie besloot om het restaurant te sluiten. 1 van de weinige dagen dat de Fransen dus wel uit eten gaan.
Bedrijf of niet, ik zou m'n prioriteiten hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze hebben een bedrijf in het buitenland.
Lullig, maar wel een heel goede reden om niet gezellig met zijn allen grienend aan de koffie en cake te gaan.
Weet jij veel wat de relatie met paps is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Bedrijf of niet, ik zou m'n prioriteiten hebben.
Maar we gaan jou dan ook niet terugzien in een programma als "Ik Vertrek" en je tijdens de opnamen eigenlijk al afscheid neemt van je vader omdat het waarschijnlijk de laatste keer is en jij je eigen bedrijf wilt starten in het buitenland. Dat deed deze vrouw wel. Ieder zijn keuze maar dat maakt het verschil.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Bedrijf of niet, ik zou m'n prioriteiten hebben.
Tja om nu te zeggen dat jij het beter voor elkaar hebtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:23 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu de aflevering te kijken. Wát een ondernemer. Wát een gastvrijheid. Wát een toptent.
Wat een domme klootzak.
Ik mag hopen dat je met 'jij', 'hij' bedoelt. Anders. Okayy.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja om nu te zeggen dat jij het beter voor elkaar hebtWat minder mag ook wel....
Nee, niet want dan moet er "heeft" staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je met 'jij', 'hij' bedoelt. Anders. Okayy.
En dan heb ik dat okayy niet genoemd ook he.quote:
Bij dezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:40 schreef Staal het volgende:
[..]
En dan heb ik dat okayy niet genoemd ook he.
Dan is dat wat meer overwogen, denk ik en daarom niet vermakelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Zou trouwens wel eens leuk zijn als ze een keer iemand volgen die iets HEEL anders begint. Het is (bijna) altijd een B&B of restaurant. Er moet toch ook wel eens iets anders te vinden zijn wat vermakelijke tv oplevert?
De eerste deelnemer had toch een schoenmakerij in Noorwegen ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 01:16 schreef zeebeschuit het volgende:
Zou trouwens wel eens leuk zijn als ze een keer iemand volgen die iets HEEL anders begint. Het is (bijna) altijd een B&B of restaurant. Er moet toch ook wel eens iets anders te vinden zijn wat vermakelijke tv oplevert?
quote:Ben je opzoek naar een uitdagende stage in een mooie omgeving en met een leuk team?
Van eind mei tot eind september
Kom dan stage lopen bij ons gezellige hotel/restaurant/bar
in zuid frankrijk
Werkzaamheden:
Zelfstandig kunnen/willen werken in de keuken, bediening en hotel,
alle voorkomende werkzaamheden
Ben je:
Flexibel
Spontaan
Zelfstandig
klant vriendelijk
en representatief
en spreek je een beetje frans
Dan ben je bij ons aan het juiste adres
Wat wij bieden :
kost en inwoning en een fijne en gezellige werksfeer en een kleine vergoeding
En nog succesvol ook. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:13 schreef jaco het volgende:
De eerste deelnemer had toch een schoenmakerij in Noorwegen ?
Precies. Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Ik denk dat het niet interessant is om een deelnemer te volgen die een architectenburo of softwarebedrijf begint. Dan zie je die alleen maar achter een computer zitten.
Ik wil juist keukens zien die onder water lopen, daken die verrot blijken te zijn en aangebrande kotelletten die op de grond vallen terwijl de gasten al anderhalf uur op het diner zitten te wachten.
Stage is toch om iets te leren. Of leer je bij Jos hoe het niet moet?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:23 schreef BientjeC het volgende:
De website doet het weer.
Voor wie wil, je kunt stage lopen bij Jos!
[..]
quote:Je emigreert omdat je op zoek bent naar rust, zon, een nieuwe uitdaging of gewoon omdat je weg wilt uit Nederland. In Ik Vertrek zag je al honderd emigratieverhalen.
Wie wil dat nou niet? Je vaste baan opzeggen en vertrekken naar het buitenland. Een nieuw avontuur beginnen. Per dag laten 305 mensen alles achter en beginnen ergens helemaal opnieuw. Al zes jaar lang kijken gemiddeld een miljoen mensen per aflevering naar de verhalen van de beginnende emigranten.
Aanvangsproblemen
Waarom is Ik Vertrek zo'n succes? Is het omdat iedereen stiekem wel zou willen beginnen aan een nieuw avontuur? Of is het leedvermaak? Je ziet hoe de mensen moeten wennen aan de gebruiken in het nieuwe land, de taal niet spreken en soms totaal niet bereiken wat ze zo graag wilden. Aan de andere kant is de bewondering voor de emigranten groot, als ze wel hun plannen succesvol uitvoeren.
Aflevering 100
In de honderdste uitzending zie je het verhaal van Erik van der Meer en Margreet Netto. Ze zijn gescheiden, maar vertrekken toch samen met hun dochters Cleo (8) en Sasha (9) naar Zuid-Frankrijk. Daar hebben ze in het Middeleeuwse stadje Saint-Cirq-Lapopie een onbewoonbaar hotel gekocht. De bedoeling is om het op te knappen, maar dat blijkt meer geld te kosten dan ze van te voren hadden begroot.
quote:Het TROS-programma Ik vertrek is zaterdag voor de honderste keer te zien. Dat is zeker reden voor een feestje. Met alle redacteuren, regisseurs en producers gaan we lekker een hapje eten om het te vieren. Het is toch een bijzonder moment, vertelt eindredacteur Floor de Vreede.
Follow-ups
Ik vertrek was in 2005 voor het eerst op de buis. Sindsdien zijn er ongeveer 85 koppels gevolgd tijdens hun emigratie naar het buitenland. We hebben ook een aantal follow-ups gemaakt. Een aantal stellen hebben we nog een keer opgezocht om te zien hoe het met ze gaat. Maar bellen doen we met de oude kandidaten sowieso ieder half jaar. We volgen ze voor de opnames een half jaar intensief. Dan is het leuk om te weten hoe ze zich redden.
Terug in Nederland
Hoewel een aantal deelnemers slecht of nauwelijks voorbereid aan het avontuur begint, houdt toch een groot aantal avonturiers het hoofd boven water. Van alle koppels die meededen, zijn er slechts tien terug in Nederland. Een aantal zit er nog, maar heeft wel moeite de eindjes aan elkaar te knopen. Met alle anderen gaat het goed.
Verrassend
Het voorbeeld van een succesnummer was voor Floor een familie uit het Noord-Hollandse Winkel. Zij waren verknocht aan Nederland. Niemand begreep dat ze weg gingen. Toch vertrokken ze naar een huurhuis in Frankrijk dat ze nog nooit hadden gezien. Zij hebben keihard gewerkt en zijn daar nu de eigenaar van een droompand. Het is geweldig dat het hen toch gelukt is. En dat is ook wat het programma zo leuk en verrassend maakt. Ook al denk je dit wordt niks, je weet nooit wat er gebeurt.
Blijft boeien
Na honderd mooie afleveringen ziet Floor het programma graag nog even blijven. Je vraagt je af als maker wel eens: zou de rek er niet uit zijn? Hebben we alles niet gezien? Maar het blijft kijkers nog steeds boeien. Gemiddeld kijken er één miljoen mensen per aflevering. Op deze manier wil ik graag nog even door gaan.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
Ze zijn gescheiden. Dat is al een mooi ingrediënt voor deze aflevering.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
Ze zijn gescheiden. Dat is al een mooi ingrediënt voor deze aflevering.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
Ja, was gedoemd te mislukken ook, dit huwelijk. Hij heet van der Meer en zij heet Netto.
Het zal de subsidie secretaresse wel zijnquote:
Ja en hij spreekt iig goed Frans..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig! Ze spreekt wel een beetje Frans in ieder geval.
hij had de katten en konijnen mee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef henkde_j het volgende:
Whaha wat een baas. Z'n vrouw met kinderen in hond in een Punto naar Zuid Frankrijk laten rijden. En hij in z'n eentje in een Espace
Oh dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
hij had de katten en konijnen mee hoor
Die man gaat straks met dat pony vrouwtjequote:
Nee steden zei ze. Dus de steden van Nederland, maar die van Frankrijk niet...quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat: ik heb steno gehad, maar in het Frans is het toch anders.
Oh ik dacht al, zo een klein kind en dan steno lerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee steden zei ze. Dus de steden van Nederland, maar die van Frankrijk niet...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:06 schreef henkde_j het volgende:
Mevrouw 'van der Meer'?
- Eigenlijk 'Netto'
Auch
ik snapte het niet, wat was dat nou?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:06 schreef henkde_j het volgende:
Mevrouw 'van der Meer'?
- Eigenlijk 'Netto'
Auch
ja iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Wat een vage bankier is dat. Ik zou van die man geen geld lenen eigenlijk.
Ehm, die man heet van der Meer. En die vrouw Netto.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef fespo het volgende:
[..]
[..]
ik snapte het niet, wat was dat nou?
Iets onbekends in Frankrijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik schakelde net in, in welke plaats zitten ze?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ehm, die man heet van der Meer. En die vrouw Netto.
Denk dat die vrouw de achternaam van der Meer niet meer accepteert.
Ze zijn ook niet meer getrouwd dus dat hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ehm, die man heet van der Meer. En die vrouw Netto.
Denk dat die vrouw de achternaam van der Meer niet meer accepteert.
Dat snapte ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:18 schreef henkde_j het volgende:
Zulke gasten leid je toch meteen even rond om te binden
idd zegquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
30000 euro voor een keuken, dan gaat het snel met die 50K
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:23 schreef henkde_j het volgende:
Lachen als een boer met een kaakfractuur
Zeker in vergelijking met die van vorige weekquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Hun kwaliteit van de Franse taal verbaast me trouwens, erg netjes
Voor het programma is het minder leuk, maar het scheelt mij een hoop irritatie en plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Hun kwaliteit van de Franse taal verbaast me trouwens, erg netjes
Goede ja, andersom mag dat in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:25 schreef Pino112 het volgende:
Na een jaar nog Nederlandse kentekens hebben? Beter doen ze toch Franse kopen.
..gaat liever naar de manege.quote:
Dat viel mij ook op.quote:
Omdat ze de kinderen omkochten met een hele kinderboerderij aan dieren??quote:Op zondag 3 april 2011 02:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch wel leuke mensen, die ouders niet zozeer samen maar apart wel leuk
Volgens mij had ie net een litertje Vin de Pays achter de kiezenquote:Op zondag 3 april 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
Hij had uit de overwaarde van zijn verkochte huis ook wel wat aan zijn gebitje kunnen laten doen.
Nee, dat snapte ik ook niet zo goedquote:Op zondag 3 april 2011 09:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Omdat ze de kinderen omkochten met een hele kinderboerderij aan dieren??
Ja tuuk. Ga als stoere kerel even een klein meisje dat nergens om gevraagd heeft afzeiken op internet. Zo he!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die jongste klinkt nog erger dan Donald Duck.
Dat je vanwege je werk de taal spreekt vind ik niet onder voorbereiding vallen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef DUK het volgende:
Die mensen leken vergeleken met de rest enigszins voorbereid (door bijvoorbeeld de taal te spreken).
Heeft wel met de keuze te maken. En zij kwam met het plan. Als bedrijfsjuriste spreek je Frans zoals geleerd op het VWO. Ze sprak veel beter dan dat. Wel degelijk voorbereiding. Ze zijn ook niet onbezonnen naar Tsjechie gegaan om maar iets te noemen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat je vanwege je werk de taal spreekt vind ik niet onder voorbereiding vallen.
Precies. Het heeft wel degelijk met voorbereiding te maken omdat ze naar een land gaan waarvan ze de taal spreken...quote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Heeft wel met de keuze te maken. En zij kwam met het plan. Als bedrijfsjuriste spreek je Frans zoals geleerd op het VWO. Ze sprak veel beter dan dat. Wel degelijk voorbereiding. Ze zijn ook niet onbezonnen naar Tsjechie gegaan om maar iets te noemen.
Idd, ze zou goed passen in Amerika.quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef flipsen het volgende:
Sympathieke vrouw? Kreeg juist het idee dat die ieder moment geestelijk totaal in elkaar ging storten met haar gebeitelde glimlach
*meldtquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe aflevering wordt weer genieten als ik het voorstukje zo zie.
En mislukkende relatiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Veel regen, geen vergunningen, geen taal kunnen, dat is het leukst![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
In ieder geval geen taalproblemen dus daar in Bonaire.
Inderdaad, ik tune in voor bakken vol ellende :!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Veel regen, geen vergunningen, geen taal kunnen, dat is het leukst![]()
Echt he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
235.000 euro voor een houten huis dat lekt
Typisch weer van die figuren die op internet wat huisjes kijken orienteren noemen en denken dat ze het allemaal weten.quote:
Welke gasten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Het moet ook niet JOUW smaak zijn, maar de smaak van de gasten...
Ik heb gemist waar ze wonen. Oh een boerderij dus zo te zien net.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Typisch weer van die figuren die op internet wat huisjes kijken orienteren noemen en denken dat ze het allemaal weten.
Ze wonen in een volksbuurtje ofzo?
Die vrienden lijkt 'n beetje simpel volk te zijn. Jopie ook overigens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar ze wonen. Oh een boerderij dus zo te zien net.
ja van die motorfreaksquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die vrienden lijkt 'n beetje simpel volk te zijn. Jopie ook overigens.
Zal dus wel bij de motorclub zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh toch geen boerderij, waar was dat dan?
[..]
ja van die motorfreaks
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Oh toch geen boerderij, waar was dat dan?
[..]
ja van die motorfreaks
Ze woonden in een dorpje, maar Eindhoven is volgens mij geen dorpquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.
Ergens bij Tilburg in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ze woonden in een dorpje, maar Eindhoven is volgens mij geen dorp.
Ze kwam uit een dorp zei ze. Eindhoven is geen dorp hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze komen uit Eindhoven volgens mij. Ik hoorde zoiets en qua accent zou het ook kunnen.
Nee, zij heeft een kantoorbaantje en hij is brandweerman ofzo. Ze hebben waarschijnlijk 2 keer in een B&B gelogeerd en hebben nu het waanidee dat ze dat zelf ook wel kunnen.quote:
Ik wou net zeggen, was da nou bier ofwa, maar ja dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Halcon het volgende:
Staat er daar eentje met een blikje bier in de hal van Schiphol.
Blikje Aldi-bier ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, was da nou bier ofwa, maar ja dus.
Daar blijft het wat mij betreft ook bij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Het licht doet het! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wouden:quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:01 schreef Brembo het volgende:
Het gaat nu al mis Audrey en Jo wouden er niet slapen.
Het eerste.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef amaranta het volgende:
Is dat aanrcht zo smal? Of is mijn aanrecht zo diep? Het lijkt zo klein.
Inderdaad. En als ze nou op vakantie waren: oke, maar ze moeten een BEDRIJF opzetten?quote:
Dit soort mensen kennen het verschil niet tussen emigreren en op vakantie gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Inderdaad. En als ze nou op vakantie waren: oke, maar ze moeten een BEDRIJF opzetten?
Ik wilde net zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Zo groot is Bonaire toch niet. Dat je kunt verdwalen.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kalendertechnisch weet ik het niet, maar qua verstandelijk vermogen een jaar of 7.
Vandaar le question.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kalendertechnisch weet ik het niet, maar qua verstandelijk vermogen een jaar of 7.
Plaatjes op internet alleen maar schat ik zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
Hebben ze dat huis niet bekeken voor ze het hebben gekocht
Jawel hoor, op Internetquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:
Hebben ze dat huis niet bekeken voor ze het hebben gekocht
Daar ben ik ook "bang" voor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Plaatjes op internet alleen maar schat ik zo.
Welnee. Tineke ziet er nog best goed uit. En Joopie lijkt me wel een trouwe gast waar je op ken bouequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Halcon het volgende:
Benieuwd wanneer Jopie z'n eerste dushi mee naar huis neemt
Stukje prachttelevisiequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik kan me nog herinneren toen ik dit voor het eerst keek. Een stel die naar Rusland of Polen ging. Het dak van het huis waaide er af, er was gezeik met de buren en het geld was op. Sindsdien ben ik fan.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
Kijk dit zie ik graag, goede voorbereiding, een top huis en gemoedelijke mensen
Ja. elke keer hetzelfde liedje met die mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Halcon het volgende:
Tot nu toe allemaal dingen die ze vooraf ook wel hadden kunnen bedenken.
Ik heb niet alle uitzendingen gekeken maar kan me wel een memorabele uitzending herinneren in ik geloof Portugal of Italie, waar het vrouwtje die alles bedacht had, vreemdging met de huisvriendquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik kan me nog herinneren toen ik dit voor het eerst keek. Een stel die naar Rusland of Polen ging. Het dak van het huis waaide er af, er was gezeik met de buren en het geld was op. Sindsdien ben ik fan.
Zolang ze niks kunnen doen is een potje Mijnenveger ook goud.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Ach ze heeft in ieder geval internet zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |