True of doe er in ieder geval moeite voor, zeker in een land als Frankrijk. Maar ik ben nog het meest boos om die kaart. Ga niet beginnen met diepvriesmeuk als je hele omgeving het wel begrijpt en vers kookt en zoiets dan ook nog durven in Frankrijk. Hoe haalt iemand het werkelijk in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En als je gaat, leer dan eerst de taal
Knap research werk !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:34 schreef utrecht1970 het volgende:
is dat huis ondertussen al verkocht?
Wie de vraagt stelt hem, ondertussen 695.000.
Dit lijkt de woning te zijn. huis
Ja onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
True of doe er in ieder geval moeite voor, zeker in een land als Frankrijk. Maar ik ben nog het meest boos om die kaart. Ga niet beginnen met diepvriesmeuk als je hele omgeving het wel begrijpt en vers kookt en zoiets dan ook nog durven in Frankrijk. Hoe haalt iemand het werkelijk in zijn hoofd..
Hij heeft volgens mij ook totaal geen marktonderzoek gedaan daar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:43 schreef Staal het volgende:
[..]
True of doe er in ieder geval moeite voor, zeker in een land als Frankrijk. Maar ik ben nog het meest boos om die kaart. Ga niet beginnen met diepvriesmeuk als je hele omgeving het wel begrijpt en vers kookt en zoiets dan ook nog durven in Frankrijk. Hoe haalt iemand het werkelijk in zijn hoofd..
Het schattige is dat hij dat juist wel gedaan heeft maar geen verstand van koken heeft en dus dacht te scoren met diepvrieskreeft, diepvriesgamba's, diepvriesvlees en zijn sla in hoogseizoen uit de supermarkt haalt. Hij dacht te scoren met de Nederlandse hobbykokmaaltijden tijdens kerst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij ook totaal geen marktonderzoek gedaan daar.
En zijn prijzen zijn ook te hoog blijkbaar.
Maar goed, de Fransen moeten zich maar aanpassen
Agree, Zelfs de Nederlandse kok gruwelt al van dit ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Het schattige is dat hij dat juist wel gedaan heeft maar geen verstand van koken heeft en dus dacht te scoren met diepvrieskreeft, diepvriesgamba's, diepvriesvlees en zijn sla in hoogseizoen uit de supermarkt haalt. Hij dacht te scoren met de Nederlandse hobbykokmaaltijden tijdens kerst.
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Het schattige is dat hij dat juist wel gedaan heeft maar geen verstand van koken heeft en dus dacht te scoren met diepvrieskreeft, diepvriesgamba's, diepvriesvlees en zijn sla in hoogseizoen uit de supermarkt haalt. Hij dacht te scoren met de Nederlandse hobbykokmaaltijden tijdens kerst.
Ze hebben een bedrijf in het buitenland.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een ontzettende lul zeg. Waarom ging hij niet mee naar nl naar die begrafenis? Je moet je vrouw dan toch steunen? Dr vader is overleden...
Plus dat het ook nog eens 14 juli (de nationale feestdag in Frankrijk) was dat ie besloot om het restaurant te sluiten. 1 van de weinige dagen dat de Fransen dus wel uit eten gaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat een ontzettende lul zeg. Waarom ging hij niet mee naar nl naar die begrafenis? Je moet je vrouw dan toch steunen? Dr vader is overleden...
quote:We hebben ontdekt dat we een prachtig uitzicht hebben en dat er soms hertjes lopen achter ons hotel.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat het ook nog eens 14 juli (de nationale feestdag in Frankrijk) was dat ie besloot om het restaurant te sluiten. 1 van de weinige dagen dat de Fransen dus wel uit eten gaan.
Dit vind ik wel onbegrijpelijk inderdaad. Als je dan blijft, blijf dan ook echt. Maar nee hoor, tent dicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus dat het ook nog eens 14 juli (de nationale feestdag in Frankrijk) was dat ie besloot om het restaurant te sluiten. 1 van de weinige dagen dat de Fransen dus wel uit eten gaan.
Bedrijf of niet, ik zou m'n prioriteiten hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze hebben een bedrijf in het buitenland.
Lullig, maar wel een heel goede reden om niet gezellig met zijn allen grienend aan de koffie en cake te gaan.
Weet jij veel wat de relatie met paps is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Bedrijf of niet, ik zou m'n prioriteiten hebben.
Maar we gaan jou dan ook niet terugzien in een programma als "Ik Vertrek" en je tijdens de opnamen eigenlijk al afscheid neemt van je vader omdat het waarschijnlijk de laatste keer is en jij je eigen bedrijf wilt starten in het buitenland. Dat deed deze vrouw wel. Ieder zijn keuze maar dat maakt het verschil.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:01 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Bedrijf of niet, ik zou m'n prioriteiten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |