Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Zo erg. En haar Engels is nog ERGER dan haar Frans.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef Staal het volgende:
Zo'n kaart is in de hele omgeving niet te krijgen.
Gek he? Gamba's en meer dan 1500 euro diepvries.
Waarom sla halen bij een supermarkt terwijl het seizoen in volle gang is? Waarom niet bij boeren kijken? Nee hoor, diepvriesgamba's en kreeft die inderdaad bij een ander niet op de kaart staan.
Niet mee eens? Ik vind het absurd.quote:
Daar snap ik ook geen bal van, dat is echt ELKE aflevering en dan zeiken over buitenlanders die hier komen en de taal niet sprekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
WAAROM leren ze nooit eens de taal voordat men emigreert?
Neu ik goa me onderscheie!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom nou van die ingewikkelde gerechten ook? Doe lekker iets simpels.
Die waren wel heel leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Dit is nog erger dan dat stel toen op Kreta.
Championquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Dit is nog erger dan dat stel toen op Kreta.
echt hè? Dat is stap 1.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik ook geen bal van, dat is echt ELKE aflevering en dan zeiken over buitenlanders die hier komen en de taal niet spreken
Hihiquote:
En het dan beter doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Coos het volgende:
Je moet gaan kijken wat de concurent doet.
Fransen eten allemaal bij de Mac.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Fransen een andere smaak hebben of anders opgevoed zijn dan wij Nederlanders!!!
Kan hooguit de ster van Anja worden.quote:
Ja, want als de gasten lang moeten wachten, dan bestellen ze meer drank.quote:
Ja dat vroeg ik me ook al af, hij is automonteur en zij lijkt me ook geen CEO typequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef amaranta het volgende:
Ff wat anders, maar hoe kunnen die twee nou een huis van bijna 1mljn hebben?
Jaaaaaaa een menu
Ja ze zou toch denken, dat zij wel beter zouden weten, niet dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef Staal het volgende:
Ik vind dit veel droeviger dan het jonge stel op Kreta. Dat waren heel jonge mensjes met onbezonnen lef maar dit zijn serieus volwassenen.
een echte broabantse flexibele jonge, die kan zich overal wel reddenquote:
Dakort !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
Nee als je geen Frans spreekt maak je ook geen vrienden lijkt me.
Het zijn tweeverdieners zonder kinderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef amaranta het volgende:
Die kochten jaren geleden een blokje van 2 of 3 huisjes op en hebben zwart die boel om laten toveren tot een huis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef amaranta het volgende:
Jaaaaaaa een menu
In het buitenland is alles veel beter om een zaakje te beginnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ga dan GVD een zaak in Tilburg beginnen als je perse 's avonds wil 'koken'. Wat een eikel
En als je gaat, leer dan eerst de taalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef Staal het volgende:
[..]
In het buitenland is alles veel beter om een zaakje te beginnen..
La douce France, mensen. Denk je in Nederland veel belasting
te betalen, daar kun je helemaal alles afdragen.
Echt ,als je een eigen bedrijf wilt starten kun je dit het best eerst proberen in Nederland. Qua hulp, taal en zekerheden maar veel
mensen willen het vakantiegevoel vasthouden.
Het huis is dus nog steeds niet verkocht.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:36 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.ikvertrek.nl/logs/5/hoe-het-nu-met-ons-gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |