Omdat ze de kinderen omkochten met een hele kinderboerderij aan dieren??quote:Op zondag 3 april 2011 02:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch wel leuke mensen, die ouders niet zozeer samen maar apart wel leuk
Volgens mij had ie net een litertje Vin de Pays achter de kiezenquote:Op zondag 3 april 2011 00:10 schreef Coos het volgende:
Hij had uit de overwaarde van zijn verkochte huis ook wel wat aan zijn gebitje kunnen laten doen.
Nee, dat snapte ik ook niet zo goedquote:Op zondag 3 april 2011 09:40 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Omdat ze de kinderen omkochten met een hele kinderboerderij aan dieren??
Ja tuuk. Ga als stoere kerel even een klein meisje dat nergens om gevraagd heeft afzeiken op internet. Zo he!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die jongste klinkt nog erger dan Donald Duck.
Dat je vanwege je werk de taal spreekt vind ik niet onder voorbereiding vallen.quote:Op zondag 3 april 2011 15:42 schreef DUK het volgende:
Die mensen leken vergeleken met de rest enigszins voorbereid (door bijvoorbeeld de taal te spreken).
Heeft wel met de keuze te maken. En zij kwam met het plan. Als bedrijfsjuriste spreek je Frans zoals geleerd op het VWO. Ze sprak veel beter dan dat. Wel degelijk voorbereiding. Ze zijn ook niet onbezonnen naar Tsjechie gegaan om maar iets te noemen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat je vanwege je werk de taal spreekt vind ik niet onder voorbereiding vallen.
Precies. Het heeft wel degelijk met voorbereiding te maken omdat ze naar een land gaan waarvan ze de taal spreken...quote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Heeft wel met de keuze te maken. En zij kwam met het plan. Als bedrijfsjuriste spreek je Frans zoals geleerd op het VWO. Ze sprak veel beter dan dat. Wel degelijk voorbereiding. Ze zijn ook niet onbezonnen naar Tsjechie gegaan om maar iets te noemen.
Idd, ze zou goed passen in Amerika.quote:Op maandag 4 april 2011 14:13 schreef flipsen het volgende:
Sympathieke vrouw? Kreeg juist het idee dat die ieder moment geestelijk totaal in elkaar ging storten met haar gebeitelde glimlach
*meldtquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Pino112 het volgende:
Die nieuwe aflevering wordt weer genieten als ik het voorstukje zo zie.
En mislukkende relatiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Veel regen, geen vergunningen, geen taal kunnen, dat is het leukst![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
In ieder geval geen taalproblemen dus daar in Bonaire.
Inderdaad, ik tune in voor bakken vol ellende :!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Karina het volgende:
Veel regen, geen vergunningen, geen taal kunnen, dat is het leukst![]()
Echt he?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:
235.000 euro voor een houten huis dat lekt
Typisch weer van die figuren die op internet wat huisjes kijken orienteren noemen en denken dat ze het allemaal weten.quote:
Welke gasten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Het moet ook niet JOUW smaak zijn, maar de smaak van de gasten...
Ik heb gemist waar ze wonen. Oh een boerderij dus zo te zien net.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Typisch weer van die figuren die op internet wat huisjes kijken orienteren noemen en denken dat ze het allemaal weten.
Ze wonen in een volksbuurtje ofzo?
Die vrienden lijkt 'n beetje simpel volk te zijn. Jopie ook overigens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar ze wonen. Oh een boerderij dus zo te zien net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |